Gå til innhold

smerter ved samleie

Anbefalte innlegg

Gjest fortvila

Hei!

Jeg er ei jente på 20 år som bruker p-piller, og som har hatt et forhold med en gutt i snart et år.

Problemet mitt er at jeg ofte får smerter ved samleie.

Ofte kjennes det som om jeg er for trang, og det gjør veldig vondt å få penisen inn i meg, selv om jeg er både våt og kåt.

Andre ganger så glir penisen lett inn, men da får jeg vanligvis smerter på høyresiden av magen. Denne smerten blir gjerne værre etter en stund, og gjør av vi ofte avbryter samleiet. Denne smerten kan vare i et par dager etterpå.

På grunn av dette har vi mindre og mindre sex, og det begynner å bli et seriøst problem.

Det er særlig den smerten på høyre side som bekymrer meg.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26125-smerter-ved-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har selv hatt samme problemet en tid, men siste uken ser det ut til å ha roet seg betraktelig, det eneste som har hjulpet meg er kun det å virkelig instille seg mentalt på å slappe av. Er du redd for å få vondt spenner du eg mer enn nødvendig, og det blir desto mer ubehagelig. Selv syntes jeg det var greiest etter langt forspill for å slappe av, så selv være den aktive. (Han liggende på ryggen) Slik styrer du selv smerten.. Ikke noen vidunderkur altså, men det har løst seg for meg...

Husk at det og kan være ubehag ved soppinfeksjon...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26125-smerter-ved-samleie/#findComment-107644
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...