Gjest burde sikkert visst men Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hvor på kroppen er bronkiene? 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 I lungene? Bronkier er små blærer i lungene. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Bronkier er små blærer i lungene. Bronkiene er vel greinene som leder ut til blærene, alveolene? http://www.allergiviten.no/index.asp?G=1488&ID=2490 0 Siter
flowy Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Bronkier er små blærer i lungene. Nei, bronkier er som Princess Peach skriver greinene som leder til lungene. Det er alveolene som er blærene som sitter i lungene. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Nei, bronkier er som Princess Peach skriver greinene som leder til lungene. Det er alveolene som er blærene som sitter i lungene. Bra, nå begynte jeg å lure på om jeg hadde sovna i anatomitimen. 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Nei, bronkier er som Princess Peach skriver greinene som leder til lungene. Det er alveolene som er blærene som sitter i lungene. Ups....det var visst jeg som sovnet i anatomien:) Sorry:( Fint at dere er våkne:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.