Gå til innhold

Må bare høre.

Gjest Det syns jeg.....................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har skrevet en masse inlegg her men får aldrig skikkelig svar fra dere. Det virker som folk bare gidder og svare di som provoserer og de "kjente" her inne. Nå har jeg fått så lite svar at snart sjønner jeg ikke vitsen med denne siden når det er bare "klanen som har utbytte av den. Hvorfor er det slik? Skulle ønske jeg kunne få svar på spørsmålene mine og få råd , trodde det var dette siden skulle brukes til? Eller misforstår jeg og må være med klubben for og få svar???

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

13

• ShitDiddelyDo

12

• Dorthe

11

• Caloni Makaroni

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alle kan få svar. Hva er det du lurer på, da?

Gjest Pompell
Skrevet

Jeg for min del kan svare på de innlegg jeg kan eller har noen mening om...

Det gjelder kanskje for flere her inne?

Skrevet

Jeg svarer kun på de spørsmålene hvor jeg føler jeg har noe å bidra med. Så du har kanskje spurt om noe som ikke er så enkelt å svare på?

Jeg ser definitivt ikke på avsenderen for å velge om jeg vil svare. Men overskriften er viktig for om jeg i det hele tatt åpner innlegget.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg svarer på de innleggene jeg synes jeg kan bidra til, eller de jeg synes er interessante, uavhengig av nick.

Hva er denne "klanen" du snakker om?

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg vil si at jeg ikke er med i "klubben" her inne. Jeg får ganske ofte svar, men spørs helt hva jeg spør om også. De fleste som jeg tror du kaller "klubben" svarer ofte, hverfall meg. Jeg kom hit for fult i 2006. Håper du får svar på dine spørsmål. Jeg prøver å svare mange her inne, men det er også viktig at en har fast nick når en skriver inn her. Hvis det er veldig privat går det med anonymitet. Lykke til å få svar!

Gjest Mechilah
Skrevet

Jeg er ikke med i noen klubb i alle fall.....

Skrevet

Hvilke spørsmål er det du ikke har fått svar på da? Og hvem er med i denne klanen du skriver om?

Mrs. Wallace
Skrevet

Hva er det du har spurt om, da?

Jeg svarer på spørsmål jeg har noe svar på, eller kommenterer innlegg jeg synes er interessante. Det har ikke noe med nick som sådan å gjøre.

Ikke er jeg med i noen "klan" heller.

Skrevet

Jeg svarer i hvert fall hvis jeg tror jeg vet svaret. Men det er ikke alle syklubb-spørsmålene og småbarnsspørmålene jeg orker å svare på.

Og så er det enklere å svare kjente nick for da har man et utgangspunkt og vet kanskje oftere hva vedkommende egentlig er ute etter. Men det er ikke ment som utelukking, kun fordi man kjenner bedre vedkommende.

Skrevet

Jeg har ikke inntrykk av at det bare er de "kjente" som får svar, eller de som provoserer.

Jeg svarer på alt jeg føler jeg kan svare på. Men det er mange innlegg her på Åpent jeg rett og slett ikke kan, eller bør svare på. Og da gjør jeg ikke det :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg svarer på det jeg kan og vil svare på. Samme hvem som skriver innlegget.

Skrevet

Jeg svarer uavhengig av nick på de trådene jeg synes er spennende eller som jeg føler jeg kan bidra med noe på.

Hvis du ikke har fått svar er det trolig fordi ingen har svaret, men med mindre du kan vise til noen konkrete tråder, så tar jeg deg ikke særlig seriøst.

Jeg tror du bare føler deg utenfor fordi det er en tone her inne der det føles ut som "alle andre" kjenner hverandre.

Skrevet

Hva er det du lurer på da? Man prøver jo å svare dersom man føler man kan.

Må ærlig innrømme at det ikke er alt jeg kan eller føler for å svare på. Men det har ingenting med hvor kjent eller ukjent nicket er.

Jeg er ikke med i noen klan!

Gjest anonym for denne gang...
Skrevet

Du nevner dette med "klan". Det er jeg helt enig i! Føles faktisk ut som om noen har menga seg sammen og liker å være frekke i kjeften, og ikke minst mega pre-menstruelle. Synd at dette forumet skal være sånn. Og dere som føler dere truffet: ikke PRØV å ro rundt grøten, for det er faktisk slik her! Dere dømmer hele tiden istedenfor å være voksne mennesker og svare på spørsmål!

Skrevet

Som de andre sier - jeg svarer på det jeg føler jeg kan svare på, er det noe jeg er usikker på og som jeg anser som viktig så svarer jeg ikke.

Men jeg tror ikke jeg svarer etter nick, ikke bevisst i alle fall.

Skrevet

Du må beskrive innlegget på en slik måte at overskriften fenger eller gjør oss nysgjerrige.

Hvis folk ikke har noe å si, er det vel greit at de tier?

Selvfølgelig er det noen som kjenner hverandre bedre enn andre, men slik vil det jo alltid være, i enhver sosial sammenheng!

Jeg trives godt her på DOL, selv om jeg _aldri_ har truffet en eneste DOL'er i virkeligheten!

Men jeg opplever selvfølgelig at noen innlegg får jeg svar på, andre får jeg ikke svar på. Hvis du ønsker en diskusjon, er det litt viktlig å svare kjapt tilbake på svarene du får, slik at temperaturen går litt opp. Hvis det går flere dager mellom svarene, dør det ut...

Men faste nick er lettere å forholde seg til, enn den typen du har nå. Er det noe privat eller intimt, er anonymt nick OK.

Skrevet

Du nevner dette med "klan". Det er jeg helt enig i! Føles faktisk ut som om noen har menga seg sammen og liker å være frekke i kjeften, og ikke minst mega pre-menstruelle. Synd at dette forumet skal være sånn. Og dere som føler dere truffet: ikke PRØV å ro rundt grøten, for det er faktisk slik her! Dere dømmer hele tiden istedenfor å være voksne mennesker og svare på spørsmål!

har vært her lenge men aldri følt at noen har vært i noen klan..!?

Når jeg tenker etter klarer jeg heller ikke finne ut hvilke personer dette skulle gjelde. En annen ting her er at noen kjenner hverandre bedre enn andre og kanskje svarer hverandre på en litt annen måte/annen tone.. Sånn vil det jo alltid være, men jeg vil samtidig si at det er da ikke ofte man ser et innlegg som ikke har fått et eneste svar..?

Skrevet

Jeg svarer uavhengig av nick på de trådene jeg synes er spennende eller som jeg føler jeg kan bidra med noe på.

Hvis du ikke har fått svar er det trolig fordi ingen har svaret, men med mindre du kan vise til noen konkrete tråder, så tar jeg deg ikke særlig seriøst.

Jeg tror du bare føler deg utenfor fordi det er en tone her inne der det føles ut som "alle andre" kjenner hverandre.

Hei.

Føler meg ikke utafor, der tar du feil. Har ingen interesse av og ha et samhold med "klanen", men har skrevet noen inlegg om helse og får ingen svar. Jeg bare lurte på om hvordan folk tenkte. Syns denne siden er mye bedre og bruke uten og måtte være med i gjengen. Har kun interesse av og lese om helse og råd ikke bagateller om hva som går på TV.

Skrevet

Godt sagt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...