Gå til innhold

Må bare høre.

Gjest Det syns jeg.....................

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

I dag fikk jeg voldsomt med svar, har aldri fått slik respons. Men ser jo at mange av "klanen" har svart og gjør som altid,

litt mye av rene samtaler mellom de i trådene, må lese mye man ikke forstår siden det er noe kun de sjønner. Men det var koselig og få svar i dag.

Takk alle som har svart:-)

Det er bare sånn DOL er...

Men synes ikke det var så mye usaklig i denne tråden. Diskuterte jo litt rundt det temaet du tok opp også. :)

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

13

• ShitDiddelyDo

12

• Dorthe

11

• Caloni Makaroni

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

*LOL* Ja der hadde du et poeng.

;-)

Fort gjort og spore av.

Men det var *ganske* saklig frem til nå, da! :)

Skrevet

Da jeg leste hovedinnlegget lurte jeg på hva du hadde spurt om. Men så ser jeg at det er helsespørsmål for det meste, og da kan ihvertfall jeg si at jeg sjelden er inne på almennmedisin, gynekologi, astma/allergi osv.

Skriver du om midtøsten osv. så leser jeg aldri de trådene.

Jeg skriver stort sett her på Åpent, på sexforum, og litt på samliv.

Ellers ramler jeg innpå andre forum fra 100 nyeste innimellom.

Jeg svarer de som jeg føler for, hvor jeg er interessert i problemstillingen, eller føler jeg har noe å bidra med. Hvis jeg ikke vet stort om et helseproblem, har det liten hensikt å svare.

Hva slags "klan" er det du snakker om? Mener du de som kjenner hverandre i RL, eller mener du de som er mer aktive enn andre? Det er da ingen klan her inne, det er jo bare å være med alle som vil.

Men klart det er naturlig å kommentere litt ekstra og dra tråden litt når en kjenner til den som skriver, men det veksler jo hvem som er aktive her og ikke.

Men lange tråder og mange svar kommer nok mer ann på tema og hva en vet om det så man kan svare.

Gjest Shira12
Skrevet

I dag fikk jeg voldsomt med svar, har aldri fått slik respons. Men ser jo at mange av "klanen" har svart og gjør som altid,

litt mye av rene samtaler mellom de i trådene, må lese mye man ikke forstår siden det er noe kun de sjønner. Men det var koselig og få svar i dag.

Men jeg skjønner ikke helt hva du mener jeg. I dag stilte du ett spørsmål, som så og si alle lett kan svare på.

Så sier du lengre ned i tråden at du spør om helse, og ikke får svar.

Det er jo 2 vidt forskjellige ting. Dette med "klan" og nick, det er noe mange mener noe om.

Helse er det ikke alle som kan noe om.

Jeg svarer på helse-spørsmål også, men bare der jeg vet at jeg kan det jeg snakker om.

Avsporing i tråder er en annen ting. Men på "svar til meg" får du ikke opp disse. Så du kan jo hoppe over.

Eller være med og spøke. Jeg spøkte om super hemmelig opptaksrituale i dag, siden så mange spørs seg hvem denne klanen er.

I selve helsespørsmål opplever jeg sjelden at trådene sporer av. Annet enn mellom 2 som opplever samme helseproblemet og begynner og prate om hvordan det er, oppleves osv.

Noen vil alltid kjenne hverandre bedre, slik er det og vil det bli.

Men jeg stiller meg uforståendes til at du syns at bare "klanmedlemmer" får svar på sine helsespørsmål.

Helse er faktisk det aller vanskeligste og svare på. Man skal jo vite hva man prater om.

Samliv, dagligdagse ting osv er lettere for hvermansen og kunne og vite noe om.

Eller har jeg totalt missforstått deg? Får du ikke svar på noen som helst spørsmål?

Gjest Ikke akkurat nå
Skrevet

Du vil ikke si hvem som er klanen, til tross for mange spørsmål om det.

Men for en gangs skyld, så gir du noen hint, siden du sier at mange fra klanen har svart deg.

Hvem av Peach, Debra, mrxx. Babette, Dorthe, annlovinda, Dardy, snurpete, Persille, Shira, kosen, prust, Lillemus, Gimmick, jubalong, Mrs. Wallace, mij, mechilah, catiki, Speak, Pompell og Mirabell er det som er i klanen din?

Alle eller noen? Jeg har ikke oppfattet noen av dem som spesielt klikkete eller overlegne mot andre nick.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva slags innlegg du skriver. Men hvis du skriver og spør om helsespørsmål, kan du jo ikke regne med å få så mange svar, for det er jo ting som de fleste ikke vet så mye om.

Jeg har også lagt merke til at det er enkelte nick som nesten alltid får kjemperespons når de starter en tråd på åpent. Men jeg synes ikke der er nick som unnlater å svare på "ukjente" nicks innlegg.

Selv svarer jeg utfra hva innlegget handler om, og hvis jeg føler jeg har noe å bidra med, ikke utfra hvilket nick som har skrevet det.

Caloni Makaroni
Skrevet

Hei! Jeg har ikke lest hele tråden, men jeg har inntrykk av at alle (i alle fall jeg!) svarer på spørsmål om vi har noe fornuftig å si. Ting som ikke er like fornuftige å si, det er gjerne sånn som går mellom "kjente", og dermed kanskje de du refererer til som "klubben".

Jeg vet ikke hvor du vanligvis stiller spørsmål, men det er jo her på Åpent mye av aktiviteten foregår. Jeg er for eksempel aldri innom allergi-forumet med mindre jeg skulle ramle inn der på et eller annet finurlig vis.

Jeg opplever ikke det du har erfart. Jeg skriver av og til under anonymt nick dersom jeg har noe jeg vil spørre om som jeg ikke vil ha knyttet til nicket mitt. Jeg opplever da å få gode svar, men det kommer selvsagt an på spørsmålet. Det er ikke alt DOL'ere vet ;)

Kan du ikke teste ut teorien din, da? Skaff deg et fast nick, og begynn å skriv 10-12 innlegg/svar hver dag, så får du se om du får mer respons! :D

Mary Poppins
Skrevet

Skriver du på åpent så får du som regel flere svar enn om du skriver om noe helsegreier på allmennmedisin. Sånn er det bare.

Selv svarer jeg i tråder som jeg finner interessante eller morsomme.

Caloni Makaroni
Skrevet

Kanskje det nettopp er slik dialog og avsporing trådstarter blant annet reagerer på?

I tillegg er det bortkastet energi. Huslegen er disponert for lang tid framover.

Se, nå fikk du meg i baret også.

Hihi, jeg skulle akkurat til å kommentere det! PP sier litt over at hun har en tendens til å være litt "slem" å spore av i tråder, men at hun prøver å la være, og så ser jeg -den- remsa med innlegg fra PP, Dorthe og deg *fnise*

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har ikke lagt inn spørsmålet om helse på åpent forum, men dette spørsmåle "Må bare høre" Passer inn her.

Hehe..Du sier at ingen svarer på dine spørsmål, at "klanen" bare svarer hverandre. Så sier du at du holder utelukkende til på helseforumene. Og "klanen" holder mest til på åpent forum.

Hm..det er kanskje ikke så rart ingen svarer? ;)

Men mener egentlig ikke å være slem altså, jeg svarte deg "ordentlig" i et annet innlegg her. Men jeg synes jeg har et ørlite poeng der. Man får ikke svar på gynekologiforumet av noen som bare leser åpent!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hihi, jeg skulle akkurat til å kommentere det! PP sier litt over at hun har en tendens til å være litt "slem" å spore av i tråder, men at hun prøver å la være, og så ser jeg -den- remsa med innlegg fra PP, Dorthe og deg *fnise*

Ble så revet med! :P

Caloni Makaroni
Skrevet

Ble så revet med! :P

Hihi, det var nå litt søtt, da ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hihi, det var nå litt søtt, da ;)

Det var Dorthe sin feil! *peke på*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du skal skrive noe rimelig interessant for at jeg skal gidde å svare på et innlegg fra en som kaller seg "Det syns jeg.....................".

Caloni Makaroni
Skrevet

Ah. Det er klart. Men nå bare lurer du meg til å kuppe tråden jeg også :P

Skrevet

Du skal skrive noe rimelig interessant for at jeg skal gidde å svare på et innlegg fra en som kaller seg "Det syns jeg.....................".

Da må du jo ha syntes at dette var ganske interessant da :-D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skriver du på åpent så får du som regel flere svar enn om du skriver om noe helsegreier på allmennmedisin. Sånn er det bare.

Selv svarer jeg i tråder som jeg finner interessante eller morsomme.

Nope. Så bare en fryktelig langt tråd og antok at det var noe sært. :)

Mary Poppins
Skrevet

Nope. Så bare en fryktelig langt tråd og antok at det var noe sært. :)

den ble kanskje lagt feil? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

den ble kanskje lagt feil? ;)

Ja, den var visst til patsi.

Skrevet

Nei, det var det ikke. Det var House sin skyld og dessuten er noe av det morsomme på dol at trådene på åpent sporer av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...