Gå til innhold

Må bare høre.

Gjest Det syns jeg.....................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vil ikke si hvem som er klanen, til tross for mange spørsmål om det.

Men for en gangs skyld, så gir du noen hint, siden du sier at mange fra klanen har svart deg.

Hvem av Peach, Debra, mrxx. Babette, Dorthe, annlovinda, Dardy, snurpete, Persille, Shira, kosen, prust, Lillemus, Gimmick, jubalong, Mrs. Wallace, mij, mechilah, catiki, Speak, Pompell og Mirabell er det som er i klanen din?

Alle eller noen? Jeg har ikke oppfattet noen av dem som spesielt klikkete eller overlegne mot andre nick.

Hei.

Ja du nevte akkurat de jeg har inntrykk av som er i "klanen".

Grunnen til jeg ikke har svart er at jeg ikke har vært på nettet før nå.

Sitter ikke her hele tiden.

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

13

• ShitDiddelyDo

12

• Dorthe

11

• Caloni Makaroni

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Med den tonen der er det ikke det minste rart at du får få svar.

Sånn for å svare seriøst.

Har kun svart deg og en annen med den tonen, eller er jeg hyggelige med folk så lenge de er saklige.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har kun svart deg og en annen med den tonen, eller er jeg hyggelige med folk så lenge de er saklige.

Hvor var det jeg ikke svarte saklig?

Skrevet

Men jeg skjønner ikke helt hva du mener jeg. I dag stilte du ett spørsmål, som så og si alle lett kan svare på.

Så sier du lengre ned i tråden at du spør om helse, og ikke får svar.

Det er jo 2 vidt forskjellige ting. Dette med "klan" og nick, det er noe mange mener noe om.

Helse er det ikke alle som kan noe om.

Jeg svarer på helse-spørsmål også, men bare der jeg vet at jeg kan det jeg snakker om.

Avsporing i tråder er en annen ting. Men på "svar til meg" får du ikke opp disse. Så du kan jo hoppe over.

Eller være med og spøke. Jeg spøkte om super hemmelig opptaksrituale i dag, siden så mange spørs seg hvem denne klanen er.

I selve helsespørsmål opplever jeg sjelden at trådene sporer av. Annet enn mellom 2 som opplever samme helseproblemet og begynner og prate om hvordan det er, oppleves osv.

Noen vil alltid kjenne hverandre bedre, slik er det og vil det bli.

Men jeg stiller meg uforståendes til at du syns at bare "klanmedlemmer" får svar på sine helsespørsmål.

Helse er faktisk det aller vanskeligste og svare på. Man skal jo vite hva man prater om.

Samliv, dagligdagse ting osv er lettere for hvermansen og kunne og vite noe om.

Eller har jeg totalt missforstått deg? Får du ikke svar på noen som helst spørsmål?

Heisann.

Det med helse var bare det siste inlegget jeg ikke hadde fått svar på, men det gjelder alle.

Beklager det blir litt forvirrende ,men jeg sitter på arbeid og skal skrive og får ikke tid til og formulere meg slik jeg vil, så det blir vell en del feil.Har ikke internett hjemme (vet det er helt utrolig :-)

Det jeg mente med avsporing er ikke den spøken du tok (den var jo bare morsom), men der de snakker sammen om ting vi andre ikke sjønner. Men man kan jo hoppe over dem som du sier.

Men føler jeg ikke får svar på noen spørsmål åpent forum eller ikke. Men jeg skulle holdt meg til et nick men så er det det med og være annonym.

Men en ting må jeg bare si, det er mange hyggelige folk her, men noen som skal krangle og drive med drittkasting.

Takk for svar.

Skrevet

Hvor var det jeg ikke svarte saklig?

Syns ikke det er saklig og ikke svare hvis ikke nicket er av det beste.

Men må bare høre, er det bare for og krangle du svarer på tråer???

ShitDiddelyDo
Skrevet

Syns ikke det er saklig og ikke svare hvis ikke nicket er av det beste.

Men må bare høre, er det bare for og krangle du svarer på tråer???

Nei, jeg krangler nesten ikke i det hele tatt, og jeg krangler heller ikke nå.

Det er du som fyrer deg opp.

Skrevet

Hei.

Ettersom du har trukket meg med i dette, må jeg bare få lov til å nevne at jeg aldri har truffet noen her inne i RL og heller ikke pleier å chatte/maile med noen dolere.

Så hva i alle dager er det som skal til for å kategoriseres som klanmedlem da, tro?

At man er her mye og skriver svar? Det er en mulighet for alle som har internett-tilkobling.

Skrevet

Nei, jeg krangler nesten ikke i det hele tatt, og jeg krangler heller ikke nå.

Det er du som fyrer deg opp.

Kanskje du oppfattes om kranglende når du bruker uttrykk som 'dust', 'idiot' og 'hva i helvete'.

Skrevet

Hva har nicet mitt med saken og gjøre?

Du svarte meg jo nå *LOL*

Vanligvis har jeg et annet nick,hadde bare et enkelt spørsmål,tok et.har fått svar på det jeg lurte på.Ville være annonym.

Hvis innlegg og folk irriterer deg så HVORFOR I ALLE DAGER SVARER DU DA??????

Lagt merke til at det er mye drittkasting og kranglig fordi folk som deg svarer bare for og irritere. Kan ikke tro at det er voksne folk som sitter slik (Mange ganger lurer jeg på om dere er en gjen 14 åringer som sitter bare for og disse og irritere folk)

SÅ LA HELLER VÆR OG SVARE.....

Hvis du synes dol er slik et dårlig forum, så synes jeg du skal finne deg et du trives bedre på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje du oppfattes om kranglende når du bruker uttrykk som 'dust', 'idiot' og 'hva i helvete'.

Jeg har ikke brukt uttrykket dust.

Skrevet

Det var du som først nevnte House, så! :)

Jeg synes det er moro at trådene sporer av, men kanskje ikke trådstarteren syntes det var så gøy. Ups. :)

Syns ikke at det gjør noe at dere sporer av så lenge det er noe alle forstår:-)

Skrevet

Takk:-)

Skrevet

Hei.

Da har du jo ikke særlig peiling for noen av de som du da påstår er med i en klan er faktisk ikke kjente nick på dol en gang.

Gjest catiki21
Skrevet

Ettersom du har trukket meg med i dette, må jeg bare få lov til å nevne at jeg aldri har truffet noen her inne i RL og heller ikke pleier å chatte/maile med noen dolere.

Så hva i alle dager er det som skal til for å kategoriseres som klanmedlem da, tro?

At man er her mye og skriver svar? Det er en mulighet for alle som har internett-tilkobling.

Jeg har også blitt kategorisert som et klanmedlem. Forstår ikke hvorfor. Jeg er her ofte og svarer på mye og skriver mange tråder. Det er vel derfor en blir kalt for "klanen". Selv om vi er hyggelige og prøver å svare mange så blir vi kalt som en del av "klanen". Trodde det var bra at noen svarte folk ofte jeg, men det er det tydligvis ikke. En sklir også ut noen ganger i trådene, det er sikkert også derfor en blir kalt for "klanen". Men jeg liker når den sklir ut noen ganger jeg;)! Alle vi som blir kalt for "klanen", før at vi ikke er med i en "klan", merklig;)!

Skrevet

Og du trenger ikke å kjenne noen for å prate litt tull. Det er bare å klemme til hvis du har lyst.

*klem*

Skrevet

Jeg har ikke brukt uttrykket dust.

OK, men idiot og tjukk i huet. Da høres du unektelig ganske ilter ut.

Gjest catiki21
Skrevet

En retting i mitt innlegg til deg. Skrev dette her: Alle vi som blir kalt for "klanen", før at vi ikke er med i en "klan", merklig;)!

Retting til: Alle vi som blir kalt for "klanen", føler at vi ikke er med i en "klan", merkelig;)!

Skriver bare litt for fort uten å sjekke hva jeg egentlig har skrevet, men prøver alltid å rette opp mine feil.

- catiki21

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har også blitt kategorisert som et klanmedlem. Forstår ikke hvorfor. Jeg er her ofte og svarer på mye og skriver mange tråder. Det er vel derfor en blir kalt for "klanen". Selv om vi er hyggelige og prøver å svare mange så blir vi kalt som en del av "klanen". Trodde det var bra at noen svarte folk ofte jeg, men det er det tydligvis ikke. En sklir også ut noen ganger i trådene, det er sikkert også derfor en blir kalt for "klanen". Men jeg liker når den sklir ut noen ganger jeg;)! Alle vi som blir kalt for "klanen", før at vi ikke er med i en "klan", merklig;)!

He he. Til og med jeg stod på den lista over 'klanen'.

Da måtte jeg le.

Kjenner ingen her i rl, chatter heller ikke med noen doler.

Og ikke skriver jeg så mange svar/innlegg heller, men jeg leser masse innlegg daglig da, men det er det jo ingen som ser.

Trodde i grunn jeg var et relativt ukjent nick for de aller aller fleste her.

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

OK, men idiot og tjukk i huet. Da høres du unektelig ganske ilter ut.

Men det eneste jeg skrev til "Det synes jeg....." var:

"Du skal skrive noe rimelig interessant for at jeg skal gidde å svare på et innlegg fra en som kaller seg "Det syns jeg....................."."

Og det var til og med etter at hun satte standarden i hovedinnlegget.

Skrevet

Hei.

Jeg er ikke med i noen klan. Jeg kjenner endel fra dol men ingen av dem du nevner. Jeg mailer med en av dem da og det tror jeg ikke er noen hemmelighet her inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...