Gå til innhold

Må bare høre.

Gjest Det syns jeg.....................

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

He he. Til og med jeg stod på den lista over 'klanen'.

Da måtte jeg le.

Kjenner ingen her i rl, chatter heller ikke med noen doler.

Og ikke skriver jeg så mange svar/innlegg heller, men jeg leser masse innlegg daglig da, men det er det jo ingen som ser.

Trodde i grunn jeg var et relativt ukjent nick for de aller aller fleste her.

:)

Ja jeg må egentlig si det, at du er ikke den jeg har sett mest her på dol, så du er hvertfall ikke med i en "klan", vil jeg si

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

13

• ShitDiddelyDo

12

• Dorthe

11

• Caloni Makaroni

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men det eneste jeg skrev til "Det synes jeg....." var:

"Du skal skrive noe rimelig interessant for at jeg skal gidde å svare på et innlegg fra en som kaller seg "Det syns jeg....................."."

Og det var til og med etter at hun satte standarden i hovedinnlegget.

Jeg vet ikke hvem du sa det til. Men jeg er sikker på at jeg leste tjukk i huet og dust. Og det du bør tenke over er at for noen som drister seg til å skrive her for første gang, eller som av ulike årsaker ikke er så høye i hatten, for dem skal det ikke så mye tli før de mister motet. Og det er helt unødvendig å krydre språket med slike uttrykk.

Greit nok for de som kan fleipe tilbake med samme mynt, men glem ikke at det er mange som sliter og er usikre. Og for dem er kanskje nettet ekstra viktig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke hvem du sa det til. Men jeg er sikker på at jeg leste tjukk i huet og dust. Og det du bør tenke over er at for noen som drister seg til å skrive her for første gang, eller som av ulike årsaker ikke er så høye i hatten, for dem skal det ikke så mye tli før de mister motet. Og det er helt unødvendig å krydre språket med slike uttrykk.

Greit nok for de som kan fleipe tilbake med samme mynt, men glem ikke at det er mange som sliter og er usikre. Og for dem er kanskje nettet ekstra viktig.

Jeg ser at min andre personlighet har svart en annen over her, og i det innlegget omtalt hovedinnleggsforfatteren som idiot.

Og generelt er jeg enig med deg og det du skriver, men her snakker vi om en som starter et innlegg med å angripe oss fordi vi ikke svarer på et innlegg hun visstnok har skrevet, uten å utdype hvilket innlegg eller på hvilket forum hun har skrevet det, mens hun raller i vei om en klan som kun svarer hverandre.

For alt vi vet er innlegget postet på forum for inkontinens, og i så fall vil jeg tro det er begrenset hvem av oss som faktisk leser der inne eller har kunnskap til å svare.

Når hun tar slik en tone allerede i sitt første innlegg, vil jeg tro hun tåler å få høre - for hun kan umulig ha gjort regning med noe annet.

Hvis hun virkelig ville hatt svar på innlegget sitt, hadde hun i det minste skrevet hvilket innlegg det var snakk om.

Skrevet

Jeg ser at min andre personlighet har svart en annen over her, og i det innlegget omtalt hovedinnleggsforfatteren som idiot.

Og generelt er jeg enig med deg og det du skriver, men her snakker vi om en som starter et innlegg med å angripe oss fordi vi ikke svarer på et innlegg hun visstnok har skrevet, uten å utdype hvilket innlegg eller på hvilket forum hun har skrevet det, mens hun raller i vei om en klan som kun svarer hverandre.

For alt vi vet er innlegget postet på forum for inkontinens, og i så fall vil jeg tro det er begrenset hvem av oss som faktisk leser der inne eller har kunnskap til å svare.

Når hun tar slik en tone allerede i sitt første innlegg, vil jeg tro hun tåler å få høre - for hun kan umulig ha gjort regning med noe annet.

Hvis hun virkelig ville hatt svar på innlegget sitt, hadde hun i det minste skrevet hvilket innlegg det var snakk om.

I mine øyne handler ikke det hun tar opp om et enkelt innlegg eller tråd. Kanskje det er utgangspunktet hennes, men dette handler om et inntrykk, en tendens.

Og jeg synes det er veldig bra når folk sier fra om ting de er misfornøyd med. Alle har et ansvar for å gjøre slike fora enda bedre enn de er.

Skrevet

Jeg er ikke med i noen klan. Jeg kjenner endel fra dol men ingen av dem du nevner. Jeg mailer med en av dem da og det tror jeg ikke er noen hemmelighet her inne.

Ja det var ikke meningen og annklage noen.

Beklager

Gjest Shira12
Skrevet

Heisann.

Det med helse var bare det siste inlegget jeg ikke hadde fått svar på, men det gjelder alle.

Beklager det blir litt forvirrende ,men jeg sitter på arbeid og skal skrive og får ikke tid til og formulere meg slik jeg vil, så det blir vell en del feil.Har ikke internett hjemme (vet det er helt utrolig :-)

Det jeg mente med avsporing er ikke den spøken du tok (den var jo bare morsom), men der de snakker sammen om ting vi andre ikke sjønner. Men man kan jo hoppe over dem som du sier.

Men føler jeg ikke får svar på noen spørsmål åpent forum eller ikke. Men jeg skulle holdt meg til et nick men så er det det med og være annonym.

Men en ting må jeg bare si, det er mange hyggelige folk her, men noen som skal krangle og drive med drittkasting.

Takk for svar.

Det er mange hyggelige her inne ja, de aller fleste er det.

Noen råtne epler vil det alltid være, både her, andre forum og i RL.

Jeg svarer i allefall ut i fra om jeg kan svare, ikke om jeg kjenner nicket eller ikke.

Jeg skravler med kjente nick, men kan også skravle med ukjente nick.

Bra du ikke tok spøken min ille opp :o)

Skrevet

I mine øyne handler ikke det hun tar opp om et enkelt innlegg eller tråd. Kanskje det er utgangspunktet hennes, men dette handler om et inntrykk, en tendens.

Og jeg synes det er veldig bra når folk sier fra om ting de er misfornøyd med. Alle har et ansvar for å gjøre slike fora enda bedre enn de er.

Du har helt rett, det handler ikke om et innlegg men generelt.

Bra noen forstår hva jeg spørr om.

*Klem*

Skrevet

Ja det var ikke meningen og annklage noen.

Beklager

Helt i orden.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Syns ikke at det gjør noe at dere sporer av så lenge det er noe alle forstår:-)

Ok. :)

Jeg gjør så godt jeg kan!

Skrevet

Jeg har fått mange svar og mange av dere er kjempehyggelige, må si jeg er positivt overrasket.

Tusen takk

Gjest Ikke akkurat nå
Skrevet

Her får du svar fra "dusten". (Tenk at dere er voksne folk også kaller dere folk dust for at man ikke gjør det slik dere gjør det???

Jeg er ikke inne på denne siden døgnet rundt og kan svare hele tiden. Så lenge jeg var inne på siden svarte jeg folk,men sitter ikke og leser her inne dagen lang.

Det var meningen at jeg skulle være annonym, skulle høre hvordan folk tenkte når de svarte og fikk svar på det.

Jeg har svart flere i denne tråen (har du lest hele???)

Hvis du ser etter så har svart mange men kunne ikke da jeg har annet og gjøre en og sitte på internett hele dagen.

Må bare si at det er veldig barnslig og kalle meg dust for dette, veldig saklig og voksent av deg.Blir kvalm av sånne usaklige folk som deg, greit du kan si hva du vil om hva du mener men og si jeg er en dust

Lille venn, da. Fikk du for mye svar nå? Jeg ser at du har svart flere nå - ETTER at jeg skrev kommentaren til deg.

Ingen forlanger at du skal være på dol hele tiden. Men etter at du har startet en tråd, så bør du logge deg på oftere enn ellers, så du kan følge opp de som svarer deg.

Det er jo fullstendig patetisk å klage over manglende svar når du ikke er villig til å følge dem opp.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men generelt tar dama feil.

Det er bare å lese på de mest besøkte forumene, og du vil se at folk får svar på interessante problemstillinger uansett hva de kaller seg.

Hvis dama hadde lagt ved et eksempel på et innlegg hun (eller andre) ikke fikk svar på, kunne vi i det minste tatt stilling til hvorfor svar mangler.

Han hun skrevet om en problemstilling inne på samliv, og avsluttet med "kan noen i samme situasjon svare meg?", noe som ofte er situasjonen der inne, vil hun få langt færre svar enn hvis jeg legger ut følgende her inne:

"Noe så søtt!".

htthttp://tinyurl.com/yboupp

På denne ville jeg fått 20 svar, hvor samtlige var enig med meg, før et par-tre stykker ville begynt å diskutere internt - noe som ville gjort tråden lang.

Men det er ikke fordi jeg har et kjent nick. Det er fordi innlegget er banalt, søtt og så enkelt at samtlige kan kommentere innlegget på 5 sekunder.

Det er ikke tilfellet i mer spesifikke problemstillinger.

Og har ikke dama skjønt det er hun nettopp tjukk i hue.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Linken ble visst feil.

Her:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/01/09/488355.html

Gjest Persille
Skrevet

Jeg skulle ikke åpne munnen mer jeg... men... Jeg tar ikke det du skriver som kritikk i det hele tatt.

Tar det bare til etteretning at du bruker mer tid og innlegg nå på å forklare meg at du ikke orker å fortelle historien flere ganger, enn det ville tatt å gi en kort oppsummering om hva som hadde skjedd aller første gangen.

Men så nysgjerrig over hva du har for sak gående er jeg ikke, så fra nå skal du få være helt i fred med ditt.

Lykke til i rettsaken. Jeg vet en sak kan koste mange penger. Håper det går din vei denne gangen.

Å "krangle" med noen er ikke min stil, derfor avslutter jeg med et smil...

:o)

Poenget er at jeg ikke orker fortelle historien igjen, ikke at jeg ikke orker å skrive.

Og dette går ut på at jeg prøver å forklare deg forskjellen på å være inkluderende ved å svare på innlegg som nye brukere legger inn - i motsetning til å være "ekskluderende" om man ikke skriver all historikk om seg selv når man poster et innlegg.

Det jeg sier til deg (som til trådstarter) er at man ikke kan forvente at alle innlegg som skrives her er fullt ut forståelige for alle, sånn er det bare. Men man kan forvente å få svar på de spørsmålene man stiller, dersom noen kan svare, og i en høflig tone.

Skrevet

Men generelt tar dama feil.

Det er bare å lese på de mest besøkte forumene, og du vil se at folk får svar på interessante problemstillinger uansett hva de kaller seg.

Hvis dama hadde lagt ved et eksempel på et innlegg hun (eller andre) ikke fikk svar på, kunne vi i det minste tatt stilling til hvorfor svar mangler.

Han hun skrevet om en problemstilling inne på samliv, og avsluttet med "kan noen i samme situasjon svare meg?", noe som ofte er situasjonen der inne, vil hun få langt færre svar enn hvis jeg legger ut følgende her inne:

"Noe så søtt!".

htthttp://tinyurl.com/yboupp

På denne ville jeg fått 20 svar, hvor samtlige var enig med meg, før et par-tre stykker ville begynt å diskutere internt - noe som ville gjort tråden lang.

Men det er ikke fordi jeg har et kjent nick. Det er fordi innlegget er banalt, søtt og så enkelt at samtlige kan kommentere innlegget på 5 sekunder.

Det er ikke tilfellet i mer spesifikke problemstillinger.

Og har ikke dama skjønt det er hun nettopp tjukk i hue.

Feil og feil, fru Blom. Det ville bli en altfor tidkrevende prosess å prøve å dokumentere eller motbevise om ukjente eller engangsnick får dårligere respons enn de kjente. Tviler på om noen har tid og ork til å undersøke dette.

Og mye av dette blir et skjønnsspørsmål, bl.a. finnes det vel ingen objektiv definisjon på hvem som kan regnes til "klanen" eller ikke.

Jeg vil vel også si at det ikke er unaturlig om de "kjente" får bedre respons. Det er naturlig at man synes det er hyggelig å slå av en prat med de man "kjenner". Og det er selvsagt ingenting galt i det.

Så har da heller ikke dette vært noe poeng fra min side. Jeg er mer opptatt av at folk ikke skal opptre ekskluderende. Og at alle har et ansvar for å motvirke klikkmentalitet.

Men når det gjelder dette med bruk av nick, er jeg såpass nysgjerrig av natur at jeg straks trekkes mot signaturer av typen "vil ikke si nicket mitt" eller "doler i trøbbel". Da lurer jeg forferdelig på hvem det kan være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...