Gå til innhold

Hvilken kjøkkenmaskin skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Gjest Ny kjøkkenmaskin
Skrevet

Skal kjøpe en skikkelig kjøkkenmaskin som kan det meste og som er lett å håndtere/rengjøre. Har du et tips hva jeg bør kjøpe eller unngå?

Skrevet

Kenwood Major helt klart.

Får den til 1995,-, den store varianten om dagene i sølv, den varierer visst i størrelse.

Ellers kan du gå for Kenwood Major til 5000.. Den varer hele livet :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har Kenwood Major, og er veldig fornøyd!

Til og med jeg som er bestevenn med Toro, har laget hjemmelagde kjøttkaker i store porsjoner, og karbonader.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har Kenwood major. Er kjempefornøyd med den maskinen.

Skrevet

Jeg er også godt fornøyed med Kenwood Major. Sterk, trofast og lett å holde ren. Jeg er imidlertid ikke så god venn med ballongvispen som følger med. Det blir veldig stort svinn på røra da det alltid blir mye igjen inni vispen.

Skrevet

Jeg har Kenwood Major, og er veldig fornøyd!

Til og med jeg som er bestevenn med Toro, har laget hjemmelagde kjøttkaker i store porsjoner, og karbonader.

Jeg har en Electrolux Assistent som vel nærmer seg 20 år.Jeg baker mye brød og har deig til 5 brød i bollen.

Uten tvil, må jeg ha ny, så blir det den samme

Skrevet

Har en Bosch jeg er passe fornøyd med ift hva jeg betalte for den.

Sparer til en Kitchen Aid nå.... Dét er min drømmekjøkkenmaskin.

Skrevet

Jeg er også godt fornøyed med Kenwood Major. Sterk, trofast og lett å holde ren. Jeg er imidlertid ikke så god venn med ballongvispen som følger med. Det blir veldig stort svinn på røra da det alltid blir mye igjen inni vispen.

Røra som sitter igjen på vispen er det jo meningen du skal slafse i deg mens kaken steker! :D

Skrevet

Røra som sitter igjen på vispen er det jo meningen du skal slafse i deg mens kaken steker! :D

*hehe* men jeg har ikke så lang og fleksibel tunge at den kan sveive rundt der...

Skrevet

Jeg har Electrolux Assistent og er veldig godt fornøyd med den, især når det gjelder brødbakst. 4-5 brød går lett å elte i slengen. Har forresten to...en 82-modell og en 91- modell. Slik går det når man finner hverandre i voksen alder...:-)

Skulle da kanskje ønsket at han hadde en Kenwood Major eller noe sånt i steden for, slik at man kunne bruke det beste fra begge.

:o)

Skrevet

*hehe* men jeg har ikke så lang og fleksibel tunge at den kan sveive rundt der...

Joda, med litt tid og tålmodighet går det så fint så.

Skrevet

Kenwood Major helt klart.

Får den til 1995,-, den store varianten om dagene i sølv, den varierer visst i størrelse.

Ellers kan du gå for Kenwood Major til 5000.. Den varer hele livet :-)

Det kan jeg skrive under på.

Har en 30 år gammel Kenwood A901, og den duger ennå til alt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...