Gå til innhold

Hva kan jeg rense huden min med som ikke er dyrt?

Anbefalte innlegg

Gjest hjelpe meg da vel
Skrevet

Jeg er tenåring og vil gjerne rense huden min. Men jeg har ikke råd til dyre produkter og lurer på om babyolje gjør nytten godt nok? Huden min er litt tørr og irritert noen ganger.Jeg brker å rense med babyolje og skyller med vann, men noen sier det ikke er godt nok.

Skrevet

På butikken får du kjøpt en blå rund flaske med hvit kork som heter: vaseline intensive care.Mild cleansing mousse.(alt i ett:renser,lukker porene og tilfører fuktighet. For norman/tørr hud.

Den er veldig god. Avslutt med en fuktighetskrem for din hudtype..

Skrevet

Kan du ikke bruke First Price sine renseservietter. 10 kr for en hel haug og de ble nr 2 i best in test også.

Skrevet

Det beste jeg har brukt for å rense huden er vann. Begynne med varmt vann, skyller noen ganger for så å avslutte med kaldt vann.

Billigere kan det ikke bli :-)

Skrevet

Babyolje renser neppe huden, ser heller for meg at den legger seg som en hinne utenpå og virkelig tetter alt av porer, men jeg vet ikke.

Gjest hjelpen er på vei
Skrevet

Hei på deg.

Så flott at du vil stelle huden din. Jeg bruker noe som er for sensitiv hud. Det er rensemelk fra loereal. Det står moisturising cleansing milk utenpå. Denne er veldig bra og koster et stykke under hundrelappen. Ca 70-80 tror jeg. Og den varer lenge. Husk at du også burde ta på en krem etterpå. Hadde jeg vært deg ville jeg dratt til en Vita butikk. Der er det mye billige og bra varer. Og så kan du spør betjeningen om noe som passer for akkurat din hud. Si at du vil ha noe som ikke er så dyrt. Loreal har flere produkter som er billige.

Skrevet

Jeg fjerner sminke med babyolje og vann, og vasker ellers med vann og såpe. Bruker du klut i tillegg så får du skrubbet litt så det ikke blir liggende døde hudceller og fett igjen i ansiktet. Huden min er finere nå enn da jeg brukte masse forskjellige rensemidler.

Vann og såpe funker utmerket, og er billig også. :-)

*dukker for alle som sier at man MÅ JO IKKE bruke såpe i ansiktet*

;-P

Skrevet

Hudlegen anbefalte meg Lactasyd til ansiktet, og det funker like bra som de dyre rensesåpene.

Skrevet

Hei på deg.

Så flott at du vil stelle huden din. Jeg bruker noe som er for sensitiv hud. Det er rensemelk fra loereal. Det står moisturising cleansing milk utenpå. Denne er veldig bra og koster et stykke under hundrelappen. Ca 70-80 tror jeg. Og den varer lenge. Husk at du også burde ta på en krem etterpå. Hadde jeg vært deg ville jeg dratt til en Vita butikk. Der er det mye billige og bra varer. Og så kan du spør betjeningen om noe som passer for akkurat din hud. Si at du vil ha noe som ikke er så dyrt. Loreal har flere produkter som er billige.

Bruker også denne...Men så er jeg ikke så erfaren...Men mener jeg så i et ukeblad at den var god...( ? ) og billig.

Skrevet

Jeg bruker en ansiktsvask fra Nivea (stor, blå tube) som er utrolig drøy og fås kjøpt på super'n. Det skal ikke rare dråpen til, så den varer i en evighet. På tilbud koster den ca. 20 kroner. Den skal altså brukes sammen med vann.

Gjest Intima
Skrevet

Jeg vasker trynet med intimsåpe. Den er mild og god. Avslutter med kaldt vann for å lukke porene.

1. Varmt vann i trynet

2. masser inn intimsåpe

3 . skylle med varmt vann

4. skyll med kaldt vann

5. "klapp" huden tør med rent håndkle, ikke gni!

6. smør med fuktighetskrem tilpasset din hud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...