Gå til innhold

reiseguider

Anbefalte innlegg

Gjest pasta, pizza
Skrevet

Har noen en reiseguide å anbefale meg? ønsker ikke bare et oppslagsverk, men noe jeg kan kikke i på forhånd, lese om historie og kultur osv..

ser på nomaden.no en guide som heter insight guide to south america, den ser ikke så værst ut, men vanskelig å si når man ikke kan bla i den selv...

Skrevet

En reiseguide til hvor da?

Hvilke som er best kommer an på hvor man skal, hvordan man vil reise etc. Vil du bare titte generelt, er google din beste venn.

Gjest pasta, pizza
Skrevet

En reiseguide til hvor da?

Hvilke som er best kommer an på hvor man skal, hvordan man vil reise etc. Vil du bare titte generelt, er google din beste venn.

Sør Amerika! to måneders loffing med en venninne

Skrevet

Jeg har reist veldig mye, og forsøkt mange av de forskjellige guidene, deriblant den du nevner (men for land i Asia, Afrika og Europa, vel og merke). Den er bra den, og fin å bla i før man reiser, men når man er på tur, synes jeg uten tvil Lonely Planet er den eneste som duger.

I motsetning til mange av de andre oppdatere den hyppig (de kan gjøre det pga stort opplag), er kjapp å finne frem i, og stort sett inneholder den korrekt informasjon og ok kart.

De er billigere om du bestiller dem fra feks Amazon, enn om du kjøper dem på Nomaden.

God tur!!

Skrevet

Sør Amerika! to måneders loffing med en venninne

Reisen Rundt i Syd-Amerika, dansk bok (Politikken Forlag), men den kan også fås i norske bokhandlere. Men den er ikke så god til å ha med på tur for å finne hoteller mv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...