Gå til innhold

Blåser det hos deg?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Vi hadde en lik tråd nå i høst som var, eller tidlig vinter. Nå har det igjen kommet opp i en volsom blåsing. Jeg slipper snart feste her jeg sitter. Går ikke ann å gå ut, det mener jeg. Det er så kaldt og så blåser en hvertfall bort. Hvordan er forholdene hos deg i efta, blåser du også snart helt vekk?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

8

• amber sun

5

• Sofline

5

• Angelica :o)

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her er det perfekt vintervær med to minus, opphold og vindstille :)

Skrevet

Ja, her i sør blåser det så det buldrer i huset - og jeg må stadig vekk snu meg undrende ut av vinduet for å se hvilket enormt kjøretøy som kommer langs veien, bare for å oppdage at det var vinden :-)

Skrevet

Ja, og jeg er møkklei dette pisseværet!

Det gjør jo ikke annet enn å regne jo! Og nå blåser det også.

Ikke rart vi er trøtte om morgenen...

*sender over litt varme fra peisen*

:-D

Gjest eplemor
Skrevet

Ja, her i sør blåser det så det buldrer i huset - og jeg må stadig vekk snu meg undrende ut av vinduet for å se hvilket enormt kjøretøy som kommer langs veien, bare for å oppdage at det var vinden :-)

Snu deg ut av vinduet? Pass deg så du ikke blir tatt av vinden da! ;)

Skrevet

Snu deg ut av vinduet? Pass deg så du ikke blir tatt av vinden da! ;)

Hehe :-D

Vel, "snu meg _og se_ ut av vinduet", da...

*rødme*

Gjest catiki21
Skrevet

Ja, og jeg er møkklei dette pisseværet!

Det gjør jo ikke annet enn å regne jo! Og nå blåser det også.

Ikke rart vi er trøtte om morgenen...

*sender over litt varme fra peisen*

:-D

Takk for varmen du sendte fra peisen din. Godt noen sender over slik varme, har jo ikke peis selv! Men jeg ser det ryker fra pipa borti gata, er det der du bor;)! Håper ikke vi blåser bort i denne stormen her. Skal jeg tørre og bevege meg ut :-§

Gjest catiki21
Skrevet

Hehe :-D

Vel, "snu meg _og se_ ut av vinduet", da...

*rødme*

Du må ikke dette ut av vinduet, det kan gjøre vondt;)! Jeg bor litt ovenfor bakken og jeg tør ikke å åpne vinduet engang i tilfelle at vinden tar tak i meg;)!

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg må holde meg fast! ;)

Sett på kjetting på deg så holder kanskje du også taket i denne stormen;)

Gjest catiki21
Skrevet

Her er det perfekt vintervær med to minus, opphold og vindstille :)

Hvor bor du så du om jeg får spørre. Det hadde vært så perfekt og vært der du bor. Her er det full storm for alle vinder.

*Tør jeg å legge meg til å sove i natt, tror ikke det*

Skrevet

Du må ikke dette ut av vinduet, det kan gjøre vondt;)! Jeg bor litt ovenfor bakken og jeg tør ikke å åpne vinduet engang i tilfelle at vinden tar tak i meg;)!

Hehe, jojo...

Jeg var ute og gikk en tur før i dag - men hvis jeg hadde hatt rulleskøyter og seil hadde jeg sluppet å gå (men det er ikke sikkert jeg hadde kommet dit jeg _ville_).

=)

Gjest catiki21
Skrevet

Hehe, jojo...

Jeg var ute og gikk en tur før i dag - men hvis jeg hadde hatt rulleskøyter og seil hadde jeg sluppet å gå (men det er ikke sikkert jeg hadde kommet dit jeg _ville_).

=)

Hehe. Den var god. Du kunne sikkert ha slippet å gått da ja om du hadde hatt rulleskøyter og seil på, men tviler du hadde kommet dit du skulle da. Du hadde nok bare flydd av sted;). Kanskje kommet veldig langt av sted også. Best og holde seg inne akurat nå synes jeg. Jeg tør ikke gå ut nå itilfelle jeg ikke kommer hjem igjen.

Skrevet

Takk for varmen du sendte fra peisen din. Godt noen sender over slik varme, har jo ikke peis selv! Men jeg ser det ryker fra pipa borti gata, er det der du bor;)! Håper ikke vi blåser bort i denne stormen her. Skal jeg tørre og bevege meg ut :-§

hehe kanskje du er naboen min?

Det ryker nok fra pipa her ihvertfall. :-)

jeg må ut om en stund...skal levere bilen på service og da må jeg gå hjem igjen mens jeg venter på at den skal bli ferdig...tenk om jeg blåser bort på veien hjem...hehe

Slapp ut hunden nettopp, håper ikke den blåser ut av hagen. ;-P

hare1365380455
Skrevet

jeg må ut om en stund...skal levere bilen på service og da må jeg gå hjem igjen mens jeg venter på at den skal bli ferdig...tenk om jeg blåser bort på veien hjem...hehe

*ser en stor dott fyke forbi vinduet...*

;)

Gjest catiki21
Skrevet

Kan hende jeg er naboen din ja, skal aldri se bort ifra det;)! Hvis du ikke kommer hjem til 8, så setter jeg igang en søking etter deg med helikopter og snuse hunder;)

Skrevet

Kan hende jeg er naboen din ja, skal aldri se bort ifra det;)! Hvis du ikke kommer hjem til 8, så setter jeg igang en søking etter deg med helikopter og snuse hunder;)

haha stilig. Jeg skal vifte med armene og rope så høyt jeg kan når jeg hører helikopteret!

Ellers høres det koselig ut å bli snust fram av hunder. :-)

Skrevet

*ser en stor dott fyke forbi vinduet...*

;)

Er det derfor jeg ikke har hørt ham bjeffe på en stund?

*fnis*

Du får fange ham i en håv og sende ham tilbake gjennom lufta. :-D

Gjest catiki21
Skrevet

haha stilig. Jeg skal vifte med armene og rope så høyt jeg kan når jeg hører helikopteret!

Ellers høres det koselig ut å bli snust fram av hunder. :-)

Fint du vifter med armene når helikoptere søker etter deg, da er det lettere å se at det er deg i dette mørke. Så skal vi nok få deg hjem igjen i kveld;)

Skrevet

Hehe. Den var god. Du kunne sikkert ha slippet å gått da ja om du hadde hatt rulleskøyter og seil på, men tviler du hadde kommet dit du skulle da. Du hadde nok bare flydd av sted;). Kanskje kommet veldig langt av sted også. Best og holde seg inne akurat nå synes jeg. Jeg tør ikke gå ut nå itilfelle jeg ikke kommer hjem igjen.

Ja, særlig siden jeg hadde med barnevogn - tok jeg ikke sjansen på den metoden... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...