Gå til innhold

Blåser det hos deg?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Ja, særlig siden jeg hadde med barnevogn - tok jeg ikke sjansen på den metoden... :-)

Godt du brukte hode da du var ute. Kan ikke utsette andre for flyvinger hvis de ikke vil, nok med deg selv. Så det var bra du brukte hode idag selv om en kan bli litt forblåst i hode i stormer;)!

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

8

• amber sun

5

• Sofline

5

• Angelica :o)

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ilene1365380268
Skrevet

Huff ja, det blåser så ille at jeg er redd for alle de store trærne som står rundt huset. Håper de ikke velter over huset.....! Den er så brå i kastene, og kommer fra en uvanlig retning...

Gjest Pontiac
Skrevet

Blåser??? Vi sitter hele gjengen og holder fast i taket så vi ikke skal bli "hodeløse"

:(

Skrevet

Fint du vifter med armene når helikoptere søker etter deg, da er det lettere å se at det er deg i dette mørke. Så skal vi nok få deg hjem igjen i kveld;)

Og da var jeg hjemme igjen. :-)

Var heldig og fikk skyss, så jeg slapp å blåse bort. *s*

Skrevet

Her blåser det ja! Er drittlei sur vind og regnet nå... men samtidig glad det ikker metervis med snø, glatt og slaps...

Gjest catiki21
Skrevet

Og da var jeg hjemme igjen. :-)

Var heldig og fikk skyss, så jeg slapp å blåse bort. *s*

Det er godt du gidde et livstegn fra deg. Blir urolig for folk i dette været. Håper vinden gir seg iløpet av nata. Prøvde å åpne vinduet, det går ikke før det blåser helt opp. Jeg trenger luft. Men jeg får det sikkert til etterhvert. Må bare prøve hardt nok:P!

Gjest catiki21
Skrevet

Blåser??? Vi sitter hele gjengen og holder fast i taket så vi ikke skal bli "hodeløse"

:(

Her blir det bare mer blåsing for hver halvtime som går føler jeg. Jeg og mine "naboer" i huset må nok også holde på taket snart. Føler huset revner snart, det piper i veggene både her og der. Jeg ser fram til blåsinga "den vanvittige stormen" gir seg. Heldigvis er jeg ikke ute på skjøen nå.

Gjest catiki21
Skrevet

Her blåser det ja! Er drittlei sur vind og regnet nå... men samtidig glad det ikker metervis med snø, glatt og slaps...

Godt det ikke er snø, ja. Men fytte rakkern for et vær. Jeg håper dette gir seg snart. Jeg vil ut å lufte meg. Men orker ikke ut i denne blåsinga av forskjellige grunner!

Gjest catiki21
Skrevet

Huff ja, det blåser så ille at jeg er redd for alle de store trærne som står rundt huset. Håper de ikke velter over huset.....! Den er så brå i kastene, og kommer fra en uvanlig retning...

Håper ikke trærne ramler ned i huset ditt. Huff, det må være fælt om det gjør det. Jeg håper absolutt at det ikke gjør det. Heldigvis så bor jeg ved veien, så her er det ikke høye trær heldigvis. Men har noen lyktestolper som svaier i vinden, håper ikke de kommer da.

"Da løper jeg"

Skrevet

Sikkert ikke like kraftig uvær her som andre steder, men det river ganske godt her også..

Åpnet ytterdøra for å slippe ut bikkja og DÆNG så fløy den opp og traff muren med et smell. Kan bli interessant å lufte bikkja etterpå :-)

ilene1365380268
Skrevet

Håper ikke trærne ramler ned i huset ditt. Huff, det må være fælt om det gjør det. Jeg håper absolutt at det ikke gjør det. Heldigvis så bor jeg ved veien, så her er det ikke høye trær heldigvis. Men har noen lyktestolper som svaier i vinden, håper ikke de kommer da.

"Da løper jeg"

De har nå stått der i 30-50 år, så de må vel tåle litt til?

Men det roer seg vel ned snart?

*optimistisk*

Skrevet

Gjett om... Jeg bor få meter fra åpent hav....

Skrevet

Jeg elsker snø (og slaps og is...)... :-)

Skrevet

Her er det perfekt vintervær med to minus, opphold og vindstille :)

Oi, heldiggris! Hvor bor du?

Gjest catiki21
Skrevet

Da kan jeg si det blåser hos deg ja, jeg bor ca 200 m i luftlinje mot havet. Så det blåser enormt her. Jeg håper det avtar snart.

Skrevet

Sikkert ikke like kraftig uvær her som andre steder, men det river ganske godt her også..

Åpnet ytterdøra for å slippe ut bikkja og DÆNG så fløy den opp og traff muren med et smell. Kan bli interessant å lufte bikkja etterpå :-)

Du kan være glad du ikke hadde hodet imellom døra og karmen da... Akkurat det hadde jeg på nyttårsaften, i bilen - da et kraftig vindpust bestemte seg for å blåse igjen døra med et smell. Au...

Skrevet

Da er det kanskje derfor du har hatt vondt i kroppen, min pike.

Skrevet

Da kan jeg si det blåser hos deg ja, jeg bor ca 200 m i luftlinje mot havet. Så det blåser enormt her. Jeg håper det avtar snart.

Nå-ja, det er nok også minst 100 meter her. :-)

Skrevet

Da er det kanskje derfor du har hatt vondt i kroppen, min pike.

Kanskje. :-)

Skrevet

Nei, det er blikkstille, stjerneklart og snø. Vakkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...