Gå til innhold

Blåser det hos deg?

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

8

• amber sun

5

• Sofline

5

• Angelica :o)

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest catiki21
Skrevet

Nei, det er blikkstille, stjerneklart og snø. Vakkert.

Hvor bor du, om jeg kan spørre? Jeg er ikke ei jente som hater været fort om det er dårlig. Men nå er jeg dritt lei. Spesielt at det har begynt å blåse kraftig igjen! Håper det avtar. *optimistisk*

Skrevet

Du kan være glad du ikke hadde hodet imellom døra og karmen da... Akkurat det hadde jeg på nyttårsaften, i bilen - da et kraftig vindpust bestemte seg for å blåse igjen døra med et smell. Au...

Au..! Da gikk du vel ned for telling, tenker jeg. Hørtes skikkelig vondt ut, håper du ikke pådro deg hjernerystelse!

Skrevet

Au..! Da gikk du vel ned for telling, tenker jeg. Hørtes skikkelig vondt ut, håper du ikke pådro deg hjernerystelse!

Ja, det var skikkelig vondt - det kjentes ut som om hodet hadde vært i en skrustikke (det vet jeg forresten ikke hvordan kjennes ut - men jeg regner med det var ganske likt).

Jeg vet ikke om jeg fikk hjernerystelse, bare at jeg to ømme plasser etterpå - en på hver side av hodet...

Men jeg er i orden igjen nå :-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Her blir det bare mer blåsing for hver halvtime som går føler jeg. Jeg og mine "naboer" i huset må nok også holde på taket snart. Føler huset revner snart, det piper i veggene både her og der. Jeg ser fram til blåsinga "den vanvittige stormen" gir seg. Heldigvis er jeg ikke ute på skjøen nå.

Det går på her også.

Vi har et høyt hus og når det virkelig blåser kan vi som har sovrom i øverste etg. kjenne svak svaiing når vi ligger i senga:)

(men mannen min er snekker da og har bygget huset og han lover at det holder ;)

Gjest catiki21
Skrevet

Det går på her også.

Vi har et høyt hus og når det virkelig blåser kan vi som har sovrom i øverste etg. kjenne svak svaiing når vi ligger i senga:)

(men mannen min er snekker da og har bygget huset og han lover at det holder ;)

Det er bra at mannen din tror det holder. "Det er sikkert noe med kirka (en kirke i sentrum), at den ikke er som vanlige hus", men noen meter takplater har vist detti ned på bakken i stormen, men heldigvis ingen som ble skadd. Så tror jeg må holde meg våken i natt og sjekke forholdene. Men de sa på nyhetene at det avtar i morgen, håpte nå jeg. Men håper det gjør i morgen da.

Gjest Pontiac
Skrevet

Det er bra at mannen din tror det holder. "Det er sikkert noe med kirka (en kirke i sentrum), at den ikke er som vanlige hus", men noen meter takplater har vist detti ned på bakken i stormen, men heldigvis ingen som ble skadd. Så tror jeg må holde meg våken i natt og sjekke forholdene. Men de sa på nyhetene at det avtar i morgen, håpte nå jeg. Men håper det gjør i morgen da.

Skikkelig sprøtt.

Vi sitter i øverste etg. nå, har kontoret der, og kjenner tydelig at huset rister :)

Skrevet

Ja, det var skikkelig vondt - det kjentes ut som om hodet hadde vært i en skrustikke (det vet jeg forresten ikke hvordan kjennes ut - men jeg regner med det var ganske likt).

Jeg vet ikke om jeg fikk hjernerystelse, bare at jeg to ømme plasser etterpå - en på hver side av hodet...

Men jeg er i orden igjen nå :-)

Det er bra du har kommet deg igjen nå, kunne blitt skikkelig stygt det der..

Håper du ikke fikk noen dårlige vitser à la "Godt du ikke skadet noe viktig" osv :-)

Skrevet

Det er bra du har kommet deg igjen nå, kunne blitt skikkelig stygt det der..

Håper du ikke fikk noen dårlige vitser à la "Godt du ikke skadet noe viktig" osv :-)

Det var jo sent på natt, i 1-2 tida - og alle 6 familiemedlemmene slepte seg hjemover etter nyttårsfeiring, så det ble ikke det store oppstyret over uhellet mitt. Jeg har knapt nevnt det til noen utenom min mann (og dere DOLere), så så langt har jeg sluppet unna de verste spøkefuglene :-)

*bank i bordet*

Angelica :o)
Skrevet

Her er det mildt og fint. Regne av og til. :)

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168380362' post='3468874]

Her er det mildt og fint. Regne av og til. :)

Misunner deg virkelig. Her blåser det fortsatt kraftig. Men begynner å bli bedre nå har jeg følsen av;)! Er nok over til i morgen. *Optimistisk*

Skrevet

Misunner deg virkelig. Her blåser det fortsatt kraftig. Men begynner å bli bedre nå har jeg følsen av;)! Er nok over til i morgen. *Optimistisk*

Jeg har bare ett råd; flytt!

(Tulla) :D

Skrevet

Det var jo sent på natt, i 1-2 tida - og alle 6 familiemedlemmene slepte seg hjemover etter nyttårsfeiring, så det ble ikke det store oppstyret over uhellet mitt. Jeg har knapt nevnt det til noen utenom min mann (og dere DOLere), så så langt har jeg sluppet unna de verste spøkefuglene :-)

*bank i bordet*

Hehe, godt det da.. Når jeg var mindre og hadde migrene, fikk jeg alltid høre fra broren min (morroklumpen selv); "rart at noe som inneholder så lite kan gjøre så vondt" osv..

Det er av ens egne en får høre det ;)

Skrevet

Hehe, godt det da.. Når jeg var mindre og hadde migrene, fikk jeg alltid høre fra broren min (morroklumpen selv); "rart at noe som inneholder så lite kan gjøre så vondt" osv..

Det er av ens egne en får høre det ;)

Ja, ikke sant :-D

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168381132' post='3468906]

Jeg har bare ett råd; flytt!

(Tulla) :D

Godt du tulla nå:)! Trives ganske godt her jeg bor, men kunne slippet blåsinga. Men det er jo egentlig ikke noe bedre andre steder. For jeg har ikke sett snøen her jeg bor enda, så det har ikke vært glatt og det er jeg glad for.

Skrevet

Godt du tulla nå:)! Trives ganske godt her jeg bor, men kunne slippet blåsinga. Men det er jo egentlig ikke noe bedre andre steder. For jeg har ikke sett snøen her jeg bor enda, så det har ikke vært glatt og det er jeg glad for.

Jeg har i Stavanger i flere år, så kjenner til det der. En fin by som jeg savner :)

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168381683' post='3468924]

Jeg har i Stavanger i flere år, så kjenner til det der. En fin by som jeg savner :)

Hvordan husker du at jeg bor i Stavanger:p! Jeg liker byen veldig godt. Trives sikkelig godt! Kom tilbake hit;)

Skrevet

Hvordan husker du at jeg bor i Stavanger:p! Jeg liker byen veldig godt. Trives sikkelig godt! Kom tilbake hit;)

Jeg husker alt ;)

Jeg kommer på besøk for jeg savner alle de fine folka jeg kjenner der. Men kommer nok aldri til å flytte tilbake :)

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168382209' post='3468949]

Jeg husker alt ;)

Jeg kommer på besøk for jeg savner alle de fine folka jeg kjenner der. Men kommer nok aldri til å flytte tilbake :)

Da må du stikke innom meg neste gang du er i stavanger;)! Jeg vet ikke om jeg blir boene her for alltid. Men en virkelig en flott by:)!

Skrevet

Blåser ja. I natt måtte jeg stå opp fordi ei blikkpålate hadde løsnet fra taket til hytta som guttungen har satt opp.

Den slo noe jævlig i vinden.

Så da var det bare å kle seg godt, finne en stige, (to etg.hytte) og en lecasten jeg fikk lagt oppe på taket.

Var redd for at naboene ikke skulle få sove av bråket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...