Gå til innhold

Blåser det hos deg?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Blåser ja. I natt måtte jeg stå opp fordi ei blikkpålate hadde løsnet fra taket til hytta som guttungen har satt opp.

Den slo noe jævlig i vinden.

Så da var det bare å kle seg godt, finne en stige, (to etg.hytte) og en lecasten jeg fikk lagt oppe på taket.

Var redd for at naboene ikke skulle få sove av bråket.

Så du er på hytta. Sikkert ikke morro å gå opp på en stega midt på natta, men hadde vært morro å sett. Har det tørna eller hva har det for noen;)! Har vinnen avtatt nå? Det har den heldigvis her nå. Men meldt om enda mer blåsing.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

8

• amber sun

5

• Sofline

5

• Angelica :o)

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så du er på hytta. Sikkert ikke morro å gå opp på en stega midt på natta, men hadde vært morro å sett. Har det tørna eller hva har det for noen;)! Har vinnen avtatt nå? Det har den heldigvis her nå. Men meldt om enda mer blåsing.

Nei, jeg er ikke på hytta. Dette er ei hytte som junior har laget og som står på tomta vår. Den er i to etg. og bølgeblikkplaten hadde løsnet og sto og slo.

Jeg tenkte også på hva naboene eventuelt tenkte hvis de så meg. Hadde de sett ut så hadde de sett lyset fra lommelykten:-)

Det er jo så jævlig mørkt også, så jeg gikk og vaklet i langt gress med stigen og så ikke en dritt.

Vondt å lyse og bære samtidig, så jeg hadde ikke lommelykta på.

Vinden har avtatt nå:-)

Gjest catiki21
Skrevet

Nei, jeg er ikke på hytta. Dette er ei hytte som junior har laget og som står på tomta vår. Den er i to etg. og bølgeblikkplaten hadde løsnet og sto og slo.

Jeg tenkte også på hva naboene eventuelt tenkte hvis de så meg. Hadde de sett ut så hadde de sett lyset fra lommelykten:-)

Det er jo så jævlig mørkt også, så jeg gikk og vaklet i langt gress med stigen og så ikke en dritt.

Vondt å lyse og bære samtidig, så jeg hadde ikke lommelykta på.

Vinden har avtatt nå:-)

Ja, en sånn hytte ja. Nå er jeg med;)! "Kanskje godt ingen så deg:)" Godt at vinden har avtatt da. Har hørt det blir enda mer vind her jeg bor, men håper absolutt ikke at det blir det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...