Gå til innhold

Min samboer er bare skjønn ;)

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

Legger det her jeg siden det er så mange som leser mine innlegg (ser det ut som) hehe.

Samboeren min er søt og snill. For et par uker siden var han en lat hvalross som elsket playstation og mislikte det å skifte bæsje-bleier...

Han sa han ville forandre seg og hjelpe meg (eller, gjøre mer arbeid i huset).

Helt siden dette har jeg sovet til langt på dag, mens han står flittig opp klokken 7 for å skifte bleier og gi mat til babyen. Han har vasket klær, hengt dem opp, lagt dem sammen, tatt babyen med på tur, laget mat til oss, tatt oppvasken...

Og hva har JEG gjort??

Ikke en dritt dessverre... kjenner jeg blir rastløa av å se på ham. Så jeg sitter i sofaen som en lat hvalross, spiser kjeks og ser på teve... mens borti kroken hører jeg svak barnelatter, og en far som synger med dyp stemme...

Jeg kan bare innstille meg på å bli feit!

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• dolores83

11

• Angelica :o)

9

• Solsikkefrø

8

• Mrs. Wallace

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åh, så heldig du er!

Jeg synes du skal gjøre noe for å vise hvor takknemlig du er og at du virkelig har lagt merke til efforten hans =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva med en gyllen middelvei? ;-)

Ja, skulle til å si det samme. :)

Skrevet

Må jo være hyggelig at han tar et tak han også, men det virker som om dere har bytta roller helt. Hva med å dele på oppgavene? Og hvorfor ikke bli med på å gå tur med ungen i stedet for å sitte i sofaen og bli feit som du sier ;) Regner med at akkurat det siste var litt ironisk fra din side, men sitter en godt i sofaen er det fort gjort å bli sittende.

Gjest jumbojet
Skrevet

Vet du, jeg tror faktisk ikke på disse innleggene du skriver.. Kanskje det er derfor så mange leser trådene dine, pga underholdningsverdien..

Mrs. Wallace
Skrevet

Kanskje du skal belønne ham med å lage en helaften - med cabaret, kjøttkaker og kålstuing og en nellik mellom tennene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanskje du skal belønne ham med å lage en helaften - med cabaret, kjøttkaker og kålstuing og en nellik mellom tennene.

Hihi. ;)

Skrevet

og stuede tyttebær:P

Gjest girasol
Skrevet

Jeg forstår meg ikke helt på deg solsikkefrø... Du vil ha mann som hjelper til så dere kan blir likeverdige i samlivet og foreldrerollen... og så lar du ham ta over og gjør selv ingenting... det er noe som ikke stemmer her... sorry, men hvor vil du hen med familielivet ditt?

Skrevet

Vet du, jeg tror faktisk ikke på disse innleggene du skriver.. Kanskje det er derfor så mange leser trådene dine, pga underholdningsverdien..

Hvorfor skulle ikke det hun skriver vært sant? Hver gang hun skriver så får hun en negativ kommentar..

Solsikkefrø
Skrevet

Hva skjedde med militærtjenesten hans?

lurer

Langperm. estra perm på grunn av barn.

Gjest jumbojet
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det hun skriver vært sant? Hver gang hun skriver så får hun en negativ kommentar..

Fordi det er liksom litt for drøyt alltid det hun skriver. Det høres ut som skrønehistorier alt sammen.

Solsikkefrø
Skrevet

Jeg forstår meg ikke helt på deg solsikkefrø... Du vil ha mann som hjelper til så dere kan blir likeverdige i samlivet og foreldrerollen... og så lar du ham ta over og gjør selv ingenting... det er noe som ikke stemmer her... sorry, men hvor vil du hen med familielivet ditt?

Altså, ikke ta det helt seriøst da ;) han ville varte meg opp, men jeg kjenner jeg blir rastløs av å bli vartet opp. Såklart skal jeg hjelpe til, men han ville som sagt begynne med å varte meg litt opp først. Er jeg nødt å trø inn alle detaljer med t-skje??

Skrevet

Fordi det er liksom litt for drøyt alltid det hun skriver. Det høres ut som skrønehistorier alt sammen.

Syns det høres ganske seriøst ut jeg..

Skrevet

Glem ikke det grønne utover golvet!

Solsikkefrø
Skrevet

_Du_ er en eneste skor skrøne. Jeg leste et innlegg tidligere idag angående det å få svar på tråder, om at de ble besvart på en sur måte av pre-menstruelle sure folk her inne.

Du burde føle deg truffet ja!

Solsikkefrø
Skrevet

_Du_ er en eneste skor skrøne. Jeg leste et innlegg tidligere idag angående det å få svar på tråder, om at de ble besvart på en sur måte av pre-menstruelle sure folk her inne.

Du burde føle deg truffet ja!

Skor = stor ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...