Gå til innhold

Min samboer er bare skjønn ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Glem ikke det grønne utover golvet!

En liten persillekvast? :)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• dolores83

11

• Angelica :o)

9

• Solsikkefrø

8

• Mrs. Wallace

5

Mest aktive i denne tråden

Solsikkefrø
Skrevet

Kanskje du skal belønne ham med å lage en helaften - med cabaret, kjøttkaker og kålstuing og en nellik mellom tennene.

Nellik? hehe ;)

Gjest girasol
Skrevet

Altså, ikke ta det helt seriøst da ;) han ville varte meg opp, men jeg kjenner jeg blir rastløs av å bli vartet opp. Såklart skal jeg hjelpe til, men han ville som sagt begynne med å varte meg litt opp først. Er jeg nødt å trø inn alle detaljer med t-skje??

Det har vel heller med måten du sier (skriver) ting på ;-) Hvordan du ordlegger deg og hvilke poenger du fremhever. Godt å høre at du overdrev og at det er fordi han ønsker å skjemme deg bort litt fordi han har tatt poenget med at han må være mere aktiv!

Solsikkefrø
Skrevet

Vet du, jeg tror faktisk ikke på disse innleggene du skriver.. Kanskje det er derfor så mange leser trådene dine, pga underholdningsverdien..

Du er bare missunnelig :P

Mrs. Wallace
Skrevet

Selvsagt!

Mrs. Wallace
Skrevet

og stuede tyttebær:P

Hvordan kunne jeg glemme det?

Skrevet

Hvordan kunne jeg glemme det?

Det var det jeg lurte på også:D

Skrevet

En liten persillekvast? :)

*Fnis* Var det ikke broccoli og kål vi kom frem til? Ettersom det var snakk om "noe grønt"...

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Fnis* Var det ikke broccoli og kål vi kom frem til? Ettersom det var snakk om "noe grønt"...

Det er jo mye fint i grønt. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hahahahaha! For noen bilder jeg får i hodet nå!

*grøsser og ler så jeg skriker*

Skrevet

Kinakål? Brokkoli?

Skrevet

Så flott han har forandret seg. Men det finnes jo en mellomting; dere kan jo dele husarbeidet 50-50. Hvis ikke ender det nok med at han blir lei av deg.

Skrevet

Hahahahaha! For noen bilder jeg får i hodet nå!

*grøsser og ler så jeg skriker*

Hvorfor begynne å prate om helt andre ting i denne tråden her?

Caloni Makaroni
Skrevet

Hei!

Det er nok godt å slappe av nå, siden du tydeligvis har hatt det hardt den siste tiden.

Men ikke utnytt det for lenge. Dere må dele på ansvaret, og du gir ham neppe noe pågangsmot av å late deg og la han ta alt. Det var jo nettopp derfor du var rasende og frustrert i utgangspunktet, fordi han latet seg? Det handler ikke om å hevne deg på ham, det handler om å få det til å fungere :) Nå som ting er på rett vei, så bør dere sette dere ned sammen og legge en plan over hvem som skal gjøre hva. Ettersom det gikk galt før, så kanskje dere trenger en mer strukturert plan, ikke bare "det går seg til" :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvorfor begynne å prate om helt andre ting i denne tråden her?

Helt andre ting? Jeg kom da med et høyst konkret og ytterst konstruktivt forslag til Solsikkefrø, og det ble utdypet videre av flere her.

Er ikke det lov, da?

Skrevet

Skal du fortsette slik varer nok ikke denne snillismen lenge dessverre. Her må du være mot han som du vil at han skal være mot deg.

Du misbruker han.

Solsikkefrø
Skrevet

Skal du fortsette slik varer nok ikke denne snillismen lenge dessverre. Her må du være mot han som du vil at han skal være mot deg.

Du misbruker han.

Han ville bare varte meg opp, det var derfor jeg måtte late meg på sofaen. Innlegget var litt ironisk ment. Jeg tripper som sagt etter å få lov å gjøre litt jeg også.

Skrevet

Han ville bare varte meg opp, det var derfor jeg måtte late meg på sofaen. Innlegget var litt ironisk ment. Jeg tripper som sagt etter å få lov å gjøre litt jeg også.

Det var godt å høre:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...