Gå til innhold

FU: Er du fornøyd med livet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på en skala fra 1 til 10 der 10 er best.

Og hva skulle evt. du ønske var annerledes?

Jeg vil si at jeg er på en 8. Når det gjelder forandringer kunne jeg godt tenkt meg en ordentlig utdannelse innen musikk - og jeg kunne godt blitt litt flinkere til å bytte ut godteri med litt sunnere ting (evt. droppe det) og gått ned noen kilo.

Hva med dere?

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• DarkPink

4

• Sofline

4

• Angelica :o)

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vil si at det ligger på en 8'er. Jeg er kronisk syk, og det trekker ned to poeng.

Men ellers er jeg veldig fornøyd. Har en jobb jeg stortrives med, en snusk av en samboer, fin leilighet, økonomi til å gjøre stort sett det vi ønsker, gode venner, et fint forhold til foreldre/svigerforeldre og vekta ligger der den bør.

Skrevet

Vil si en 7-er for tida.

Har det ganske bra utenom svangerskapsplagene

Har en fantastisk samboer som jeg har det veldig godt sammen med, vi har nettopp kjøpt oss hus, blir foreldre for første gang, et bra forhold til familien, gode venner, grei økonomi

Skulle det vært noe annet så skulle jeg ønske jeg hadde fullført en utdannelse (startet på flere, men ikke fullført), flinkere til å si meningen min i forskjellige situasjoner, flinkere til å trene (det får jeg ta etter fødselen),

Skrevet

hehe, nei.. 1 ;)

Men kan fortsatt le av det, så da tipper det vel snart over på en 2'er ! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ligger godt under midt på treet, men tenkte å kare meg oppover mot midten i løpet av året.

Skrevet

Ligger godt under midt på treet, men tenkte å kare meg oppover mot midten i løpet av året.

Æsj da, du virker jo så glad bestandig.

Gjest ikke underskrevet nå
Skrevet

Det er ikke så mange poeng. Jeg har en kronisk sykdom som stjeler livet mitt, og jeg har heller ikke så god økonomi.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

8.

Skulle gjerne ha frisket opp parforholdet. Klarer vi det- så kommer skalaen opp i 10.

Skrevet

Tja. Jeg ligger nok på 5. Jeg har tatt noen valg jeg angrer på (ikke noen som gikk utover andre enn meg selv, for å få det på plass) som jeg "lider" litt for nå, men jeg er i gang med å gjøre om på tingene nå. Jeg regner med å klatre opp på 7-9 i løpet av året.

Jeg har en snill og grei samboer, selv om han er en dust i blant, et svært godt forhold til morssiden av familien, og er i ferd med å få et bedre forhold til farssiden av familien. Vekta er stabil, og jeg er i ferd med å få en del av drømmene mine oppfylt (derav klatrepotensialet).

Skrevet

Det er nok ikke helt på topp for tiden, så jeg vil si sånn midt på treet. En femmer!

Men det er greit å ha litt å gå på oppover da;)

Skrevet

Tja. 3, kanskje?

Får jeg fullført noen av planene for dette året, så vil det øke betraktelig :)

Gjest Ikke akkurat nå
Skrevet

Vel, i dag ligger jeg vel på en 2-3.

Jeg fikk en veldig dårlig nyhet i dag som kan få store ringvirkninger.

Frøken Pryd
Skrevet

Tja, det går vel litt opp og ned egentlig.

Akkurat nå er jeg litt lei jobben, litt "kjærlighetssorg" og værsjuk. Så kanskje midt på treet elle noe.

Men neste uke har jeg sikkert gått opp litt på skalaen tenker jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Æsj da, du virker jo så glad bestandig.

Vel, jeg satser i hvert fall på å ligge rundt 8-10 om 2 uker og 2 dager, og 14 dager fram i tid.:)

Skrevet

Tja. Jeg ligger nok på 5. Jeg har tatt noen valg jeg angrer på (ikke noen som gikk utover andre enn meg selv, for å få det på plass) som jeg "lider" litt for nå, men jeg er i gang med å gjøre om på tingene nå. Jeg regner med å klatre opp på 7-9 i løpet av året.

Jeg har en snill og grei samboer, selv om han er en dust i blant, et svært godt forhold til morssiden av familien, og er i ferd med å få et bedre forhold til farssiden av familien. Vekta er stabil, og jeg er i ferd med å få en del av drømmene mine oppfylt (derav klatrepotensialet).

Jeg glemte å si at det også trekker litt opp at de kroniske smertene mine har bedret seg den siste tiden. :-)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd! Så det blir nok en 10'er, evt. 9,8 pga at det hadde vært ok med enda litt bedre økonomi.

Klart det hadde vært ok å vinne i lotto så vi ikke hadde lån lenger, men det betyr igrunnen så lite.

Ellers har vi stort og godt hus, svær hage, jeg har verdens beste samboer, en herlig datter, en god og snill hund, nok penger til at vi ikke sliter, en jobb jeg trives i pga arbeidsmiljøet, kjekke ting å drive med på fritiden, planer framover og og og... ja.

:-D

Nei, jeg har ingenting å klage på, jeg har det bare heeerlig for tiden!

Skrevet

Vel, jeg satser i hvert fall på å ligge rundt 8-10 om 2 uker og 2 dager, og 14 dager fram i tid.:)

Hva skjer da?

*nysgjerrig*

Gjest Nyskjerrigheten
Skrevet

Jeg glemte å si at det også trekker litt opp at de kroniske smertene mine har bedret seg den siste tiden. :-)

Så bra:) Vet du hva som er årsaken til bedring?

tzatziki1365380058
Skrevet

Ligger og vaker rundt 9-tallet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...