Gå til innhold

FU: Er du fornøyd med livet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra:) Vet du hva som er årsaken til bedring?

Nei. Jeg har ikke peiling. De kommer og går, men i høst var det så ille at jeg nesten ikke orket gjøre noe som helst og våknet om natten av smerter. Men for kanskje en måneds tid siden forsvant det nesten helt. Deilig! Jeg gjorde ikke noe spesielt da som skulle insinuere hvorfor jeg ble bedre. Nå håper jeg bare det holder.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• DarkPink

4

• Sofline

4

• Angelica :o)

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vanskelig å sette noen poeng, men akkurat nå for tiden vil jeg si en 8-er kanskje.

Vi har for øyeblikket en god helse alle sammen.Ungene har det bra og vi voksne har det bra.

-Har det fint på jobben.

-Gleder meg til en fjelltur i helga.

-Det blir noen hyggelige sammenkomster i nær fremtid.

- Jeg tror det blir et spennende år for oss med flytting. Litt blandede følelser men mest glad for det.

- Det er snart påske

- Det er snart sommer.

Skrevet

Vel, jeg satser i hvert fall på å ligge rundt 8-10 om 2 uker og 2 dager, og 14 dager fram i tid.:)

Og den mente du at jeg skulle forstå? ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva skjer da?

*nysgjerrig*

Da knerter jeg kokosnøtter på en eller annen deilig strand på- eller utenfor Phuket, rir på elefanter, klatrer opp i palmer for å hjelpe apene med kokosnøttsankinga - hvis de trenger hjelp, og snorkler blant fargerike fisk og koralrev. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og den mente du at jeg skulle forstå? ;o)

Nope. Men du vil sikkert forstå hvis du leser svaret jeg ga Amber like under her. :)

ilene1365380268
Skrevet

Hva skjer da?

*nysgjerrig*

Kanskje han får lønn? :-)

Gjest Lydia Nalen
Skrevet

Må bli en høy score.

Spiser godt og har daglig avføring.

ilene1365380268
Skrevet

Da knerter jeg kokosnøtter på en eller annen deilig strand på- eller utenfor Phuket, rir på elefanter, klatrer opp i palmer for å hjelpe apene med kokosnøttsankinga - hvis de trenger hjelp, og snorkler blant fargerike fisk og koralrev. :)

såpass! Det høres jo ut som en tier!! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

såpass! Det høres jo ut som en tier!! ;-)

Satser på det! :)

Skrevet

Det høres deilig ut.

Så disse 14 dagene betydde altså at du skulle være der i 14 dager. Skjønte liksom ikke hvorfor du først skulle si 2 uker og så 14 dager.

14 dager er jo det samme som 2 uker, tenkte jeg og det var smør på flesk.

Ja ja, men nå skjønner jeg. Var litt treg bare:) Men god tur ihvertfall. Er litt misunnelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres deilig ut.

Så disse 14 dagene betydde altså at du skulle være der i 14 dager. Skjønte liksom ikke hvorfor du først skulle si 2 uker og så 14 dager.

14 dager er jo det samme som 2 uker, tenkte jeg og det var smør på flesk.

Ja ja, men nå skjønner jeg. Var litt treg bare:) Men god tur ihvertfall. Er litt misunnelig.

Jeg mente i hvert fall å si at jeg drar om 2 uker og 2 dager, og blir i 2 uker.

Skrevet

Jeg mente i hvert fall å si at jeg drar om 2 uker og 2 dager, og blir i 2 uker.

Ja, jeg forsto det etterhvert:)

Skrevet

Jeg lager nok mer en strekkode på et slikt skjema. I bunn og grunn har jeg det så bra som en 9'er, men mange faktorer gjør at det svinger en del opp og ned.

Skrevet

ÅÅå det hørtes herlig ut!

Thailand er vidunderlig. :-D

Gjest Persille
Skrevet

Langt under middels for tiden, Billa drar det litt opp for hun er fantastisk - men foruten henne er stort sett alt annet skikkelig dritt nå.

En tre'er kanskje.

Skrevet

Ligger rundt 8 tenker jeg. Jobben er super, mannen likeså. Hele familien er friske (bank i bordet) heldigvis. Fint sånn sett, men ja penger kan gjøre sitt for å komme opp på en tier :) Men vi har det greit!!

Gjest ikke så fornøyd
Skrevet

Jeg tror jeg holder meg til 6. Jeg savner sex (som har vært en saga blott i flere år...), jeg ville hatt en bedre utdannelse, jeg ville gjerne hatt bedre råd og reist mye mer enn jeg gjør nå. Jeg tror faktisk jeg ville kommet lengre opp på skalaen med

en ny partner også for å være ærlig. Jeg ville nok også vært mer fornøyd med meg selv hvis jeg hadde gått ned noen kilo. Da ville livet, bokstavelig talt, vært lettere.

Gjest Nyskjerrigheten
Skrevet

Nei. Jeg har ikke peiling. De kommer og går, men i høst var det så ille at jeg nesten ikke orket gjøre noe som helst og våknet om natten av smerter. Men for kanskje en måneds tid siden forsvant det nesten helt. Deilig! Jeg gjorde ikke noe spesielt da som skulle insinuere hvorfor jeg ble bedre. Nå håper jeg bare det holder.

Ingen ting er bedre enn at det holder seg borte:) Krysser fingrene for at det holder seg. Håper på ett lite under jeg og:) En blir temmelig utslitt, ja!!

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg må da si meg fornøyd med livet mitt, altså.

En 9er vil jeg si, sånn all over. Noen dager litt laverer og for det mese på 10, så da blir det vel en 8-9 i snitt.

Jeg skulle ønsket jeg ikke hadde migrene, og i alle fall at medisner kunne vært litt mer optimalt.

Har begynt og trene, og håper at jeg for en gang skyld, holder ut og fra nå av er mer aktiv.

At min nye livstil, smitter av på fasongen på kroppen;o)

Men jeg er stort sett vedlig fornøyd.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...