Sofline Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Hvis man har stekt noe kjøtt i stekeovnen og tatt vare på restene, hvordan varmer man opp restene så de smaker best mulig? 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Lager taco av det- eller varmer det i en saus som passer, eller gir det en rsk oppvarming i micro`n eller i pannen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Vi hadde igjen en skalk av reinsdyrstek og jeg skar den i små biter, stekte dem i melange og hadde på salt og pepper. Nammis! Lagde så rosepeppersaus av pose (hadde ikke viltsaus i huset) og tømte den over - ble en kjempegod gryte! 0 Siter
Sofline Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Lager taco av det- eller varmer det i en saus som passer, eller gir det en rsk oppvarming i micro`n eller i pannen. Takk for tips! Å bruke det i andre retter har jeg slett ikke tenkt på. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Vi hadde igjen en skalk av reinsdyrstek og jeg skar den i små biter, stekte dem i melange og hadde på salt og pepper. Nammis! Lagde så rosepeppersaus av pose (hadde ikke viltsaus i huset) og tømte den over - ble en kjempegod gryte! Takk for tips! Det høres lekkert ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.