Gå til innhold

Hva kan jeg bruke single sokker til?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Hvilken nytte kan en pose med single sokker gjøre?

forslag?

Gjest NurseNovel
Skrevet

Bruker å putte dem i blender'n ;)

*kaster dem*

Skrevet

Bruker å putte dem i blender'n ;)

*kaster dem*

Sockshake?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sølvpuss?

Gi dem til en fyr som onanerer mye?

Sokketeater?

punky brewster
Skrevet

Bruke dem til å pusse sko med, så kan du hive etterhvert

Skrevet

Jepp

*gnir hender*

Godt:)

Høres fantastisk ut! Har du en oppskrift?

Gjest Aviaana
Skrevet

Averter dem på finn.no :-)

Vet du om det finnes en treff side for sokker?. Da kunne vi legge inn bilder av sokkene våres og se om vi får treff fra andre som også har en singel sokk. Det tror jeg ville løst en del problemer:).

Skrevet

Vet du om det finnes en treff side for sokker?. Da kunne vi legge inn bilder av sokkene våres og se om vi får treff fra andre som også har en singel sokk. Det tror jeg ville løst en del problemer:).

Det er ikke kødd engang - jeg har sett en sånn side! :)

Skrevet

Noe a la denne?

http://www.lonelysocks.co.uk/

Mrs. Wallace
Skrevet

Ronke-sokk! :) gi bort til jul!

Brodert sådan. Litt ordentlig må det være.

Gjest Sa KeinStein
Skrevet

Ronke-sokk! :) gi bort til jul!

Som jeg skulle ha sagt det selv !

Gjest ferskentre
Skrevet

Bruke dems om ekstrakluter. Bare å kaste etter bruk. Polere sko med skokrem. Sette inn bord med polish. Andre 'drittoppgaver' i heimen.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jammen...single sokker spleiser man jo med andre single sokker! Om du har en hel pose, så må vel noen av dem matche noenlunde i farge? ;)

Mennesker skiller seg og gifter seg på nytt, hvorfor skal sokker være annerledes? :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...