Gå til innhold

Hva kan jeg bruke single sokker til?

Anbefalte innlegg

Gjest jada mhm
Skrevet

mange gode forslag her hehe

sy på noen knapper og litt garn på hel delen så har du fått deg en kompis:)

fant forleden to enslige sokker som jeg brukte til noe nyttig...fylte dem opp med omo color, knøt dem sammen og lå dem under hver sitt sete i bilen.

ÅHHHHH det lukter godt i bilen no! og det lukter nyvaskede klær av meg når jeg stepper ut av bilen!

*gliser*

Skrevet

Jammen...single sokker spleiser man jo med andre single sokker! Om du har en hel pose, så må vel noen av dem matche noenlunde i farge? ;)

Mennesker skiller seg og gifter seg på nytt, hvorfor skal sokker være annerledes? :P

Fordi enkelte vaskemaskiner spiser sokker. Sånn er det bare. Det kan ikke finnes noen annen forklaring på hvorfor det dukker opp så mange single sokker.

Skrevet

Sokke-dukker, hehehe....

Ein heil pose med det er kanskje litt i overkant, da. Særleg om det er slitte og stygge sokkar. Eller dersom du aldri er saman med barn.

Caloni Makaroni
Skrevet

Fordi enkelte vaskemaskiner spiser sokker. Sånn er det bare. Det kan ikke finnes noen annen forklaring på hvorfor det dukker opp så mange single sokker.

Ja, det var jo ikke noe annet jeg prøvde å si. Jeg bare mente at de single kunne finne seg noen andre single! :)

Skrevet

Ja, det var jo ikke noe annet jeg prøvde å si. Jeg bare mente at de single kunne finne seg noen andre single! :)

Datteren min bruker sokkene om hverandre, gjerne helt forskjellige farger. Om det er fordi hun synes det er fint, eller om hun bare har resignert over resultatet av klesvaskingen vår, vel, det vet jeg ikke...

Caloni Makaroni
Skrevet

Datteren min bruker sokkene om hverandre, gjerne helt forskjellige farger. Om det er fordi hun synes det er fint, eller om hun bare har resignert over resultatet av klesvaskingen vår, vel, det vet jeg ikke...

Jeg har resignert, iallfall ;) Så sånne sokkepar brukes i perioden "må-egentlig-vaske-klær-men-orker-ikke -ennå" ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...