Gå til innhold

Jeg klør så jeg blir gal!!!

Anbefalte innlegg

Gjest lusmiija
Skrevet

Holder på å tørne gæærn her, i snart en uke nå har jeg klødd og klødd på hele kroppen, i nesen, i øynene og i hodebunn!

Har prøvd å gå over til parfumefri skyllemiddel, byttet sjampoo osv, men ingenting hjelper!

Hva kan det være tro? Det liksom stikker på forskjellige partier på kroppen hele tiden, leggene, låene, ryggen, nakken, magen...

Lurer på om huden er veldig tørr, men hva skal jeg bruke å smøre på?

Dette blir jeg helt spinnvill av snart!

Kanskje jeg plutselig har blitt allergisk mot hund?? Går det an å bare bli det uten videre? Har testet negativt på det før men...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva med å ta en tur til legen? :)

Har du utslett eller noe slikt, eller er det bare generell hudkløe?

Skrevet

Har du katt? Eller har du rengjort fuglebrett/ tatt ned fuglenek? Da kan du iallefall ha fått fuglelopper.

jeia1365380317
Skrevet

Hva med å ta en tur til legen? :)

Har du utslett eller noe slikt, eller er det bare generell hudkløe?

hvis du har rødflammede.utslett,/huden er flammete og bulkete, høres det ui som , elveblest, eller helvetes ild, den første kommer av alergi.(har du tatt noe pencelin? helvetesild kan man få ved nerver og stress ! Gå til legen du :)

Lykke til :) klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...