Gå til innhold

Tråder som sklir ut...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jfr. tråden til "Dette syns jeg..." tidligere i dag, der det var mange som mente at ulike klikker her inne ødela trådene med å skli ut og snakke om andre ting.

Hva synes du om dette, er det en uting, eller det som gjør det morsomt å være på DOL?

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

14

• mariaflyfly

7

• Dorthe

7

• mrxx

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har du funnet lystette gardiner?

Nei, men jeg har ikke hatt tid til å se etter det heller. :)

(Oi, nå sklei tråden ut med en gang, gitt!)

Gjest NurseNovel
Skrevet

Jeg syns som oftest det er morsomt. Det er jo ganger hvor det sklir _vel_ ut, men da gidder jeg ikke følge med lenger.

Gjest NurseNovel
Skrevet

Har du funnet lystette gardiner?

*ler meg skakk* :)))))

Gjest Thorvaldsen
Skrevet

Nei, men jeg har ikke hatt tid til å se etter det heller. :)

(Oi, nå sklei tråden ut med en gang, gitt!)

Alternativet blir vel å sove med dyna over hodet da.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Alternativet blir vel å sove med dyna over hodet da.

Det greier jeg ikke. :)

Skrevet

Det er det som gjør dol moro. På åpent synes jeg at vi kan bable så mye vi vil. På medisinske forum bør vi la være.

Gjest Thorvaldsen
Skrevet

Det greier jeg ikke. :)

Nei, og så er dette med fislukta da.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er det som gjør dol moro. På åpent synes jeg at vi kan bable så mye vi vil. På medisinske forum bør vi la være.

Jeg er enig med deg. :)

Men man bør se an tråden og ikke begynne med mye fjas i seriøse tråder på åpent heller. Tenker på innlegg hvor noen har mistet et familiemedlem e.l.

Skrevet

Så lenge som at svarene til trådstarter kommer til trådstarter, så synes jeg ikke det gjør noe om det sklir ut når man spør andre om noe. Det er jo der man får den lille praten liksom :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, og så er dette med fislukta da.

Jeg fiser da vel aldri!

Skrevet

Jeg er enig med deg. :)

Men man bør se an tråden og ikke begynne med mye fjas i seriøse tråder på åpent heller. Tenker på innlegg hvor noen har mistet et familiemedlem e.l.

Er du gærn. Jeg har jo litt sosiale antenner.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er du gærn. Jeg har jo litt sosiale antenner.

Sikker på det? ;)

Gjest catiki21
Skrevet

Det er det som er bra med dol da. At en kan fortsette praten med noen etter en har svart på det som faktisk ble stilt i tråden. Vet ikke om jeg fikk fram hva jeg mente, er så trøtt for tiden. Men håper du forstod Princess Peach:)! Jeg liker hvertfall DOL. Jeg føler alle svarer til alle hvis en har noe å bidra med da, selfølgelig;)! DOL er bra;)!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er det som er bra med dol da. At en kan fortsette praten med noen etter en har svart på det som faktisk ble stilt i tråden. Vet ikke om jeg fikk fram hva jeg mente, er så trøtt for tiden. Men håper du forstod Princess Peach:)! Jeg liker hvertfall DOL. Jeg føler alle svarer til alle hvis en har noe å bidra med da, selfølgelig;)! DOL er bra;)!

Jeg skjønte hva du mente, og jeg er enig med deg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, helt sikker :o)

Du sa jo at du ville være frekk og uhøflig, jo. :)

Skrevet

Jeg synes det er greit når tråder sklir ut, bare moro det :) Det er jo sånn, særlig damene snakker. Vi begynner å snakke om en ting, og en liten stund etter har vi vært innom en haug med temaer.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes det er greit når tråder sklir ut, bare moro det :) Det er jo sånn, særlig damene snakker. Vi begynner å snakke om en ting, og en liten stund etter har vi vært innom en haug med temaer.

Nemlig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...