Gå til innhold

Tråder som sklir ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt alt ettersom. Av og til er det kjempegøy, av og til blir det litt for dumt.

Og mer enn èn gang har jeg irritert meg grønn når jeg har logga meg på...akkurat LITT etter webbis har vært på sletteraid :-(

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

14

• mariaflyfly

7

• Dorthe

7

• mrxx

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pontiac
Skrevet

Gidder ikke bry meg så mye med det, men hvis jeg nå skal velge mellom "positivt" og "negativt" så synes jeg vel det generellt er "negativt" at en tråd sklir helt ut.

Spesiellt når det blir en samtale mellom et par om ting som ikke har noe med trådens emne å gjøre. :)

Skrevet

Jeg synes det er endel av moroa med å være her. Uformelt og trivelig ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gidder ikke bry meg så mye med det, men hvis jeg nå skal velge mellom "positivt" og "negativt" så synes jeg vel det generellt er "negativt" at en tråd sklir helt ut.

Spesiellt når det blir en samtale mellom et par om ting som ikke har noe med trådens emne å gjøre. :)

Det er morsomt for dem som holder på, iallfall. Men kjedelig hvis man har spurt om noe og ikke får svar på noe som helst. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes det er endel av moroa med å være her. Uformelt og trivelig ;-)

Jepp! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Litt alt ettersom. Av og til er det kjempegøy, av og til blir det litt for dumt.

Og mer enn èn gang har jeg irritert meg grønn når jeg har logga meg på...akkurat LITT etter webbis har vært på sletteraid :-(

Hehe, samme her. Så blir jeg flau for at jeg blir så nysgjerrig :)

Skrevet

Tråder som sklir ut "spriter opp" innlegget!!

Bare morsomt det :-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Det er morsomt for dem som holder på, iallfall. Men kjedelig hvis man har spurt om noe og ikke får svar på noe som helst. :)

Ja, den ser jeg helt klart.

Det er desverre en del tråder som går ut slik: noen spør om sola virkelig er gul og får ikke et eneste svar på det, men tråden blir milelang av diskusjoner om mykningsmiddel :D

Litt kjedelig kan det være hvis en finner tråden/emnet litt interessant og må trykke seg kjappt gjennom et utall svar fordi de ikke har noe med trådemnet å gjøre.

:)

Skrevet

Hehe, samme her. Så blir jeg flau for at jeg blir så nysgjerrig :)

Ja, ikke sant? Og ALLE som var her hinter om det, men sier ikke noe konkret. For da kommer webbis og sletter igjen!

Det meste av moroa foregår frustrerende nok når jeg er opptatt med andre ting, og da vil jeg at INGEN skal si "A"! (for da blir jeg gående og spekulere meg grønn på "B" ;-)

Skrevet

Personlig synes jeg det er del av sjarmen her inne! Det heter jo åpent forum, så her burde det være lov å skli ut!

Liker at innleggene er alt fra seriøse spørsmål til tullete utsagn.

Av og til sklir det ut til mindre hyggelige disputter, men da er det jo bare å bevege seg videre til neste innlegg. Ikke noe å henge seg oppi!

At enkelte her inne kjenner hverandre er jo bare hyggelig, Tonen blir straks litt mer hverdagslig da;)

Skrevet

Det kommer litt an på. Ofte er slike avsporinger morsomme, men det hender jeg blir lei. For eksempel når folk holder det gående med veldig intern humor i uke etter uke etter uke. Etter uke... Da kan jeg bli smått irritert, men stort sett er avsporingene minst like interessante som hovedtråden.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tråder som sklir ut "spriter opp" innlegget!!

Bare morsomt det :-)

Flott at så mange synes det. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det kommer litt an på. Ofte er slike avsporinger morsomme, men det hender jeg blir lei. For eksempel når folk holder det gående med veldig intern humor i uke etter uke etter uke. Etter uke... Da kan jeg bli smått irritert, men stort sett er avsporingene minst like interessante som hovedtråden.

Gjelder kanskje å begrense seg litt, ja. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes det er helt greit, og til tider hylende morsomt. Om det er en avsporing jeg ikke er interessert i, slutter jeg simpelthen å følge med på den. Så enkelt er det.

Men vi bør utvise litt hensyn og ikke lage lage skravletråder i alvorlige og/eller triste tråder.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Personlig synes jeg det er del av sjarmen her inne! Det heter jo åpent forum, så her burde det være lov å skli ut!

Liker at innleggene er alt fra seriøse spørsmål til tullete utsagn.

Av og til sklir det ut til mindre hyggelige disputter, men da er det jo bare å bevege seg videre til neste innlegg. Ikke noe å henge seg oppi!

At enkelte her inne kjenner hverandre er jo bare hyggelig, Tonen blir straks litt mer hverdagslig da;)

Ja, det er hyggelig. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes det er helt greit, og til tider hylende morsomt. Om det er en avsporing jeg ikke er interessert i, slutter jeg simpelthen å følge med på den. Så enkelt er det.

Men vi bør utvise litt hensyn og ikke lage lage skravletråder i alvorlige og/eller triste tråder.

Ja, det er selvsagt, men jeg har ikke inntrykk at det blir mye utenomsnakk i seriøse tråder.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Syns det er sjarmen med DOL jeg :)

Jeg og. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, den ser jeg helt klart.

Det er desverre en del tråder som går ut slik: noen spør om sola virkelig er gul og får ikke et eneste svar på det, men tråden blir milelang av diskusjoner om mykningsmiddel :D

Litt kjedelig kan det være hvis en finner tråden/emnet litt interessant og må trykke seg kjappt gjennom et utall svar fordi de ikke har noe med trådemnet å gjøre.

:)

"Det er desverre en del tråder som går ut slik: noen spør om sola virkelig er gul og får ikke et eneste svar på det, men tråden blir milelang av diskusjoner om mykningsmiddel!"

Ja, ikke sant! Hehe, det er snodig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kommer jo litt an på.

Hvis trådstarter ikke er med på moroa og får en seriøs tråd ødelagt, er det ikke greit.

Ellers er det greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...