Gå til innhold

Tråder som sklir ut...

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Det er det som gjør det morsomt med å være på dol. :D

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

14

• mariaflyfly

7

• Dorthe

7

• mrxx

6

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, det er selvsagt, men jeg har ikke inntrykk at det blir mye utenomsnakk i seriøse tråder.

Nei, synes folk jevnt over er flinke sånn. Men det er greit å understreke det uansett. :o)

Skrevet

Jeg liker det kjempegodt, men jeg synes vi må bli flinkere til å skrive /navn på den vi sklir ut med (slik b.a. ulvinnen gjør), e.l, så andre ikke trenger å bry seg med å lese den hvis de ikke vil.

Og så må vi passe på at vi bidrar med det trådstarter er ute etter i tillegg, så ikke tullinga tar fokus bort fra ham/henne.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, ikke sant? Og ALLE som var her hinter om det, men sier ikke noe konkret. For da kommer webbis og sletter igjen!

Det meste av moroa foregår frustrerende nok når jeg er opptatt med andre ting, og da vil jeg at INGEN skal si "A"! (for da blir jeg gående og spekulere meg grønn på "B" ;-)

Fant ut at jeg måtte ha en dolpause før jul i 2005 da jeg hadde vært innlagt på sykehus og gikk glipp av en KJEMPELANG krangletråd om ettellerannet og jeg ble dritsur for at jeg hadde gått glipp av det. Fordi jeg hadde gjort noe så uvesentlig som å være på sykehus, liksom! Hehe, da fant jeg ut at nok var nok for en stund.

Skrevet

Kommer jo litt an på.

Hvis trådstarter ikke er med på moroa og får en seriøs tråd ødelagt, er det ikke greit.

Ellers er det greit.

Enig

En annen ting er jo at det kan bli vanskelig å følge tråden/diskusjonen hvis det blir uendelig mange innlegg. Sånt sett er det jo greit å holde seg til saken i en skikkelig diskusjon hvertfall.

Skrevet

Fant ut at jeg måtte ha en dolpause før jul i 2005 da jeg hadde vært innlagt på sykehus og gikk glipp av en KJEMPELANG krangletråd om ettellerannet og jeg ble dritsur for at jeg hadde gått glipp av det. Fordi jeg hadde gjort noe så uvesentlig som å være på sykehus, liksom! Hehe, da fant jeg ut at nok var nok for en stund.

;o)

Skrevet

Du sa jo at du ville være frekk og uhøflig, jo. :)

Men ikke uten sosiale antenner :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg liker det kjempegodt, men jeg synes vi må bli flinkere til å skrive /navn på den vi sklir ut med (slik b.a. ulvinnen gjør), e.l, så andre ikke trenger å bry seg med å lese den hvis de ikke vil.

Og så må vi passe på at vi bidrar med det trådstarter er ute etter i tillegg, så ikke tullinga tar fokus bort fra ham/henne.

Ja, det er jo ganske uhøflig å ignorere trådstarter og bare tulle i vei.

Jeg glemmer alltid å skifte overskrift, jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

Om vi ikke kan skravle på Åpent, så er litt av poenget borte.

Det er i trådene vi prater, det går av seg selv. Ellers må vi jo lage tråder av typen: Dette er en skravletråd, vennligst skravle med meg nå ;o)

De aller fleste av oss har sosiale antenner til og ikke innvadere tråder der det ikke passer, som ved dødsfall, alvorlig sykdom osv.

Og i det fleste tråder er det svar eller kommentarer på selve spørsmålet eller kommentaren i hovedinnlegget.

Så sklir det ut.

Trådstarter får jo allikevl sine svar på "svar til meg"

Og ser man at Shira og Princess Peach har en lang tråd nedover, skjønner folk at det er skravling, og kan velge om de vil hoppe over eller skravle med.

Jeg tar meg ikke så store friheter andre plasser enn her på Åpent.

Og i tillegg til og skravle, svarer jeg de jeg kan hjelpe.

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168379574' post='3468828]

Det er det som gjør det morsomt med å være på dol. :D

Ja! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Om vi ikke kan skravle på Åpent, så er litt av poenget borte.

Det er i trådene vi prater, det går av seg selv. Ellers må vi jo lage tråder av typen: Dette er en skravletråd, vennligst skravle med meg nå ;o)

De aller fleste av oss har sosiale antenner til og ikke innvadere tråder der det ikke passer, som ved dødsfall, alvorlig sykdom osv.

Og i det fleste tråder er det svar eller kommentarer på selve spørsmålet eller kommentaren i hovedinnlegget.

Så sklir det ut.

Trådstarter får jo allikevl sine svar på "svar til meg"

Og ser man at Shira og Princess Peach har en lang tråd nedover, skjønner folk at det er skravling, og kan velge om de vil hoppe over eller skravle med.

Jeg tar meg ikke så store friheter andre plasser enn her på Åpent.

Og i tillegg til og skravle, svarer jeg de jeg kan hjelpe.

Jepp, jeg er enig med deg. :)

Ser ut som de aller fleste har denne innstillingen.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det er jo ganske uhøflig å ignorere trådstarter og bare tulle i vei.

Jeg glemmer alltid å skifte overskrift, jeg.

Jeg glemmer det også. Men jeg tenker at jeg skal, så det er håp om at en dag klarer jeg og faktisk gjennomføre det også.

Skrevet

Jeg glemmer det også. Men jeg tenker at jeg skal, så det er håp om at en dag klarer jeg og faktisk gjennomføre det også.

Vi får hjelpe hverandre =) Nok at bare en av oss husker det hver gang, så får den andre det automatisk =)

Gjest Shira12
Skrevet

Jepp, jeg er enig med deg. :)

Ser ut som de aller fleste har denne innstillingen.

Det ser slik ut ja.

He he, men jeg husker Dorthe og Mariaflyfly ble slettet inne på allmenn en gang jeg hadde startet tråden.

Jeg syns det bare var moro, men det synes ikke webbis. De fikk ikke lov og diskutere hva godteri Dorthe skulle kjøpe i Sverige, i min smertestillendes-tråd nei!

Jeg flirer enda da jeg tenker på det :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Vi får hjelpe hverandre =) Nok at bare en av oss husker det hver gang, så får den andre det automatisk =)

Det hender at jeg kommer på det. Lover at jeg skal bli flinkere.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kommer jo litt an på.

Hvis trådstarter ikke er med på moroa og får en seriøs tråd ødelagt, er det ikke greit.

Ellers er det greit.

Jepp, ser ut som det er den generelle innstillingen. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det ser slik ut ja.

He he, men jeg husker Dorthe og Mariaflyfly ble slettet inne på allmenn en gang jeg hadde startet tråden.

Jeg syns det bare var moro, men det synes ikke webbis. De fikk ikke lov og diskutere hva godteri Dorthe skulle kjøpe i Sverige, i min smertestillendes-tråd nei!

Jeg flirer enda da jeg tenker på det :o)

Hihi! Kanskje noen kunne forveksle godteri med smertestillende, vet du. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er djevelens verk.Øreverk.

Uff, stakkars lita. ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Hihi! Kanskje noen kunne forveksle godteri med smertestillende, vet du. ;)

Jeg husker det så godt, plutselig var det en rød prikk i min tråd, fikk omtrent panikk.

;o)

Fikk de svarene jeg trengte jeg, så jeg var fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...