Gjest Princess Peach Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg vet jo ikke noe om det da, hehe... Jeg lurer på så mangt. Ikke godt å si hva jeg har lurt på og ikke. 0 Siter
mrxx Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg lurer på så mangt. Ikke godt å si hva jeg har lurt på og ikke. Det vil jeg tro at det surrer mye rart rundt i din hjerne:-) Hvisk litt til meg da:-) 0 Siter
Patsi Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Hvem er "klikken", da? Mange som snakker om den, men ingen som vet hvem man mener. Det er da ingen som blir ekskludert fra noe som helst, alle er hjertelig velkomne til å svare på innlegg eller komme med kommentarer, seriøse eller useriøse. Iallefall til meg. De mener selvfølgelig de mest kjente nickene som er her. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Det vil jeg tro at det surrer mye rart rundt i din hjerne:-) Hvisk litt til meg da:-) Hmmm... Du er ikke tankeleser, altså? Nå er det bare rot der oppe, for jeg forsov meg og sov til kl 18! (Har vært på nattevakt.) 0 Siter
mrxx Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hmmm... Du er ikke tankeleser, altså? Nå er det bare rot der oppe, for jeg forsov meg og sov til kl 18! (Har vært på nattevakt.) Joda, jeg er litt av en tankeleser, men da måtte jeg ha sett deg, klarer ikke å lese tanker over store avstander:-) Mye rot i hode ditt sier du? Det er som vanlig da med andre ord:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Joda, jeg er litt av en tankeleser, men da måtte jeg ha sett deg, klarer ikke å lese tanker over store avstander:-) Mye rot i hode ditt sier du? Det er som vanlig da med andre ord:-) Jepp, alt er som normalt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.