Gå til innhold

Brudepikekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Den brudebutikken som er/var under Storsenteret (der McDonalds er), hadde mange pene brudepikekjoler.. Svigerinnen min fant en kjempefin en der! :) Ellers på Annes på Moa Syd.. Lykke til :)

Har tenkt å se på Annes, ja!

I byen.., mener du Oksnes som ligger nedenfor Storsenteret? Der er det vel bare leiekjoler og sikkert dyre?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• Debra-irl

3

• pekkaline

3

• MsMonroe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har tenkt å se på Annes, ja!

I byen.., mener du Oksnes som ligger nedenfor Storsenteret? Der er det vel bare leiekjoler og sikkert dyre?

Nei, det var ikke den.. Rett over veien, ved siden av Hi-Fi-klubben (tror jeg :) Den var der iallefall våren 2006 da jeg og min svigerinne lette etter kjoler..

Skrevet

Niåringen (som blir 10 til sommeren) kler seg helst som en fjortis (innenfor rimelighetens grenser;-)) og hun syntes kjolen var ganske barnslig :-(

Største størrelse er 140 og hun bruker nå 135-140...

Igrunnen er det nok tiåringen som er mest opptatt av hvordan kjolen ser ut. Neste jente blir åtte, men hun er ikke opptatt av klær i det hele tatt. De to syvåringene er fornøyde bare det er en hvit kjole. De to treåringene og ettåringen bryr seg nok ikke så mye om hva de har på ;-)

ah. Da kan det bli verre :-) Kanskje hun kan bestikkes? Evt ha på den kjolen under vielse og så kan hun skifte?

Eller så finner du helt sikkert masse andre fine kjoler da. Det er jo en del å velge i.

Skrevet

Du, sjekk på Cubus. :-)

Før jul kjøpte vi en offwhite penkjole til jenta vår der. Til forveksling lik en brudekjole, men hun skulle absolutt ha den...

Nå er det halv pris, dvs kr 99,-. Verdt et forsøk, iallefall.

Skrevet

Før jul kjøpte vi en offwhite penkjole til jenta vår der. Til forveksling lik en brudekjole, men hun skulle absolutt ha den...

Ser nedover her at det var en 10-åring det var snakk om. Da går det ikke. Største størrelse var 110.

Skrevet

Nei, det var ikke den.. Rett over veien, ved siden av Hi-Fi-klubben (tror jeg :) Den var der iallefall våren 2006 da jeg og min svigerinne lette etter kjoler..

Skal sjekke opp den , ja :-)

Skrevet

ah. Da kan det bli verre :-) Kanskje hun kan bestikkes? Evt ha på den kjolen under vielse og så kan hun skifte?

Eller så finner du helt sikkert masse andre fine kjoler da. Det er jo en del å velge i.

Snakka med bruden idag og hun vil også at de skal ha litt mer pyntede brudepikekjoler :-)

Skrevet

*løpe til cubus*

:-)

Skrevet

Her er noen rimelige i thai-silke.

Var en fin helt hvit der. Men det er mulig den blir for barnslig til 10-åringen? Hvis hun er litt "fjortis" :o)

http://www.maithai.no/index.html?lmd=39089.964294

Oh, lekre kjoler:-)

Niåringen (som blir 10 til sommeren, forelska seg i den lys blå :-))

Lagt siden til i favoritter :-)

Skrevet

Jeg kjøpte fra lisenett.no :)

Der var det mange nydelige kjoler (jentene sukker henført ved siden av meg her ;-))

Desverre litt i dyreste laget for engangsbruk :-/

Skrevet

Der var det mange nydelige kjoler (jentene sukker henført ved siden av meg her ;-))

Desverre litt i dyreste laget for engangsbruk :-/

Jeg var heldig og fant en i restekurven. :)

Skrevet

Jeg var heldig og fant en i restekurven. :)

Hadde jeg bare bodd i nærheten og det hade vært nok med en kjole.... Jeg må ha sju stk i ulike str. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...