Gå til innhold

Brudepikekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der var det mange nydelige kjoler (jentene sukker henført ved siden av meg her ;-))

Desverre litt i dyreste laget for engangsbruk :-/

Husk at de kan selges igjen, for ca halv pris :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• Debra-irl

3

• pekkaline

3

• MsMonroe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Husk at de kan selges igjen, for ca halv pris :)

Har tenkt på det... Hvor får man solgt slikt på en enkel måte? For min del blir det å selge kjoler i str. 3, 7 og 10 år. Kanskje ikke så lett å få solgt de samlet, men verdt et forsøk:-)

Skrevet

Har tenkt på det... Hvor får man solgt slikt på en enkel måte? For min del blir det å selge kjoler i str. 3, 7 og 10 år. Kanskje ikke så lett å få solgt de samlet, men verdt et forsøk:-)

Samlet er det ikke sikkert du får solgt dem, for hvor mange brudepar har brudepiker i eksakt samme alder.

Men du kan jo selge på finn.no - eller et av bryllupsdiskusjonsforumene som finnes (fx det hos kvinneguiden.no hvis det er like høy aktivitet der som før). Men finn.no er jo alltid en klassiker, og du kan jo legge ut kjolene i en felles annonse, selv om de selges separat. Bare ha bilde av hver enkelt kjole. Det vanlige på finn.no er da at man skriver i slike samle-annonser at bildet blir fjernet når den enkelte varen er solgt, slik at folk som går inn på annonsen slipper å bruke tid på å kontakte deg for ting som allerede er solgt.

Dersom du da selger med betingelse at kjøper betaler frakten, og du benytter deg av Payex-betalingen som Finn anbefaler, så blir det jo en grei sak for deg å få solgt kjolene, trygt og greit.

Skrevet

Oh, lekre kjoler:-)

Niåringen (som blir 10 til sommeren, forelska seg i den lys blå :-))

Lagt siden til i favoritter :-)

Den lyseblå,nr 8? Den var kjempefin!!

Skrevet

Samlet er det ikke sikkert du får solgt dem, for hvor mange brudepar har brudepiker i eksakt samme alder.

Men du kan jo selge på finn.no - eller et av bryllupsdiskusjonsforumene som finnes (fx det hos kvinneguiden.no hvis det er like høy aktivitet der som før). Men finn.no er jo alltid en klassiker, og du kan jo legge ut kjolene i en felles annonse, selv om de selges separat. Bare ha bilde av hver enkelt kjole. Det vanlige på finn.no er da at man skriver i slike samle-annonser at bildet blir fjernet når den enkelte varen er solgt, slik at folk som går inn på annonsen slipper å bruke tid på å kontakte deg for ting som allerede er solgt.

Dersom du da selger med betingelse at kjøper betaler frakten, og du benytter deg av Payex-betalingen som Finn anbefaler, så blir det jo en grei sak for deg å få solgt kjolene, trygt og greit.

Var inne å sjekka på finn.no og der var det jammen brudepikekjoler, ja!

Jeg trodde ikke slike ting ble solgt der. Da kan det være at vi ikke stresser med å få billigst mulig kjoler ;)

Skrevet

Den lyseblå,nr 8? Den var kjempefin!!

Ja, den var nydelig! Er ikke sikker på hva bruden synes og vi må jo ta hensyn til farge på blomster etc... men skal vise henne den:-)

Gjest Persille
Skrevet

Billige brudekjoler!!

Men ser ikke ut som de har kjoler til brudepike?

Utrolig billig faktisk, fikk mail om dem for noen dager siden - og de selger ut et lager eller noe, så her er det løp & kjøp :)

Jeg tror ikke de helt har åpnet sidene sine ennå? Men det lå ved noen ekstra bilder av stash de selger også, og tror de hadde 6000 produkter eller noe fra den leverandøren, så de har sikkert brudepikekjoler også.

Du kan sende en mail til [email protected] - det var hun som sto som avsender på mailen jeg fikk via via via hvertfall.

delphina1365380402
Skrevet

Jeg averterte nettopp en pent brukt i dag..... Skikkelig stasjet med perler og stas, krinoline (sånn stiv ring nederst i skjørtet) - størrelse 5 år kr 250. Eggeskall/off white. Interessert?

Gjest Regelverket
Skrevet

Jeg averterte nettopp en pent brukt i dag..... Skikkelig stasjet med perler og stas, krinoline (sånn stiv ring nederst i skjørtet) - størrelse 5 år kr 250. Eggeskall/off white. Interessert?

"Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online. Det er heller ikke tillatt for brukere å formidle personlige kontaktannonser, ønsker om veldedighetsbidrag, underskriftskampanjer, kjedebrev, pyramidespill eller lignende."

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#5

Skrevet

Utrolig billig faktisk, fikk mail om dem for noen dager siden - og de selger ut et lager eller noe, så her er det løp & kjøp :)

Jeg tror ikke de helt har åpnet sidene sine ennå? Men det lå ved noen ekstra bilder av stash de selger også, og tror de hadde 6000 produkter eller noe fra den leverandøren, så de har sikkert brudepikekjoler også.

Du kan sende en mail til [email protected] - det var hun som sto som avsender på mailen jeg fikk via via via hvertfall.

Nå har jeg sendt info til bruden, så får vi se :-)

Skrevet

Hvis du har syv av dem så? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...