Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har laptopen plutselig slått seg helt av gjentatte ganger.

Det skjer kun når maskina må jobbe litt, som hvis jeg spiller spill eller skal se en filmsnutt direkte på internett. Maskina klarer heller ikke å fullføre virusscanning uten å bli svart.

Men skriving, spilling av musikk og surfing på nettet går helt greit.

Noen som har vært borti noe lignende eller som vet hvorfor dette skjer?

Skrevet

Min laptop begynte å tulle med det der, slå seg av når den jobba litt ekstra. Etter en stund sluttet den å virke helt. Dvs Windows ville ikke starte, heller ikke i sikker-modus, så enden på visa var at jeg (les: IT-folka på jobb) måtte legge inn Windows på nytt.

Skrevet

Min laptop begynte å tulle med det der, slå seg av når den jobba litt ekstra. Etter en stund sluttet den å virke helt. Dvs Windows ville ikke starte, heller ikke i sikker-modus, så enden på visa var at jeg (les: IT-folka på jobb) måtte legge inn Windows på nytt.

Ok.

Takk! :)

Skrevet

Høres ut som du har varmeproblemer. Det er ofte vanskelig å komme skikkelig til for støvfjerning i en laptop, men prøv å sette støvsugeren inntil viftene på full guffe.

Skrevet

Høres ut som du har varmeproblemer. Det er ofte vanskelig å komme skikkelig til for støvfjerning i en laptop, men prøv å sette støvsugeren inntil viftene på full guffe.

Jeg har tenkt litt på det selv. Pc'en er gjerne god og varm når den skrur seg av.

Skal prøve å støvsuge litt.

Takk for tipset :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...