Gå til innhold

Rosa tulipaner fra syk mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gosj så flotte de er :) Min kjære kom hjem fra jobbreise (en natt borte) med en stor bukett til meg. Og denne har han kjøpt selv om han hadde høy feber. Sånt gjør meg glad :)

Men at han har feber, faktisk over 40, er ikke så greit. Han har kjempevondt i halsen og dermed vondt for å svelge også.

Av en grunn jeg ikke husker nå i farta, så skal han ikke ha for mye parasetamol. Men finnes det feber og smertestillende tabeletter uten?

Grønn her!!

Skrevet

ibux / ibumetin (leser på pakken foran meg: smertestillende og febernedsettende)

Skrevet

ibux / ibumetin (leser på pakken foran meg: smertestillende og febernedsettende)

Jeg trodde det var parasetamol i ibux også?

Gjest Shira12
Skrevet

Så snill han er :o)

Ibux skal vel være uten, men litt usikker på om den tar feber.

Den demper i allefall smerter. Ved så høy feber bør han ta noe for og få feberen ned.

Du kan jo ta en telefon til legevakta, og spørre hva han kan ta.

Søk på Ibux her:

http://www.felleskatalogen.no/

Skrevet

Jeg trodde det var parasetamol i ibux også?

Det er ikke paracetamol i Ibux.

Ibux har ibuprofen som virkestoff.

Skrevet

Så snill han er :o)

Ibux skal vel være uten, men litt usikker på om den tar feber.

Den demper i allefall smerter. Ved så høy feber bør han ta noe for og få feberen ned.

Du kan jo ta en telefon til legevakta, og spørre hva han kan ta.

Søk på Ibux her:

http://www.felleskatalogen.no/

Tusen takk for linken. Han fikk to paracet nå for vi har bare det, så får han høre evt med legen i morgen. Jeg er usikker på om jeg roter med hva han ikke bør ha for mye av. Takk igjen :)

Skrevet

Det er ikke paracetamol i Ibux.

Ibux har ibuprofen som virkestoff.

Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...