Gå til innhold

noen so har en ide om hvor og hva jeg bude kjøpe av webcamera?

Anbefalte innlegg

jeia1365380317
Skrevet

jeg sliter en del med datan min, jeg har ikke windos, meen opera, og har store problemer med å få sett div ting, får beskjed om at jeg trenger macromedia flashplayer, jeg laster ned, men får ikke orden på deT!! Nå er jeg ikke så flink med datan, men liker det veldig godt :)

Jeg har åsså tent til å kjøpe meg et web,kamera, noen som vet hva jeg burde velge? samme med skriver, og skcanner?

Please hjelp... og hvorfor får jeg ikke spilt lydfiler ,idet hele tatt, jeg har et program som heter kaffein? Hvorfor kan ikke den skjøre lyd og bilde filmer?? er det noen som kan noe om opera, så please hjelp meg ! :) Mvh

Skrevet

Velg et Logitech webkamera, som ikke er av den billigste typen. Da gjør du stort sett et godt kjøp. Jeg er veldig godt fornøyd med de to jeg har. Det kan være greit å se at linsa ikke er knøttlita i forhold til de andre kameraene, for da blir det mer lys på bildet.

Spør i butikken du, så får du gode råd.

Skrevet

For Flash og andre plugins i Opera for Linux, se http://www.opera.com/linux/docs/plugins/install/

Når det gjelder lyd, så er problemet ditt sannsynligvis at du ikke har en mp3-codec. Du skriver ikke hvilken Linux-distribusjon du bruker, men dette er vanligvis ikke så vanskelig å installere. Prosedyren er bare litt forskjellig fra distro til distro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...