Gå til innhold

Treningsapparater på Obs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funderer på å kjøpe meg en slik Crosstrainer som jeg kan trene på hjemme. De har en på tilbud på Obs nå til 1990, men er det grei kvalitet på disse eller bør jeg kjøpe på sportsbutikk? Den er av merket Maxfit, som det meste treningsutstyret på Obs er.

Noen her som har et slikt apparat? Er litt usikker på om det vil være gøy i starten og så blir den stående, eller om jeg kommer til å bruke den en del. Erfaringer med dette?

Skrevet

Hei

Jeg var på obs og prøvde denne.Syns den var veldig god å gå på!Jeg har selv en hjemme fra g sport til 2500 kr. Og må innrømme at jeg likte bedre den på coop obs!!

Jeg ville anbefalt å kjøpe denne!Jeg trente mye i begynnelsen men har gått litt lei nå..Men det er fordi jeg ikke orker/liker å trene...

Så jeg har litt problemer med å komme meg igang..

Men anbefaler virkelig å kjøpe den på coop obs!Likte å gå på den selv=)

Skrevet

Hei

Jeg var på obs og prøvde denne.Syns den var veldig god å gå på!Jeg har selv en hjemme fra g sport til 2500 kr. Og må innrømme at jeg likte bedre den på coop obs!!

Jeg ville anbefalt å kjøpe denne!Jeg trente mye i begynnelsen men har gått litt lei nå..Men det er fordi jeg ikke orker/liker å trene...

Så jeg har litt problemer med å komme meg igang..

Men anbefaler virkelig å kjøpe den på coop obs!Likte å gå på den selv=)

Hei og takk for svar!

Kanskje jeg skal satse på å kjøpe meg en slik da... Og håpe på at jeg ikke går lei etter noen uker. :) Får passe på å variere treningen. Er veldig glad i å jogge, men det er jo umulig med det været som er nå... Langt til trimstudio også, så hadde vært greit med et slikt apparat hjemme.

Skrevet

Hei og takk for svar!

Kanskje jeg skal satse på å kjøpe meg en slik da... Og håpe på at jeg ikke går lei etter noen uker. :) Får passe på å variere treningen. Er veldig glad i å jogge, men det er jo umulig med det været som er nå... Langt til trimstudio også, så hadde vært greit med et slikt apparat hjemme.

Ja jeg vil anbefale det på det sterkeste!En crosstrainer er mye bedre å trene på enn bare en sykkel!Du trener mer av kroppen=)

Lykke til=)Løp og kjøp.. Er sikker på at de forsvinner ganske fort!

Gjest Trimmeline
Skrevet

Det er vel de samme apparatene/merkene man får kjøpt på OBS som i sportsbutikker? Jeg kjøpte min crosstrainer på Sporsvarehuset, men har sett de har den samme på OBS noen hundrelapper billigere. Tror den heter Orbica.

Skrevet

Det er vel de samme apparatene/merkene man får kjøpt på OBS som i sportsbutikker? Jeg kjøpte min crosstrainer på Sporsvarehuset, men har sett de har den samme på OBS noen hundrelapper billigere. Tror den heter Orbica.

Den som er på tilbud er av merket Maxfit, og det har jeg bare sett på Obs. Har ikke sett andre merker der, men så har jeg heller ikke sett etter. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...