Gjest jada mhm Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 på tide å pakke fram akrebrett og termo klærne. ' skal på ulrikken og ake!! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Tuller du? Snø? Nei, det har jeg ikke sett 0 Siter
Gjest jada mhm Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Anders? er jente for å si det slik hehe *knis knis* 0 Siter
Gjest jada mhm Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Tuller du? Snø? Nei, det har jeg ikke sett har du ikke fått med deg snøen? i dag har vel du det:) selv om den er på vei vekk.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 har du ikke fått med deg snøen? i dag har vel du det:) selv om den er på vei vekk.. Ja i dag opplevde jeg snøvær på vei til jobb. Koselig, men så merkelig å se hvor mye saktere trafikken går så fort det er noen filler i lufta! (det lå ingenting i veibanen) Regnet kom og fjernet restene på formiddagen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.