Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SKal også legge denne på data-forum, men det er jo her det er mest folk og mulighet for flere svar.

Skal kjøpe stasjonær pc. Fryktelig vanskelig. Men lukter veldig på Dell.no og produktene der. Har en ihuga frykt for å ikke kjøpe en pc på en lokal butikk, men via nett - og dermed risikere dårlig service.

Er det noen her med erfaring med dell-kjøp? Både hva angår produktet og særlig servicen? De sier de sender en fyr hjem til deg ved feil - gjør de det? Og er det andre nettsteder med gode pc'er og service enn dell?

VELDIG takknemlig for erfaringer!

Skrevet

Vet om et par stk som har kjøpt på dell og vært veldig fornøyde.:)

Skrevet

Jeg kjøpte bærbar PC fra Dell for et par år siden, og den er jeg veldig fornøyd med. Har ikke hatt noen problemer med den, så vet ikke hvordan det er om det skjer noe.

Men positivt med Dell er jo at du kan skreddersy maskinen etter ditt behov, på vanlige butikker er jo ikke det mulig så vidt jeg vet.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg kjøpte bærbar pc fra Dell for litt over et år siden.

Har iallefall vært veldig fornøyd så langt.

Fikk problemer med laderen en periode, men da ringte jeg Dell, og de sendte en ny i posten samme dag.

Skrevet

Jeg har Dell-pc. En bærbar, og ikke en stasjonær, og anbefaler egentlig det, men du har kanskje gode grunner for å ønske en stasjonær.

Jeg er i alle fall kjempefornøyd! Har aldri hatt behov for å få noen til å komme hjem, men tror faktisk at de leverer hva de lover. De er et verdensomspennende firma som driver hele sin virksomhet med salg kun over nettet og telefon, ingen butikk.

Min pc har jeg kjøpt gjennom en hjemme-pc-ordning på jobben, så det er litt spesielt på den måten. Da vi var flere som erfarte at batterikapasiteten var dårligere enn lovet, så fikk vi kjapt et nytt og kraftigere batteri, og siden vi kunne beholde det gamle, så har vi jo nå kjempebra batterikapasitet.

Skrevet

Jeg kjøpte stasjonær PC fra Dell i sommer. Tror jeg fikk den knappe 14 dager etter bestilling, levert på døra. Det var egentlig bare å koble til og kjøre i veg.

Et par uker etter at jeg fikk den ble jeg oppringt fra Dell og fikk spørsmål om jeg var fornøyd osv. Jeg har ikke hatt noe å klage på så jeg vet egentlig ikke hvordan servicen er når det kommer til stykket.

Skrevet

Skjønner at jeg har vært uheldig med min Dell PC. Stort sett fungerer den, men det er litt sære løsninger for trådløst nettverk, ekstremt lang oppstart mm. Dog er det ikke noe feil, men er misfornøyd.

Neste gang er det tilbake til www.komplett.no. Kjempebutikk og kjempeservice.

Kjøpte en maskin til en nevø av meg. Hovedkortet gikk føyka da han skulle sette inn mer minne og service var der dagen etter.

Skrevet

Har bare erfaringer med bærbare, men kan ikke annet enn å skryte av Dell! Min Inspiron 6400 er en drøm iallefall. Det eneste negative jeg kan komme på mtp Dell er nettsiden og de litt villedende prisene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...