Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe stasjonær pc. Fryktelig vanskelig. Men lukter veldig på Dell.no og produktene der. Har en ihuga frykt for å ikke kjøpe en pc på en lokal butikk, men via nett - og dermed risikere dårlig service.

Er det noen her med erfaring med dell-kjøp? Både hva angår produktet og særlig servicen? De sier de sender en fyr hjem til deg ved feil - gjør de det? Og er det andre nettsteder med gode pc'er og service enn dell?

VELDIG takknemlig for erfaringer!

Skrevet

Om du kjøper PCen med support er Dell veldig greie med servicen. Kommer på døren og bytter ut eller reparerer, på kort tid.

Skrevet

Om du kjøper PCen med support er Dell veldig greie med servicen. Kommer på døren og bytter ut eller reparerer, på kort tid.

Ja, nå blir jeg jo veldig overbevist. Hva med selve produktet, citoyen, er de gode, vet du noe om det? Altså Dell-maskinene?

Skrevet

Ja, nå blir jeg jo veldig overbevist. Hva med selve produktet, citoyen, er de gode, vet du noe om det? Altså Dell-maskinene?

Jevnt over er det bra. Det finnes selvsagt bedre maskiner på markedet, men de er også mye dyrere.

Gjest compaqhater
Skrevet

Jevnt over er det bra. Det finnes selvsagt bedre maskiner på markedet, men de er også mye dyrere.

Hei!

Kan Absolutt annbefale deg en maskin fra Dell..de har bra service og gode produkter.

På min pc røk dvd brenneren etter ca ett års tid.

Ringte dell Og Dagen etter hadde jeg en repratør på døren med ny brenner som han skiftet for meg.

Han passet dessuten på og gjøre den ren innvendig etterpå.

Jeg hadde riktig nok en ekstra service som heter service neste arbeidsdag i kjøpesummen.

Har hatt min pc i 3 år nå..alldrig vært noe tull,har også handlet 4 stk Dell maskiner for flere i min familie...de er også godt fornøyd...du for mye for pengene hos dell....

Så kom deg på nett og bestill

Skrevet

Jeg kjøpte bærbar PC (Inspiron) på Dell for snart et år siden, og er kjempefornøyd!

Først fikk jeg veldig god service i forbindelse med selve handelen, og pcen kom faktisk 2 uker _før_ datoen de oppgav!

Har ikke hatt noen problemer med Pcen, bortsett fra virus - men det var jo ikke Dell sin feil.

Etter jeg hadde formattert, oppdaget jeg at noe programvare ikke var blitt reservekopiert, og da sendte Dell nye cder med programmene på, uten at det kostet noe for meg.

Såh, jeg har i hvert fall vært fornøyd med Dell så langt - og jeg velger gjerne Dell igjen.

Skrevet

Eneste problem jeg har hatt med min Dell PC, er at det å kjøpe mere RAM er en kostbar affære fordi de har visst brukt en RAM type som ikke er så vanlig lengre. Min PC er nå litt over 3 år gammel.

Skrevet

Eneste problem jeg har hatt med min Dell PC, er at det å kjøpe mere RAM er en kostbar affære fordi de har visst brukt en RAM type som ikke er så vanlig lengre. Min PC er nå litt over 3 år gammel.

Det har nok mer med din PC-modell og alderen på den å gjøre enn med Dell som merke. Det kommer nye typer RAM med jevne mellomrom, og alle PC-produsentene følger denne utviklingen. De fleste typer RAM blir dyrere å få fatt i etter noen år, når de er faset ut til fordel for nyere typer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...