Gå til innhold

Ny milepæl. Litt av en forandring gitt!

Anbefalte innlegg

Gjest Stemor nå
Skrevet

Sier som Dorthe jeg; "sikker?" :D

Vel, han dusjer ikke - lukter gammel hest. Og kler seg som en dass. Ikke akkurat noe som er forenelig med å sjekke damer:-)

Skrevet

Er vel ikke lenge til han dusjer varmtvannstanken tom... hehe. Mye privatliv man kan ha i dusjen.

Jada skjønner det.

Er likevel en smule overrasket over at et så uskyldig dusjeinnlegg som handler om en 13 år gammel gutt, skal få så mange skrudde hoder til automatisk å tenke på sex.

Det var liksom ikke det som var hensikten med innlegget mitt.

Og hvis dere forsøker å opplyse meg om hvordan det er å være 13 år, så har jeg faktisk vært 13 år jeg også en gang.

Hva gutten måtte gjøre i dusjen, bryr jeg meg fint lite om og det er ikke noe jeg går rundt å tenker på slik som mange av dere andre tydeligvis gjør. Herrejesus!. Han skal få ha sitt privatliv i fred.

Skrevet

Vel, han dusjer ikke - lukter gammel hest. Og kler seg som en dass. Ikke akkurat noe som er forenelig med å sjekke damer:-)

Ikke godt å vite hva som er "in" for 15-åringer i klesveien! Men dusjing og lukt er jo helt klart et sentralt punkt når det kommer til sjekking, ja sant det! :)

Gjest Stemor nå
Skrevet

Ikke godt å vite hva som er "in" for 15-åringer i klesveien! Men dusjing og lukt er jo helt klart et sentralt punkt når det kommer til sjekking, ja sant det! :)

Ja, det med klær har du nok rett i. Men jeg tviler på at møkkete klær er in:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...