Gå til innhold

Er du deg selv på jobb eller avhenger det hele av miljøet?

Anbefalte innlegg

Gjest undrinen
Skrevet

Ei venninne av meg sier at på hennes jobb er et skikkelig dårlig miljø, og det gjør at hun kjenner at hun blir begrenset. Hun klarer ikke være seg selv fullt og helt, rett og slett.

Er du helt deg selv på jobb eller kjenner du også at du blir begrenset og ikke klarer være deg selv fullt og helt?

Gjest jeg er bare meg jeg
Skrevet

Jeg er meg, hvem skulle jeg ellers være?

Skrevet

Jeg er meg selv, men opplever også at det er bra miljø på jobb.

Men det er klart at jeg er heller ikke den samme som jeg er når jeg ikke er på jobb, for det er jo en del jobbregler og sånn som en må følge - så jeg er bare fullt og helt meg selv når jeg ikke er på jobb. kan jo ikke si hva jeg vil og gjøre hva jeg vil, noe kan man bare ikke gjøre når en er på jobb.

Det er visse regler å forholde seg til.

Gjest ulike roller
Skrevet

Jeg er meg selv, men alle mennesker innehar ulike roller, og de fleste tilpasser seg den situasjonen de er i. Jeg bruker mer av de profesjonelle sidene når jeg er på jobb, og er nok mer "løssluppen" privat. Men helt uten at jeg føler meg begrenset eller ukomfortabel på jobb.

Skrevet

Uff, jeg skjønner hva hun mener. Den siste jobben jeg prøvde på var helt forferdelig. Jeg får noia bare jeg ser bygningen.

Skrevet

Et dårlig arbeidsmiljø er drepen i lengden. Det må være trivsel for at man skal kunne være motivert til å gjøre sitt beste.

For tiden er det et bra arbeidsmiljø på jobben min og jeg kjenner jeg har mer overskudd når jeg kommer hjem om dagene :)

Skrevet

Jeg er meg selv ja, kanskje derfor jeg trives ekstra godt i jobben....

Clue1365380406
Skrevet

Selv om jeg kan si at jeg stort sett er meg selv på jobb, så har jeg også en rolle å fylle.

Så derfor kan jeg ikke alltid være fullt ut meg selv, og si og mene akkurat det jeg vil, men det kan vel de færreste i mange situasjoner.

Likevel, miljøet er viktig, og er en årsak til at man blir mer eller mindre begrenset.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er stort sett meg selv, og tror det har med alder og erfaring å gjøre.

Skrevet

Jeg klarer ikke annet enn å være meg selv, mens flere jeg kjenner skifter helt personlighet når de kommer på jobb. Dette er menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...