Gjest mjauen min Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 I går tok pus vaksine mot kattepest osv. Han var litt slapp i går. Bedre i dag, men fremdeles slapp. Er dette vanlig? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Husker ikke hva dyrlegen sa om slapphet etter vaksinen. Mine katter var i samme form som alltid etter sprøytene. 0 Siter
Gjest mjauen min Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Helt vanlig. Oh nå ble jeg letta.Hvor lenge varte dette hos din katt/katter? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Det kan visst skje. http://forum.dyrenett.no/forum/showthread.php?t=34291 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Oh nå ble jeg letta.Hvor lenge varte dette hos din katt/katter? Det kan vare noen dager. Feber er ikke uvanlig heller, de blir på en måte påført en infeksjon, men ufarlig sådan, som gjør at immunforsvaret reagerer. Det er jo hele prinsippet med vaksine, men noen ganger blir de altså dårlige av det. Selv om det er ufarlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.