Gå til innhold

strips for hudormer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et blad om strips man legger på huden og drar av, så tar den med seg alle hudormer. Noen som vet hva det kan være? Finners det noe slikt for hudormer? Samboeren min har masse hudormer i panna som ikke går bort med rens.

Skrevet

Nivea har strips som tar med seg noe urenheter som sorte prikker og sånt. Men hudormer skal vel godt gjøres å få til med det. Send ham til hudpleie som tar seg av det.

Skrevet

Selges i parfymerier og kosmetikk-avdelingen hos en del klesforretninger.

Skrevet

Om h*n har mye hudorm så vil nok ikke stripsene få bort alle. Da er det bedre å ta seg en tur til hudpleier.

De har de forøvrig på H&M, Cubus og kosmetikk-butikker

Gjest funker helt fint
Skrevet

De virker faktisk kjempegodt, de! Vi kjøpte noen i Sverige, og mannen min prøvde de også, og han fikk helt sjokk av hva som faktisk kom ut av "hans gode skinn" :o)

Vi brukte Nivea sine.

Skrevet

De virker faktisk kjempegodt, de! Vi kjøpte noen i Sverige, og mannen min prøvde de også, og han fikk helt sjokk av hva som faktisk kom ut av "hans gode skinn" :o)

Vi brukte Nivea sine.

Vet du hva det heter? Hva jeg skal spørre om i butikken? Vet du f.eks. hva den til Nivea heter?

Skrevet

Om h*n har mye hudorm så vil nok ikke stripsene få bort alle. Da er det bedre å ta seg en tur til hudpleier.

De har de forøvrig på H&M, Cubus og kosmetikk-butikker

Vet du navnet på noen av dem? Hudpleier er for dyrt.

Gjest ferskentre
Skrevet

Vet du navnet på noen av dem? Hudpleier er for dyrt.

Du skjønner det utifra navnet når du ser dem. Strips inngår nesten alltid. Purifying (som vel betyr rensende), og så er det ofte en tegning som sier deg at du har funnet rett produkt. Jeg så noen slike i en dagligvarebutikk i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...