Gå til innhold

Trenger Hjelp !!

Anbefalte innlegg

jeia1365380317
Skrevet

Hei :)

Jeg leter dessperat etter en artikkel i vg i sommer halvåret, 2005 ?! Klarer ikke å finne det noe sted ! Grunnen til at jeg skulle ha lest det, er fordi det handlet om han som rana og prøvde å ta livet av meg, med kveling, helt for jævelig...!

Det er jeg og X-en hanes, som han også har misshandlet over flere år! Hun ble med å vitnet for meg, og det var kjempe tøft av henne !!

please er det noen som vet åssen jeg skal få tak i denne vg saken, det var også bilder i repotarsjen !

Viktig å få vite mest mulig om denne farlige mannen, dermed får mann tatt noe av kontrollen tilbake :)

Klem fra

Skrevet

Ring VG og be om å få arkivet. Der kan de hjelpe deg.

hare1365380455
Skrevet

Gå inn på vg.no og skriv opp noen stikkord i søkefeltet som kan stå i artikkelen.

jeia1365380317
Skrevet

Ring VG og be om å få arkivet. Der kan de hjelpe deg.

Ok, Så mann må ringe, det går ikke ann å finne dette på nett, det var jo et oppslag med bilder , saken gjalt en hus rassia, og han dette handler om, havna i arresten, og truet med å anmelde pålitiet for vold! advokaten hanes, er tore Eriksen, noen som vet hvor jeg kan finne opplysninger om hans sine saker?

Takknemelig for all hjelp :)

Skrevet

Ok, Så mann må ringe, det går ikke ann å finne dette på nett, det var jo et oppslag med bilder , saken gjalt en hus rassia, og han dette handler om, havna i arresten, og truet med å anmelde pålitiet for vold! advokaten hanes, er tore Eriksen, noen som vet hvor jeg kan finne opplysninger om hans sine saker?

Takknemelig for all hjelp :)

Du kan enten sitte og søke i lange tider, eller løse dette med én telefonsamtale på tretti sekunder. Ditt valg.

Ikke alle saker ligger på nett, heller.

jeia1365380317
Skrevet

Jeg trenger flere søkeord for å hjelpe deg.

Vilke søkeord trenger du, navnet, stetedt er i oslo, og den handlet om en som hadde rassia hjemme hos seg, dette er den fyren som prøvde å drepe meg, jeg vet ikke om det er lov å sette inn navnet hanes, så jeg gjør ikke det ;(

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...