jeia1365380317 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hei Jeg leter dessperat etter en artikkel i vg i sommer halvåret, 2005 ?! Klarer ikke å finne det noe sted ! Grunnen til at jeg skulle ha lest det, er fordi det handlet om han som rana og prøvde å ta livet av meg, med kveling, helt for jævelig...! Det er jeg og X-en hanes, som han også har misshandlet over flere år! Hun ble med å vitnet for meg, og det var kjempe tøft av henne !! please er det noen som vet åssen jeg skal få tak i denne vg saken, det var også bilder i repotarsjen ! Viktig å få vite mest mulig om denne farlige mannen, dermed får mann tatt noe av kontrollen tilbake Klem fra 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Ring VG og be om å få arkivet. Der kan de hjelpe deg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Gå inn på vg.no og skriv opp noen stikkord i søkefeltet som kan stå i artikkelen. 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Ring VG og be om å få arkivet. Der kan de hjelpe deg. Ok, Så mann må ringe, det går ikke ann å finne dette på nett, det var jo et oppslag med bilder , saken gjalt en hus rassia, og han dette handler om, havna i arresten, og truet med å anmelde pålitiet for vold! advokaten hanes, er tore Eriksen, noen som vet hvor jeg kan finne opplysninger om hans sine saker? Takknemelig for all hjelp 0 Siter
Gjest Mauritt Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Jeg trenger flere søkeord for å hjelpe deg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Ok, Så mann må ringe, det går ikke ann å finne dette på nett, det var jo et oppslag med bilder , saken gjalt en hus rassia, og han dette handler om, havna i arresten, og truet med å anmelde pålitiet for vold! advokaten hanes, er tore Eriksen, noen som vet hvor jeg kan finne opplysninger om hans sine saker? Takknemelig for all hjelp Du kan enten sitte og søke i lange tider, eller løse dette med én telefonsamtale på tretti sekunder. Ditt valg. Ikke alle saker ligger på nett, heller. 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 Jeg trenger flere søkeord for å hjelpe deg. Vilke søkeord trenger du, navnet, stetedt er i oslo, og den handlet om en som hadde rassia hjemme hos seg, dette er den fyren som prøvde å drepe meg, jeg vet ikke om det er lov å sette inn navnet hanes, så jeg gjør ikke det ;( klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.