Gå til innhold

Ikke alene ut etter at det har blitt mørkt!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Jeg bor alene hittil. Jeg skulle ut istad og handle meg litt mat. Men halveis til butikken ble jeg spørt av to menn. "Skal vi ikke ha sex i kveld?" Jeg blir redd. Neste er vel at jeg blir voldtatt om jeg går ut etter at det har blitt mørkt. Hva skal jeg gjøre? Ikke godt å ikke føle seg trygg!

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• Angelica :o)

6

• Mary Poppins

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest trygg ute(?)
Skrevet

Det har jeg ikke opplevd, men kanskje du kan holde mobilen i hånda (inni jakkelommen) og ha den på?

Skrevet

Handle mat før det mørkner kanskje? :-)

Skjønner at du blir redd altså, jeg liker ikke å gå ute alene i mørket jeg heller. Det hjelper å ha med hunden, men det er ikke alle steder jeg går alene om kvelden med den heller.

Skal jeg noe om kvelden kjører jeg helst...sånn er jeg ganske pyse igrunnen.

Vet ikke hvor du bor da, men jeg hadde f eks ikke likt å gå alene rundt i gatene på Storhaug på kveldstid...

Gjest catiki21
Skrevet

Handle mat før det mørkner kanskje? :-)

Skjønner at du blir redd altså, jeg liker ikke å gå ute alene i mørket jeg heller. Det hjelper å ha med hunden, men det er ikke alle steder jeg går alene om kvelden med den heller.

Skal jeg noe om kvelden kjører jeg helst...sånn er jeg ganske pyse igrunnen.

Vet ikke hvor du bor da, men jeg hadde f eks ikke likt å gå alene rundt i gatene på Storhaug på kveldstid...

Idag var det at jeg skulle handle mat. Men det hjelper ikke når jeg skal noe annet. Da må jeg bare være inne på kvelden og gjøre ting på dagtid mens det er lyst. Jeg blir jo helt handikappet nesten av sånt. Vil ikke oppleve det jeg gjorde idag igjen, men en vet aldri. Kjedelig å være blond, søt og se snill ut. Heldigvis bor jeg ikke på Storhaug, hadde aldri tørt og bodd der. Jeg bor på Hillevåg om jeg skal si det. Så denne jenta går aldri ut lenger alene når det er mørkt.

Skrevet

Æsj.. sånt er ekkelt.. vurderer å kjøpe pepperspray eller no jeg.. går heldigvis skjelden ut alene om kvelden..

Gjest catiki21
Skrevet

Det har jeg ikke opplevd, men kanskje du kan holde mobilen i hånda (inni jakkelommen) og ha den på?

Jeg har på mobilen ja. Men den ligger i jakkelomma nå når det er vinter. Håper bare ikke jeg opplever dette igjen. Så heretter så sier jeg at jeg må bli følt hjem om jeg skal noe med noen på kvelden! Tør ikke gå ute alene mer.

Gjest catiki21
Skrevet

Æsj.. sånt er ekkelt.. vurderer å kjøpe pepperspray eller no jeg.. går heldigvis skjelden ut alene om kvelden..

Bør vel skaffe meg pepperspray jeg også tror jeg. Det var bare det at dette hendte litt etter 17 idag. Var heller ikke sendt, men mørkt. Håper ikke dette skjer igjen! Må få med meg folk hvis jeg skal ut etter at det har blitt mørkt nå tror jeg.

Skrevet

Idag var det at jeg skulle handle mat. Men det hjelper ikke når jeg skal noe annet. Da må jeg bare være inne på kvelden og gjøre ting på dagtid mens det er lyst. Jeg blir jo helt handikappet nesten av sånt. Vil ikke oppleve det jeg gjorde idag igjen, men en vet aldri. Kjedelig å være blond, søt og se snill ut. Heldigvis bor jeg ikke på Storhaug, hadde aldri tørt og bodd der. Jeg bor på Hillevåg om jeg skal si det. Så denne jenta går aldri ut lenger alene når det er mørkt.

Derfor du er kjent så på Kilden ja, hehe. :-D :-D

Hva om du får tak i noe du kan spraye på evt. overfallsmenn? Pepperspray er jo egentlig forbudt, men jeg kjenner ei som har fått tak i likevel. Eller du kan ha en liten parfymespray som du kan spraye i øynene på dem. Noe sånt.

Det er ikke kjekt å ikke tørre å gå ut, og en bør jo kunne gå ut av døra på kveldstid også. Men jeg kjenner godt følelsen av å være redd når en går ute alene i mørket, lurer på om jeg vokser det av meg noen gang...:-S

PS: Hvis du ser noen som går tur med en spretten og liten hvit pelsdott av en hund hund så er det kanskje meg. *s*

Skrevet

huff, hater å gå ute alene i mørket jeg også. Har en konstant følelse i kroppen av at noen følger etter meg og blir helt anspent og småspringer nesten... Har noen ganger lurt på om jeg skal skaffe pepperspray i tilfelle, men det har ikke blitt..

Handling gjør jeg før det blir mørkt, og må vi ha noe på ettermiddag/kveld sendes samboeren....

Gjest catiki21
Skrevet

Derfor du er kjent så på Kilden ja, hehe. :-D :-D

Hva om du får tak i noe du kan spraye på evt. overfallsmenn? Pepperspray er jo egentlig forbudt, men jeg kjenner ei som har fått tak i likevel. Eller du kan ha en liten parfymespray som du kan spraye i øynene på dem. Noe sånt.

Det er ikke kjekt å ikke tørre å gå ut, og en bør jo kunne gå ut av døra på kveldstid også. Men jeg kjenner godt følelsen av å være redd når en går ute alene i mørket, lurer på om jeg vokser det av meg noen gang...:-S

PS: Hvis du ser noen som går tur med en spretten og liten hvit pelsdott av en hund hund så er det kanskje meg. *s*

Ja det er derfor jeg er så kjent på kilden som jeg er:P! Blir godt når de blir ferdig med utbygginga, da kan jeg bare være her på hillevåg. Men må få meg noen jeg kan gå ut sammen med heretter. Takk for tipset med ting jeg kan ta med meg ut, må finne den sterkeste parfyma jeg har her og ta med da jeg skal ut.

Kanskje jeg ser deg da, om du går med din hvite pelsdott her omkring.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skaff deg hund.

En morsk jævel som flekker tenner og lar fråden stå når noen er tøffe i tryne, men som egentlig er en ordentlig kosebissevofs.

Gjest catiki21
Skrevet

huff, hater å gå ute alene i mørket jeg også. Har en konstant følelse i kroppen av at noen følger etter meg og blir helt anspent og småspringer nesten... Har noen ganger lurt på om jeg skal skaffe pepperspray i tilfelle, men det har ikke blitt..

Handling gjør jeg før det blir mørkt, og må vi ha noe på ettermiddag/kveld sendes samboeren....

Skulle ønske jeg hadde samboer, men ikke enda. Jeg måtte ha noe mat istad og det "hastet", ellers hadde jeg ikke gått ut. Heretter må jeg prøve å gjøre alt før det blir mørkt. Synd jeg ikke kan gå til venner etter at det har blitt mørkt. Jeg er student og skolen slutter etter at det har blitt mørkt en av dagene. Håper det går bra for det!

Skrevet

Du må bare ikke bry deg om det. Hvis alle jenter/kvinner skulle holde seg inne etterat det er mørkt, hadde det blitt stille i gatene og da hadde det blitt farlig etterhvert.

Gjest catiki21
Skrevet

Skaff deg hund.

En morsk jævel som flekker tenner og lar fråden stå når noen er tøffe i tryne, men som egentlig er en ordentlig kosebissevofs.

Skulle gjerne skaffet en hund, men er allergisk. Fins det hunder som er allergivennlige og som ser farlige ut?

Skrevet

Men fyy så sint;o)

Prøver i hvertfall :-)

Gjest catiki21
Skrevet

Skaff deg hund.

Trenger en hun jeg ikke blir syk av siden jeg har allergi? Noen jeg egentlig kan ha?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...