Gå til innhold

Ikke alene ut etter at det har blitt mørkt!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Trenger en hun jeg ikke blir syk av siden jeg har allergi? Noen jeg egentlig kan ha?

Trenger en hund skulle det stå

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• Angelica :o)

6

• Mary Poppins

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trenger en hun jeg ikke blir syk av siden jeg har allergi? Noen jeg egentlig kan ha?

Jeg har dessverre ikke greie på hunder, men det er helt sikkert noen andre som kan svare deg. :)

Gjest catiki21
Skrevet

En venn av meg sa at jeg burde ringe politiet, trenger jeg det når de bare spørte om det og ikke gjorde noe fysisk til meg?

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg har dessverre ikke greie på hunder, men det er helt sikkert noen andre som kan svare deg. :)

Oki da setter jeg opp en ny tråd på det!

Skrevet

En venn av meg sa at jeg burde ringe politiet, trenger jeg det når de bare spørte om det og ikke gjorde noe fysisk til meg?

Hehe nei du kan ikke ringe politiet for dette her..

Gjest catiki21
Skrevet

Hehe nei du kan ikke ringe politiet for dette her..

Det jeg mente også! Så jeg tenkte å ikke gjøre det. Men måtte jo høre med dere!

Skrevet

Jeg er tydeligvis den eneste som synes du overreagerer en smule her.

Altså, det er ikk ulovlig å spørre om sex, og kanskje var det en umorsom spøk også. Uansett så kan vel ikke denne kommentaren gjøre at du aldri skal kunne finne på noe som helst etter kl 17?

Jeg har forøvrig opplevd liknende, både i en taxi og på vei hjem en gang, men jeg lar ikke det ødelegge min frihet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oki da setter jeg opp en ny tråd på det!

Men vær forsiktig. Det kan være skummelt å ymte frampå at du vil kjøpe hund kun fordi du trenger noen som kan passe på deg.

Hundeelskerne vil gå fullstendig av skaftet med mindre du skriver klart og tydelig at du elsker hunder. :)

Gjest catiki21
Skrevet

Men vær forsiktig. Det kan være skummelt å ymte frampå at du vil kjøpe hund kun fordi du trenger noen som kan passe på deg.

Hundeelskerne vil gå fullstendig av skaftet med mindre du skriver klart og tydelig at du elsker hunder. :)

Egentlig liker jeg dyr. Det er bare det at jeg er allergisk. Så nå får jeg en veldig god grunn også for å få meg en hund.

Gjest catiki21
Skrevet

Du må bare ikke bry deg om det. Hvis alle jenter/kvinner skulle holde seg inne etterat det er mørkt, hadde det blitt stille i gatene og da hadde det blitt farlig etterhvert.

Nei jeg skal prøve å ikke la dette gå innpå meg. Men det er fryktelig ekkelt sånn rett etterpå. Ikke greit å være blond og ung "søt" kvinne!

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg er tydeligvis den eneste som synes du overreagerer en smule her.

Altså, det er ikk ulovlig å spørre om sex, og kanskje var det en umorsom spøk også. Uansett så kan vel ikke denne kommentaren gjøre at du aldri skal kunne finne på noe som helst etter kl 17?

Jeg har forøvrig opplevd liknende, både i en taxi og på vei hjem en gang, men jeg lar ikke det ødelegge min frihet.

Nei, jeg vet at det ikke er ulovlig å spørre om sex. Hadde du vært meg og sett hvilke typer det var hadde du sikkert blitt redd du også! De var virkelig ekkle, og det var ikke humor, det kunne jeg se på de. Jeg har opplevd dette utrolig mange ganger, mange mange. Men idag tok dette overhånd. Spesielt at jeg nå bor alene og må ut hvis jeg skal ha noe. Det er mange som meg som er blod, "søt" og ser snill ut. Hadde det vært noen som så litt bedre ut så hadde jeg ikke tatt dette ille opp, men du skulle sett de fyrene. Godt du skrev til meg, det liker jeg:)!

Skrevet

Sånt hadde skremt meg også. Men vi må jo ikke la mørket stoppe oss. Få deg en sånn fløyte-alarm som skremmer bort fanden på flat mark! Mener det finnes, men vet ikke hvor. Jøss for et flott svar :)

Skrevet

Har opplevd blottere og andre ekle folk, men det går jo ikke an å la slike folk stenge oss inne etter mørkets frambrudd! Ennå er det heldigvis relativt trygt å ferdes til fots de fleste steder her i Norge.

Gjest catiki21
Skrevet

Sånt hadde skremt meg også. Men vi må jo ikke la mørket stoppe oss. Få deg en sånn fløyte-alarm som skremmer bort fanden på flat mark! Mener det finnes, men vet ikke hvor. Jøss for et flott svar :)

Tusen takk for svaret ditt. Om du finner ut hvor de selger sånne alarmer, kan du gi meg besked da? Jeg ble veldig skremt idag. De fyrene der så ikke ut. Jeg har opplevd dette mange ganger før, men idag ble jeg virkelig skremt. Ikke lett og være "ung og billig"! Skulle ønske menn ikke spørte kvinner om noe såndt midt på gata! Håper jeg ikke opplever noe lignende igjen! Hvertfall ikke av sånne stygge fyrer! Jeg blir ikke fort redd, men idag ble jeg det virkelig. Mye jeg skal oppleve om dagen synes jeg.

Gjest catiki21
Skrevet

Har opplevd blottere og andre ekle folk, men det går jo ikke an å la slike folk stenge oss inne etter mørkets frambrudd! Ennå er det heldigvis relativt trygt å ferdes til fots de fleste steder her i Norge.

Nei det går ikke ann og ikke gå ut etter mørke bare pga noe sånt. Men jeg ble så redd akurat av de der to. Har opplved mye såndt før, men ikke så ekkelt som dette var. Måtte bare få det ut og da er dol stedet for meg!

Skrevet

Nei, jeg vet at det ikke er ulovlig å spørre om sex. Hadde du vært meg og sett hvilke typer det var hadde du sikkert blitt redd du også! De var virkelig ekkle, og det var ikke humor, det kunne jeg se på de. Jeg har opplevd dette utrolig mange ganger, mange mange. Men idag tok dette overhånd. Spesielt at jeg nå bor alene og må ut hvis jeg skal ha noe. Det er mange som meg som er blod, "søt" og ser snill ut. Hadde det vært noen som så litt bedre ut så hadde jeg ikke tatt dette ille opp, men du skulle sett de fyrene. Godt du skrev til meg, det liker jeg:)!

Jeg sier ikke at jeg ikke ville blitt redd altså, men jeg bare mener at du kan ikke bure deg inne etter kl 17 kun pga sånne duster.

Men ellers synes jeg du skal vurdere pepperspray, det gir ihvertfal en viss form for trygghet :-)

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg sier ikke at jeg ikke ville blitt redd altså, men jeg bare mener at du kan ikke bure deg inne etter kl 17 kun pga sånne duster.

Men ellers synes jeg du skal vurdere pepperspray, det gir ihvertfal en viss form for trygghet :-)

Nei jeg skal ikke bure meg inne så tidlig. Heldigvis kommer våren snart og det blir lysere:), skal vurdere pepperspray ja. Trenger en trygghet om jeg opplever såndt igjen! Orker ikke akurat sånne ting fler ganger! Takk for at du skrev til meg:)

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt. Om du finner ut hvor de selger sånne alarmer, kan du gi meg besked da? Jeg ble veldig skremt idag. De fyrene der så ikke ut. Jeg har opplevd dette mange ganger før, men idag ble jeg virkelig skremt. Ikke lett og være "ung og billig"! Skulle ønske menn ikke spørte kvinner om noe såndt midt på gata! Håper jeg ikke opplever noe lignende igjen! Hvertfall ikke av sånne stygge fyrer! Jeg blir ikke fort redd, men idag ble jeg det virkelig. Mye jeg skal oppleve om dagen synes jeg.

Ja, altså speider fløyte kan du få kjøpt på sports butikker. Den har høy lyd, og bør skremme litt.

Gjest trultemor26
Skrevet

Æsj, det der er skikkelig ekkelt og jeg hadde blitt kjemperedd selv. Da jeg bodde på studenthybel var jeg på benser'n en tur og på vei tilbake til hybelen var det en kar som satt i en bil som lurte på om han skulle kjøre meg hjem. Jeg sa at jeg bodde like nedi gata, men han insisterte på å kjøre meg hjem. Jeg svarte ikke og gikk hastig avsted. Livredd. Heldigvis fulgte han ikke etter meg. Det satt en skikkelig støkk i meg, jeg ringte kjæresten min og gråt da jeg var kommet hjem. Æsj, ekkelt.

Gjest catiki21
Skrevet

Ja, altså speider fløyte kan du få kjøpt på sports butikker. Den har høy lyd, og bør skremme litt.

Takk for det. Da skal jeg gå å sjekke ut sånne fløyter. Tusen takk. Trenger en trygghet til neste gang jeg evt. opplever noe slikt igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...