Gå til innhold

Ikke alene ut etter at det har blitt mørkt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei jeg skal prøve å ikke la dette gå innpå meg. Men det er fryktelig ekkelt sånn rett etterpå. Ikke greit å være blond og ung "søt" kvinne!

Dattera mi er ikke redd. Og hun jobber kveldsvakter og går hjem og ringer gjerne mens hun går hvis hun føler seg usikker. Eller jeg vet ikke, kanskje ringer hun da fordi hun har tid ;o)

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• Angelica :o)

6

• Mary Poppins

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk for det. Da skal jeg gå å sjekke ut sånne fløyter. Tusen takk. Trenger en trygghet til neste gang jeg evt. opplever noe slikt igjen!

La oss nå håpe at du slipper å bruke den! Er det ikke gatelys heller der du går?

Gjest catiki21
Skrevet

Æsj, det der er skikkelig ekkelt og jeg hadde blitt kjemperedd selv. Da jeg bodde på studenthybel var jeg på benser'n en tur og på vei tilbake til hybelen var det en kar som satt i en bil som lurte på om han skulle kjøre meg hjem. Jeg sa at jeg bodde like nedi gata, men han insisterte på å kjøre meg hjem. Jeg svarte ikke og gikk hastig avsted. Livredd. Heldigvis fulgte han ikke etter meg. Det satt en skikkelig støkk i meg, jeg ringte kjæresten min og gråt da jeg var kommet hjem. Æsj, ekkelt.

Takk for at du skrev til meg! Det må også ha vært sikkelig ekkelt. Skulle ønske at det ikke fantes sånne pervo mannfolk, men det gjør det desverre. Kom noen skvetter her også, greier ikke holde tårene tilbake når en opplever noe sånt ekkelt noe. Håper jeg aldri ser de mennene der igjen! Jeg er glad jeg er inne nå og slipper å gå ut engang til idag.

Skrevet

Høres ut som du bor på Storhaug. Der jeg bodde! He he..

Opplevde mye rart der gitt ;)

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168460904' post='3470301]

Høres ut som du bor på Storhaug. Der jeg bodde! He he..

Opplevde mye rart der gitt ;)

Nei, jeg bor ikke på storhaug, men på hillevåg. Trodde det ikke var sånne her. Men de kommer vel nå til hillevåg når de har blitt kastet ut av storhaug. Har ikke opplevd noe sånt før i dag mens jeg har bodd her. Håper det ikke skjer igjen. Vil gjerne gå trygt til venner og på butikken.

Skrevet

Nei jeg skal ikke bure meg inne så tidlig. Heldigvis kommer våren snart og det blir lysere:), skal vurdere pepperspray ja. Trenger en trygghet om jeg opplever såndt igjen! Orker ikke akurat sånne ting fler ganger! Takk for at du skrev til meg:)

Du trenger ikke takke for at jeg eller noen andre skriver til deg, det er det dol er til :-)

Gjest catiki21
Skrevet

Dattera mi er ikke redd. Og hun jobber kveldsvakter og går hjem og ringer gjerne mens hun går hvis hun føler seg usikker. Eller jeg vet ikke, kanskje ringer hun da fordi hun har tid ;o)

Må si jeg heller ikke er redd for å gå. Går veldig tidlig på morgenen når jeg reiser til mine foreldre. Men det var så ekkelt idag og treffe på noen sånne så tidlig mitt på gata rundt her jeg bor. Var bare så ekkelt og jeg måtte si dette her på dol, måtte få det ut fra meg. Var bare så ekkelt.

Skrevet

Handle mat før det mørkner kanskje? :-)

Skjønner at du blir redd altså, jeg liker ikke å gå ute alene i mørket jeg heller. Det hjelper å ha med hunden, men det er ikke alle steder jeg går alene om kvelden med den heller.

Skal jeg noe om kvelden kjører jeg helst...sånn er jeg ganske pyse igrunnen.

Vet ikke hvor du bor da, men jeg hadde f eks ikke likt å gå alene rundt i gatene på Storhaug på kveldstid...

*LOL*

Jeg skrev også om Storhaug.

Jeg da, mørkredd som jeg er, drev å jogga rundt der, gikk alene hjem fra byn, satt på med fremmede hjem etc. Føler meg nesten litt gal når jeg tenker tilbake ;)

Gjest catiki21
Skrevet

Du trenger ikke takke for at jeg eller noen andre skriver til deg, det er det dol er til :-)

Men jeg liker å takke for det jeg:) selv om jeg vet hva dol er til. Godt å ha slike mennesker som forstår!

Skrevet

Nei, jeg bor ikke på storhaug, men på hillevåg. Trodde det ikke var sånne her. Men de kommer vel nå til hillevåg når de har blitt kastet ut av storhaug. Har ikke opplevd noe sånt før i dag mens jeg har bodd her. Håper det ikke skjer igjen. Vil gjerne gå trygt til venner og på butikken.

He he..Kasta ut av Storhaug. Det var nok jeg som skremte dem vekk, tenker jeg ;)

Du må ikke la dette hindre deg i gå ut etter kl 17. Selv om det litt skummelt så er det jo svært skjeldent det skjer noe farlig på ettermiddagen :)

Gjest catiki21
Skrevet

La oss nå håpe at du slipper å bruke den! Er det ikke gatelys heller der du går?

Jo, det er gatelys der jeg går og det er ganske traffikert der også egentlig, siden jeg bor ved en gammel hovedvei.Men jeg gikk da på fortauet som har en undergang som jeg må bruke, for å slippe å gå en veldig lang omvei. Den undergangen er heldigvis ganske traffikert av folk. Men jeg skulle ønske jeg ikke opplevde noe slikt igjen. Dette er det værste av sånne ting jeg har opplved.

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168461566' post='3470325]

He he..Kasta ut av Storhaug. Det var nok jeg som skremte dem vekk, tenker jeg ;)

Du må ikke la dette hindre deg i gå ut etter kl 17. Selv om det litt skummelt så er det jo svært skjeldent det skjer noe farlig på ettermiddagen :)

Ja, kanskje det var du som skremte de vekk ja. Så har de kommet hit jeg bor nå, måtte du gjøre det:P! Nei, det skjer vel ikke så mye på ettermiddagen, mest på kveld/natt. Men det var likevel veldig ekkelt og jeg håper jeg slipper å se de der igjen.

Skrevet

Må si jeg heller ikke er redd for å gå. Går veldig tidlig på morgenen når jeg reiser til mine foreldre. Men det var så ekkelt idag og treffe på noen sånne så tidlig mitt på gata rundt her jeg bor. Var bare så ekkelt og jeg måtte si dette her på dol, måtte få det ut fra meg. Var bare så ekkelt.

Det skjønner jeg, det er ingen som liker slikt.

Skrevet

Ja, kanskje det var du som skremte de vekk ja. Så har de kommet hit jeg bor nå, måtte du gjøre det:P! Nei, det skjer vel ikke så mye på ettermiddagen, mest på kveld/natt. Men det var likevel veldig ekkelt og jeg håper jeg slipper å se de der igjen.

Hi hi.. ;)

Det var nok bare noen som har en sær form for humor. Ikke alle har helt de rette antenne :)

Gjest catiki21
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168461998' post='3470341]

Hi hi.. ;)

Det var nok bare noen som har en sær form for humor. Ikke alle har helt de rette antenne :)

Det så ikke ut som de brukte dette som humor etter hvordan de så ut. De så ut som narkomane,alkhollikerer og den slags folk. De så bare ikke ut. Om jeg må si det så var de veldig stygge. Men de tør vel ikke prøve noe mer på meg nå.

Skrevet

Men jeg liker å takke for det jeg:) selv om jeg vet hva dol er til. Godt å ha slike mennesker som forstår!

:-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Takk for at du skrev til meg! Det må også ha vært sikkelig ekkelt. Skulle ønske at det ikke fantes sånne pervo mannfolk, men det gjør det desverre. Kom noen skvetter her også, greier ikke holde tårene tilbake når en opplever noe sånt ekkelt noe. Håper jeg aldri ser de mennene der igjen! Jeg er glad jeg er inne nå og slipper å gå ut engang til idag.

Ja, det er skikkelig ekkelt. Jo, en annen gang også, på morgenen på en parkeringsplass før jeg skulle på jobb, møtte jeg på en kar og han spurte om jeg hadde piercing i tunga. Jeg svarte at det hadde jeg ikke. Han spurte om han kunne se tunga mi, og jeg naiv og lydig rakte frem tunga. "Åh, så deilig tunge du har" sa han. Jeg bare så stygt på han og gikk. Æsj!!! Ekle ekle mennesker! Men heldigvis så møter man ikke sånne så ofte. Hold deg inne i kveld og prøv å glemme det. Du møter dem høyst sannsynlig ikke igjen.

Skrevet

Ser du får diverse råd om pepperspray her. Men hva om du blir overfalt og personen bruker den mot deg? Har mer tro på en bråkete alarm. Hva med å ta en titt på Chlas Olson?

Skrevet

Jo, det er gatelys der jeg går og det er ganske traffikert der også egentlig, siden jeg bor ved en gammel hovedvei.Men jeg gikk da på fortauet som har en undergang som jeg må bruke, for å slippe å gå en veldig lang omvei. Den undergangen er heldigvis ganske traffikert av folk. Men jeg skulle ønske jeg ikke opplevde noe slikt igjen. Dette er det værste av sånne ting jeg har opplved.

Huff ja..

Men du må ha lykke til med skolestart igjen i morgen!!

Gjest Persille
Skrevet

Nei jeg skal ikke bure meg inne så tidlig. Heldigvis kommer våren snart og det blir lysere:), skal vurdere pepperspray ja. Trenger en trygghet om jeg opplever såndt igjen! Orker ikke akurat sånne ting fler ganger! Takk for at du skrev til meg:)

Pepperspray er ikke lovlig tror jeg?

Hårspray derimot, veldig lov :)

Ta en sånn liten flaske til å ha i vesken, sånn hårlakk på gullflaske. Husker ikke hva den heter, men alle gamle damer bruker den, og den stinker, og svir noe infernalsk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...