Gjest Persille Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Sånn som han her? http://www.guzer.com/pictures/killer_dog.jpg De minste er de verste da 0 Siter
Gjest tippsiii Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Tror det er viktig å ikke bli redd for å gå alene ute - for da vil enhver lyd eller bevegelse virke skremmende. Si til deg selv at dette var et engangstilfelle og at det høyst sannsynlig aldri skjer noe sånt igjen. For sikkerhets skyld kan du allikevel gå på Clas Ohlson og kjøpe deres overfallsalarm! Det er en nøkkelring med en firkantet plastsak på. Når du drar ut selve ringen av plastsaken begynner den å ule - HØYT! Jeg har en sånn som er med meg for sikkerhets skyld når jeg er sent ute. Hvis det mot all formodning skulle komme noen bak meg da, skal jeg love at de løper det forteste de kan motsatt vei. Den koster bare 50 kroner også 0 Siter
amber sun Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Pepperspray er ikke lovlig tror jeg? Hårspray derimot, veldig lov Ta en sånn liten flaske til å ha i vesken, sånn hårlakk på gullflaske. Husker ikke hva den heter, men alle gamle damer bruker den, og den stinker, og svir noe infernalsk. Elnett! Alle gamle damers hårspray. ,-P 0 Siter
amber sun Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1168461333' post='3470314] *LOL* Jeg skrev også om Storhaug. Jeg da, mørkredd som jeg er, drev å jogga rundt der, gikk alene hjem fra byn, satt på med fremmede hjem etc. Føler meg nesten litt gal når jeg tenker tilbake Du altså. Jogge alene på Storhaug? Angelica, da... hehe Storhaug er nok et av de verste stedene å gå rundt og tusle alene på kvelden ja. * 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Du altså. Jogge alene på Storhaug? Angelica, da... hehe Storhaug er nok et av de verste stedene å gå rundt og tusle alene på kvelden ja. * Neida. Bare koselige folk der En gang satt jeg på med en vilt fremmed hjem fra byen. Hva f. tenkte jeg på da? Var ikke spes. full en gang. Men jeg lever enda da 0 Siter
amber sun Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1168532949' post='3471348] Neida. Bare koselige folk der En gang satt jeg på med en vilt fremmed hjem fra byen. Hva f. tenkte jeg på da? Var ikke spes. full en gang. Men jeg lever enda da Du er et levende mirakel, det er det du er. ;-P 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Du er et levende mirakel, det er det du er. ;-P *Lol* Det er en måte å se det på 0 Siter
amber sun Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Tror det er viktig å ikke bli redd for å gå alene ute - for da vil enhver lyd eller bevegelse virke skremmende. Si til deg selv at dette var et engangstilfelle og at det høyst sannsynlig aldri skjer noe sånt igjen. For sikkerhets skyld kan du allikevel gå på Clas Ohlson og kjøpe deres overfallsalarm! Det er en nøkkelring med en firkantet plastsak på. Når du drar ut selve ringen av plastsaken begynner den å ule - HØYT! Jeg har en sånn som er med meg for sikkerhets skyld når jeg er sent ute. Hvis det mot all formodning skulle komme noen bak meg da, skal jeg love at de løper det forteste de kan motsatt vei. Den koster bare 50 kroner også Det hørtes smart ut! Jeg skal jaggu få tak i en sånn en neste gang jeg er innom Clas Olsson. (det er ikke ofte, men en eller annen gang kommer jeg meg vel til C O igjen, hehe.) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Elnett! Alle gamle damers hårspray. ,-P Stemmer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.