Gå til innhold

Ikke alene ut etter at det har blitt mørkt!

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• Angelica :o)

6

• Mary Poppins

5

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest tippsiii
Skrevet

Tror det er viktig å ikke bli redd for å gå alene ute - for da vil enhver lyd eller bevegelse virke skremmende. Si til deg selv at dette var et engangstilfelle og at det høyst sannsynlig aldri skjer noe sånt igjen.

For sikkerhets skyld kan du allikevel gå på Clas Ohlson og kjøpe deres overfallsalarm! Det er en nøkkelring med en firkantet plastsak på. Når du drar ut selve ringen av plastsaken begynner den å ule - HØYT! Jeg har en sånn som er med meg for sikkerhets skyld når jeg er sent ute. Hvis det mot all formodning skulle komme noen bak meg da, skal jeg love at de løper det forteste de kan motsatt vei. Den koster bare 50 kroner også :)

Skrevet

Pepperspray er ikke lovlig tror jeg?

Hårspray derimot, veldig lov :)

Ta en sånn liten flaske til å ha i vesken, sånn hårlakk på gullflaske. Husker ikke hva den heter, men alle gamle damer bruker den, og den stinker, og svir noe infernalsk.

Elnett! Alle gamle damers hårspray. ,-P

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168461333' post='3470314]

*LOL*

Jeg skrev også om Storhaug.

Jeg da, mørkredd som jeg er, drev å jogga rundt der, gikk alene hjem fra byn, satt på med fremmede hjem etc. Føler meg nesten litt gal når jeg tenker tilbake ;)

Du altså. Jogge alene på Storhaug? Angelica, da... hehe

Storhaug er nok et av de verste stedene å gå rundt og tusle alene på kvelden ja. *

Skrevet

Du altså. Jogge alene på Storhaug? Angelica, da... hehe

Storhaug er nok et av de verste stedene å gå rundt og tusle alene på kvelden ja. *

Neida. Bare koselige folk der ;)

En gang satt jeg på med en vilt fremmed hjem fra byen. Hva f. tenkte jeg på da? Var ikke spes. full en gang.

Men jeg lever enda da ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168532949' post='3471348]

Neida. Bare koselige folk der ;)

En gang satt jeg på med en vilt fremmed hjem fra byen. Hva f. tenkte jeg på da? Var ikke spes. full en gang.

Men jeg lever enda da ;)

Du er et levende mirakel, det er det du er. ;-P

Skrevet

Du er et levende mirakel, det er det du er. ;-P

*Lol*

Det er en måte å se det på ;)

Skrevet

Tror det er viktig å ikke bli redd for å gå alene ute - for da vil enhver lyd eller bevegelse virke skremmende. Si til deg selv at dette var et engangstilfelle og at det høyst sannsynlig aldri skjer noe sånt igjen.

For sikkerhets skyld kan du allikevel gå på Clas Ohlson og kjøpe deres overfallsalarm! Det er en nøkkelring med en firkantet plastsak på. Når du drar ut selve ringen av plastsaken begynner den å ule - HØYT! Jeg har en sånn som er med meg for sikkerhets skyld når jeg er sent ute. Hvis det mot all formodning skulle komme noen bak meg da, skal jeg love at de løper det forteste de kan motsatt vei. Den koster bare 50 kroner også :)

Det hørtes smart ut!

Jeg skal jaggu få tak i en sånn en neste gang jeg er innom Clas Olsson. (det er ikke ofte, men en eller annen gang kommer jeg meg vel til C O igjen, hehe.)

Gjest Persille
Skrevet

Elnett! Alle gamle damers hårspray. ,-P

Stemmer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...