Gå til innhold

Halv pris på julepynt gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal det handles.

Det forundrer meg at de ikke lagrer det til neste år og selger det til full pris.

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg har kjøpt noen ting til julegaver og julekort som jeg skal lage til årets jul. Ellers gomler jeg på "julegodt", forstår ikke at de selger godteri til halvpris når det er lenge til det går ut. Bare innpakkningen som ikke stemmer helt.

Skrevet

Var jo halv pris på julepynt på lille julaften og.

Det har vel kommet moter innen julepynt som innen alt annet. Det som var "in" i fjor, er ute i år osv.

Skrevet

Ja det er snodig.. Her begynne de med halv pris på julepynt ca ei uke -før- jul. Nå er min jul borte for nå.

Skrevet

Jeg har handlet litt julepynt til halv pris. Minisnuppa her har jo knust endel julepynt. Særlig gikk det hardt ut over kulene.

Jeg tipper butikkene selger ut julepynten pga liten lagringsplass. På nyåret kommer det en hel haug nye varer.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen ting til julegaver og julekort som jeg skal lage til årets jul. Ellers gomler jeg på "julegodt", forstår ikke at de selger godteri til halvpris når det er lenge til det går ut. Bare innpakkningen som ikke stemmer helt.

Rema 1000 hadde masse snadder til halv pris. Det går ikke å lagre, men da kjøper jeg ikke annet til full pris, så det kan ikke være lønnsomt.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke stort om julepynten. Men at de selger juleSJOKOLADEN til halv pris - det er så godt som katastrofe her i gården!

*rap*

Skrevet

Jeg bryr meg ikke stort om julepynten. Men at de selger juleSJOKOLADEN til halv pris - det er så godt som katastrofe her i gården!

*rap*

Hehe måtte bare skrive det her.

Kjøpte 1 kg marsipangris til broderen i dag (han ble litt skuffet over å ikke finne den under treet) så nå skal han få den i bursdagsgave i januar :)

Den kostet 180 så var det halv pris så kassadama slo inn 60 kroner!

Jaggu er disse kassadamene dårlig i hoderegning gitt :))

Skrevet

*rap*

*ser for meg dødssynden fråtsing*

Skrevet

Jeg fant flere nisser i en serie jeg samler på, de var til halv pris så jeg var storfornøyd. :o) Men til vanlig klarer jeg ikke engang tanken på å kjøpe julepynt i januar.

Grunnen til at butikkene ikke lagrer det til neste jul er vel nettopp mangelen på lagerplass tenker jeg. I tillegg til at det er moter også i julepynt.

Skrevet

Kjøpte 1 kg marsipangris til broderen i dag (han ble litt skuffet over å ikke finne den under treet) så nå skal han få den i bursdagsgave i januar :)

WOW

Eg visste ikkje at dei lagde så gedigne grisar som ein heilt kilo, gitt...!

Og til ein appettitleg pris, også. Hihihi...

Caloni Makaroni
Skrevet

Vi sparte det til neste år og solgte til full pris, der jeg jobbet :)

Unntaket var sånt som var såpass lite populært at ikke folk ville kjøpt det med mindre det var nedsatte priser uansett.

Skrevet

Vi sparte det til neste år og solgte til full pris, der jeg jobbet :)

Unntaket var sånt som var såpass lite populært at ikke folk ville kjøpt det med mindre det var nedsatte priser uansett.

Det kan jeg forstå.

Skrevet

Lagringsplass er dyrt.

Så sant som det er skrevet. Varmtlager i Norge/Oslo koster kr 600 pr kvm, eller kr 300 pr kbm pr år. Da inkludert håndtering, frakt og 5% svinn/brekk.

En kbm skal da øke i verdi med kr 300 før moms på et år for at det skal lønne seg.

I tillegg må du ta med at 10% av folk ikke kjøper pynt neste år til full pris når de har kjøpt nå til halv pris.

Dermed må du regne med at kostnaden blir større.

Skrevet

Jeg fant flere nisser i en serie jeg samler på, de var til halv pris så jeg var storfornøyd. :o) Men til vanlig klarer jeg ikke engang tanken på å kjøpe julepynt i januar.

Grunnen til at butikkene ikke lagrer det til neste jul er vel nettopp mangelen på lagerplass tenker jeg. I tillegg til at det er moter også i julepynt.

Min nisse endte opp på et pleiehjem, festet til sengestolpen med hyssing og navnelapp i rompa.

Skrevet

Vi slo til i år også: en hel boks med marsipanegg. Kassadama trodde prisen som sto på er for hele boksen, men det er pr kilo. 1,8 kg er det i den. Attpå til fikk vi halv pris. Samme som i fjor. Til ungas poser på juletrefesten.

Hvor mange % rabatt er det?

Skrevet

Vi slo til i år også: en hel boks med marsipanegg. Kassadama trodde prisen som sto på er for hele boksen, men det er pr kilo. 1,8 kg er det i den. Attpå til fikk vi halv pris. Samme som i fjor. Til ungas poser på juletrefesten.

Hvor mange % rabatt er det?

Skulle du ha meg til å regne prosent?

Jøss du har god tro om meg ;)

Artig når man får sånne overraskende priser :))

Skrevet

Skulle du ha meg til å regne prosent?

Jøss du har god tro om meg ;)

Artig når man får sånne overraskende priser :))

Det blir først 45% rabatt og så 50% rabatt. Det skulle bli 72,5% rabatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...