sheba Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178040 endelig er mine barndoms mareritt i oppløsning! jeg var livredd disse skapningene, hehe noen andre?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Pompel og Pilt er nummeret før like skumle som hun lille jenta i The Ring. 0 Siter
sheba Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Pompel og Pilt er nummeret før like skumle som hun lille jenta i The Ring. godt det ikke bare er meg da:) huff, jeg synes ikke de er verdt og bevare i det hele tatt;)!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 godt det ikke bare er meg da:) huff, jeg synes ikke de er verdt og bevare i det hele tatt;)!! Nope. Brenn dem! 0 Siter
sheba Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 Nope. Brenn dem! enig:)!! natta og sov godt til deg;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 enig:)!! natta og sov godt til deg;) Ingen søvn på noen timer ennå, men du får sove godt du som kan. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 NRK hadde et langt opphold før de sendte det igjen fordi de mente serien var uegnet for barn. Blir den mer egnet av at man venter lenge da? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 NRK hadde et langt opphold før de sendte det igjen fordi de mente serien var uegnet for barn. Blir den mer egnet av at man venter lenge da? :-) Kanskje de hadde en mindre gjennomtenkt teori om at ungene ble eldre? 0 Siter
Sofline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Kanskje de hadde en mindre gjennomtenkt teori om at ungene ble eldre? Hehe... :-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Kan, selvsakt også huske disse som noe forferdelig skummelt i min barndom. Men de må da bevares, tenk deg, i steden for å skremme barna med dodraugen og det som verre er så kan man helt enkelt si: "nå er du snill eller så kommer Pompel og Pilt" 0 Siter
Zarine Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Å NEI !! Dette er jo skrekkeleg. Eg har nok eit LANGT betre forhold til dei enn du, og håpar dei kan reddast. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Pompel og Pilt er nummeret før like skumle som hun lille jenta i The Ring. Poooooooompeeeeeel! Piiiiiilt! 0 Siter
tula Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Pompel og Pilt var vanvittig skummelt, og gav meg nesten traumer som barn:( Ingen gode minner nei! Kan ikke si jeg bryr meg om de blir bevart eller ikke. 0 Siter
org Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Broren min var livredd dem! Jeg, store tøffe meg, var ikke redd. 0 Siter
Speak Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Så leit. Jeg elsket dem (til min mors store frustrasjon:-) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Pompel og Pilt var jo ikke de som var skumle. Det var den ekle babyen som hylte etter mere maaaaat. meeeere maaaat. Også var Pernille og Herr Nelson dritskummelt da. *grøss* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Sjelden har sensur og aldergrenser vært mer tiltrengt enn i tilfellet Pompel og Pilt. *grøss* 0 Siter
trenger hjelp nå! Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Redd?? Jeg var vettskremt, men turte ikke si det høyt til foreldre og storebror. Så hvordan løste jeg det da? Jo, Pompel og Pilt gikk på lørdager, og da var vi alltid hos bestemor og bestefar på besøk. Da satte jeg meg under spisestuebordet og latet som jeg furtet, for da fikk jeg sitte i fred, og slapp og se på de to skumle skapningene. Takk og lov for bestemor og bestefars "furtebord"!!! 0 Siter
Patsi Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg kan aldri huske å ha sett disse på barne-tv, men min barne-tv periode var på 80-tallet, og da sendte de vel ikke dette. Jeg ser jo at de ser litt sånn makabre ut (det gjør for så vidt både snøbarna og teletubbies også - litt sånn halvdøde), men hvorfor var de skumle egentlig? Bare pga utseende? Eller var handlingen også skummel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.