Gå til innhold

hvor er det varmt i begynnelsen av februar?

Anbefalte innlegg

Gjest Sol og bad i februar
Skrevet

Har en uke fri da. Hvor er det varmt? Tenker gjerne sole seg og bade varmt! :D

Skrevet

Du blir nok pent nødt til å reise utenfor Europa. Det selges charterreiser til Kanariøyene, men man er ikke garantert sol og varme. Man risikerer en hel uke med under 20 grader.

Skrevet

Jeg var på Gran Canaria i beg/midten av februar for fire år siden. Vi var heldige, og fikk en fin uke, med temperaturer som en vanlig norsk sommer, både på land og i vann (ca 20 grader i vannet). Det blåste mye i Playa del Inglés, men i Puerto Rico var det deilig :-) Uka før oss og uka etter oss var det visst mye dårlig vær...

I fjor var vi på Lanzarote i slutten av mars. Der var det mye vind, og en god del skyer, men varmt når himmelen var blå og vi lå i le, dvs ikke på stranda.

Skulle jeg reist i februar, ville jeg valgt Puerto Rico, eller evt steder lenger sør, men det har jeg ikke greie på.

Henriette1365380130
Skrevet

Brasil! :)

Ser de har billige charterturer dit nå og alt ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...