Gjest Sol og bad i februar Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Har en uke fri da. Hvor er det varmt? Tenker gjerne sole seg og bade varmt! 0 Siter
Sofline Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Du blir nok pent nødt til å reise utenfor Europa. Det selges charterreiser til Kanariøyene, men man er ikke garantert sol og varme. Man risikerer en hel uke med under 20 grader. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg var på Gran Canaria i beg/midten av februar for fire år siden. Vi var heldige, og fikk en fin uke, med temperaturer som en vanlig norsk sommer, både på land og i vann (ca 20 grader i vannet). Det blåste mye i Playa del Inglés, men i Puerto Rico var det deilig :-) Uka før oss og uka etter oss var det visst mye dårlig vær... I fjor var vi på Lanzarote i slutten av mars. Der var det mye vind, og en god del skyer, men varmt når himmelen var blå og vi lå i le, dvs ikke på stranda. Skulle jeg reist i februar, ville jeg valgt Puerto Rico, eller evt steder lenger sør, men det har jeg ikke greie på. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Trondheim... kan det virke som ;-) 0 Siter
Henriette1365380130 Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Brasil! Ser de har billige charterturer dit nå og alt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.