Gå til innhold

ok, går det ann å sende en så teit melding ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde vel strengt tatt skrive dette under anonymt nick fordi jeg kommer til å fremstille som svært dum, men jaja jeg ville nok uansett outet meg selv etterhvert;-)

Jeg holder på med en veldig hyggelig og kjekk fyr, vi har ikke holdt på lenge fordi han bor i annen by langt fra meg (i min hjemby), dog har vi hatt kontakt og flirtet via meldinger ganske lenge. Uansett, på lørdag hadde jeg rundt 50 i promille og sendte masse fylla meldinger med han (han var edru). På den ene meldingen presterte jeg å skrive noe svært svært teit, og det låt vel noe slikt:

Lyst å komme å leke med meg inatt? Jeg skylder deg en orgasme, for det fikk du ikke sist ;)

Jah... hva hensikten var med denne meldingen kan man jo virkelig lure på, men jeg er ganske sikker på at jeg mente at jeg skylder han en orgasme _til_ fordi jeg liker å ha sex to ganger etter hverandre og sist vi hadde sex hadde vi det bare en gang den kvelden fordi jeg ikke var helt i form. Men altså uansett var dette en svært tåpelig ting og skrive, og enda verre er det at jeg fikk han til å tro at jeg ikke har skjønt at han kom sist vi hadde sex... Henger dere fortsatt med? Jeg fikk bare dette svaret:

Hæ?

Dette skjedde altså på lørdag og jeg føler at jeg merker en atferdsforskjell hos han etter denne kvelden. Vi har skrevet meldinger siden og han er jo hyggelig på alle sammen men vi har ikke vært noe sammen denne uken. Jeg har litt lyst til å ta opp dette med han, altså si at det var ikke det jeg mente, men nå føler jeg jo at det er for sent. Dessuten aner jeg ikke hvordan jeg isåfall skulle tatt det opp. Jeg drar nemlig til bergen idag og kommer ikke tilbake hit før om et par uker.

Skrevet

Ha ha ha (unnskyld). Jeg ville for en gangs skyld latt sms være sms og heller _ringt_ jeg. Eller sendt en sms og forklart at du ikke var helt i kjørbar stand den dagen og at du nok ikke ordla deg helt som du hadde tenkt og at han bare får overse det.

Så gjør du opp "gjelden din" uten videre om og men neste gang.

Skrevet

Ha ha ha (unnskyld). Jeg ville for en gangs skyld latt sms være sms og heller _ringt_ jeg. Eller sendt en sms og forklart at du ikke var helt i kjørbar stand den dagen og at du nok ikke ordla deg helt som du hadde tenkt og at han bare får overse det.

Så gjør du opp "gjelden din" uten videre om og men neste gang.

Hehe han vet godt at jeg ikke var i nærheten av kjørbar tilstand. Problemet er at jeg ikke oppdaget at jeg hadde sendt denne meldingen før noen dager etterpå, og nå føler jeg det er for sent å si noe om den.

På meldingen sier jeg indirekte at jeg ikke merket at han kom, og dette vet jeg er noe han kan bli fornærmet over. Det skal ikke være enkelt ;)

Skrevet

Ring ham og si at du oppdaget denne meldingen da du skulle slette noen sendte meldinger. Si at du ser at denne absolutt kunne misforstås og at det selvfølgelig ikke var sånn du mente det :-)

Skrevet

Hehe han vet godt at jeg ikke var i nærheten av kjørbar tilstand. Problemet er at jeg ikke oppdaget at jeg hadde sendt denne meldingen før noen dager etterpå, og nå føler jeg det er for sent å si noe om den.

På meldingen sier jeg indirekte at jeg ikke merket at han kom, og dette vet jeg er noe han kan bli fornærmet over. Det skal ikke være enkelt ;)

Si at du nettopp oppdaget den meldingen, og at ettersom du var full som et øsekar klarte du å ordlegge deg litt feil. Du mente selvsagt en bonusorgasme. :o)

Og så innstallerer du promillelås på mobiltelefonen..;o)

Skrevet

Si at du nettopp oppdaget den meldingen, og at ettersom du var full som et øsekar klarte du å ordlegge deg litt feil. Du mente selvsagt en bonusorgasme. :o)

Og så innstallerer du promillelås på mobiltelefonen..;o)

"Si at du nettopp oppdaget den meldingen, og at ettersom du var full som et øsekar klarte du å ordlegge deg litt feil. Du mente selvsagt en bonusorgasme. :o)"

Ja jeg må vel kanskje gjøre noe sånt. Egentlig er jeg mest fristet til å ikke si noe om det i det hele tatt, jeg vil nødig minne han på disse teite fylla meldingene mine ;) Men siden jeg føler at han har forandret seg litt etter dette så bør jeg vel kanskje gi han en forklaring..

"Og så innstallerer du promillelås på mobiltelefonen..;o)"

Hehe helt klart. Jeg bør egentlig bare legge igjen mobilen hjemme når jeg drikker, men tenk om jeg får noen spennende meldinger ;)

Skrevet

"Si at du nettopp oppdaget den meldingen, og at ettersom du var full som et øsekar klarte du å ordlegge deg litt feil. Du mente selvsagt en bonusorgasme. :o)"

Ja jeg må vel kanskje gjøre noe sånt. Egentlig er jeg mest fristet til å ikke si noe om det i det hele tatt, jeg vil nødig minne han på disse teite fylla meldingene mine ;) Men siden jeg føler at han har forandret seg litt etter dette så bør jeg vel kanskje gi han en forklaring..

"Og så innstallerer du promillelås på mobiltelefonen..;o)"

Hehe helt klart. Jeg bør egentlig bare legge igjen mobilen hjemme når jeg drikker, men tenk om jeg får noen spennende meldinger ;)

Kryp til korset, du. Alle elsker en angrende synder. :o)

Skrevet

Ring ham og si at du oppdaget denne meldingen da du skulle slette noen sendte meldinger. Si at du ser at denne absolutt kunne misforstås og at det selvfølgelig ikke var sånn du mente det :-)

Ja jeg vurderer å gjøre noe sånt. Det burde jo egentlig ikke være nødvendig for jeg skjønner ikke at han kan ha brydd seg så veldig om at jeg sa det, men jeg tror faktisk han ble fornærmet ettersom jeg merker det er noe med han om dagen.

Skrevet

Jeg har ikke anelse, men da jeg leste dette innlegget var jeg 100% sikker på at det kom fra laguna.

Det var et lagunsk innlegg!

Skrevet

Jeg har ikke anelse, men da jeg leste dette innlegget var jeg 100% sikker på at det kom fra laguna.

Hehe javel...

Kanskje fordi hun pleier å skrive om gutteporblemene sine her inne?

Skrevet

Ja jeg vurderer å gjøre noe sånt. Det burde jo egentlig ikke være nødvendig for jeg skjønner ikke at han kan ha brydd seg så veldig om at jeg sa det, men jeg tror faktisk han ble fornærmet ettersom jeg merker det er noe med han om dagen.

Jeg ville gjort det siden det virker som om stoltheten hans har fått en knekk eller noe.

Du vet jo ikke sikkert om det er derfor han er annerledes heller, men det er vel mest sannsynlig. Skulle det være noe annet så blir du jo også oppmerksom på det hvis du har ryddet opp i meldingsproblemet og han fortsatt er "rar" :-)

Gjest ring du
Skrevet

Ring og si det. Jeg sa også her en dag noe som kunne misforstås til en person, og da sendte jeg en kort mail med oppklaring etterpå. Personen hadde forstått hva jeg mente, men jeg ordla meg utrolig dumt.

Skrevet

Kanskje han tror du sendte meldingen feil, at den egentlig skulle til en annen..? Hvis han tror det er det ikke rart han er litt lunken. Det ordet som mangler i setningen din gjør den til en helt annen, slik at han ikke kjenner igjen det du skriver.

Skrevet

Jeg synes ikke at meldingen var så dum jeg. Men forsto han den ikke så kan du jo bare si, "beklager, jeg glemte å svare på meldingen, det jeg mente var at ...osv..."

Du er ei tøff jente, så du tør å stå frem med nick og tør å sende han meldingen:-)

Skrevet

Jeg synes det ikke er forsent, bare å si at du er redd for at den kunne mistforstås og vil klare opp i det.

laguna1365380434
Skrevet

Jasså gitt? ;-) Så det er lagunsk både å vrangmelde i fylla og å ha gutteproblemer? Hm! Men kanskje..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe javel...

Kanskje fordi hun pleier å skrive om gutteporblemene sine her inne?

Ring ham davel, og forklar at du egentlig burde ha promillesperre på mobilen..;-)

Si at du husker at du meldte, men ikke står helt inne for hva som sto!

:-)

Gjest Persille
Skrevet

Bare ring, og så sier du at du har ryddet i meldingene dine - det må jo slettes innimellom.

Og når du så meldingen du sendte til ham, så ser du at du har skrevet ..., men du mente jo egentlig at du skylder ham ÉN TIL - siden du fikk to (?).

Om jeg misforsto; at du skylder ham en til fordi du foretrekker to på en kveld ;)

Eller noe sånt - og så sier du bare du burde hatt promillesperre som alle oss andre!

Og du var tøff nok til å si det til oss - så da er du tøff nok til å si det til han. Vi hadde jo gitt deg mye mer pepper enn ham om det var ille - vi er jo onde ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår ikke engang hva som er teit med meldingen ...

Skrevet

Hva med "Fant en dustete melding i utboksen min nå.. i promillens navn aner jeg virkelig ikke hva jeg snakker om, håper det ikke gjorde noe =)" ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...