Gå til innhold

ok, går det ann å sende en så teit melding ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Uff da. Jeg hadde "lagt meg flat" og sakt til ham at jeg beklager surringa mi forleden, at jeg hadde drukket alt for mye.

At jeg synes sexen var god, deilig at han kom. Og mente at siden han likte sex to ganger så skyldte jeg ham gang nummer to.

Skrevet

Hvis han gir deg opp pga denne mld så er det han som er teit. Jeg tror ikke jeg hadde tenkt over det en gang, om det var jeg som fikk den meldingen :)

Skrevet

Jeg forstår ikke engang hva som er teit med meldingen ...

Ikke jeg heller. Men jeg er kanskje litt teit jeg og ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168532808' post='3471340]

Ikke jeg heller. Men jeg er kanskje litt teit jeg og ;)

Jeg drar den at jeg skylder noen en orgasme eller to selv, og det er nok derfor jeg ikke ser det snåle i det der. :)

Skrevet

Jeg drar den at jeg skylder noen en orgasme eller to selv, og det er nok derfor jeg ikke ser det snåle i det der. :)

He he :)

Eneste jeg så da jeg leste det hun hadde skrevet var; Skal vi pule?

Jeg hadde lett sagt ja ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168535285' post='3471415]

He he :)

Eneste jeg så da jeg leste det hun hadde skrevet var; Skal vi pule?

Jeg hadde lett sagt ja ;)

Vi skrev mange meldinger den kvelden, og flere av dem var av typen "skal vi pule" men så skrev jeg jo dette da og det virket som om stoltheten hans fikk en knekk, at han ble litt fornærmet over at jeg faktisk ikke engang merket at han kom,,, og det gjorde jeg jo! så absolutt! ;)

Skrevet

Jeg synes ikke at meldingen var så dum jeg. Men forsto han den ikke så kan du jo bare si, "beklager, jeg glemte å svare på meldingen, det jeg mente var at ...osv..."

Du er ei tøff jente, så du tør å stå frem med nick og tør å sende han meldingen:-)

Jeg skal nok få oppklart dette :-)

Skrevet

Vi skrev mange meldinger den kvelden, og flere av dem var av typen "skal vi pule" men så skrev jeg jo dette da og det virket som om stoltheten hans fikk en knekk, at han ble litt fornærmet over at jeg faktisk ikke engang merket at han kom,,, og det gjorde jeg jo! så absolutt! ;)

Hehe.. Si det til han da. Forklar hva du mente. Har du han ikke på msn eller noe? :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168536261' post='3471434]

Hehe.. Si det til han da. Forklar hva du mente. Har du han ikke på msn eller noe? :)

Jo men han er ikke noe msn menneske så der er han sjeldent.

Jeg skal på fylla idag og jeg.. lurer på om jeg skal legge igjen mobilen hjemme ;)

Skrevet

Jo men han er ikke noe msn menneske så der er han sjeldent.

Jeg skal på fylla idag og jeg.. lurer på om jeg skal legge igjen mobilen hjemme ;)

Eller du kan sende oppklaringssms (ikveld) ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168537554' post='3471479]

Eller du kan sende oppklaringssms (ikveld) ;)

Det er helt sikkert det det ender med hehe

Skrevet

Det er helt sikkert det det ender med hehe

Kjenner meg heldigvis ikke igjen der, du! *Plystre*

Skrevet

Nå har du vel prøvd å ordne opp i problemet. Hvordan gikk det? :-)

Skrevet

Nå har du vel prøvd å ordne opp i problemet. Hvordan gikk det? :-)

Nåklarte jeg nettopp å rase ned enpose med cashewnøtter utover hele gulvet..huff..

Joa,jeg har sikkert sendt noe teit ikveld. kan ikke huske hva men jeg minnes å sende et el annet.Sjekket utboksen nå og der fant jeg ikke noe melding sent til han,men jeg vet at hvis jeg har sendt enmelding som går over 2 el 3 meld sålagres den ikke alltid.

Jeg har sølt nøtter overaølt

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg syns ikke at du fremstiller deg som dum her, så at du bruker eget nick gjør ikke noe :)

Jeg ser at meldingen din til han om at du skylder han en orgasme kom uheldig ut.

Og nå er jeg spent på hva du skrev til han i natt, når du leser dette, så er du vel så edru igjen at du klarer å finne den?

Og så håper jeg at du har fått kostet opp alle nøttene fra gulvet ;)

Skrevet

Jeg syns ikke at du fremstiller deg som dum her, så at du bruker eget nick gjør ikke noe :)

Jeg ser at meldingen din til han om at du skylder han en orgasme kom uheldig ut.

Og nå er jeg spent på hva du skrev til han i natt, når du leser dette, så er du vel så edru igjen at du klarer å finne den?

Og så håper jeg at du har fått kostet opp alle nøttene fra gulvet ;)

Hehe meldingen ligger fortsatt ikke på utboks men idag våknet jeg til svar fra han, så jeg hadde tydeligvis sendt noe.

Han var veldig hyggelig og det virker som han satt pris på at jeg oppklarte dette, og han skrev at han gledet seg til å se meg igjen :)

Alt i alt, jeg er fornøyd!

Og nøttene har jeg støvsuget opp nå ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe meldingen ligger fortsatt ikke på utboks men idag våknet jeg til svar fra han, så jeg hadde tydeligvis sendt noe.

Han var veldig hyggelig og det virker som han satt pris på at jeg oppklarte dette, og han skrev at han gledet seg til å se meg igjen :)

Alt i alt, jeg er fornøyd!

Og nøttene har jeg støvsuget opp nå ;)

Så bra, da skulle alle de problemene være ute av verden :-)

Skrevet

Nåklarte jeg nettopp å rase ned enpose med cashewnøtter utover hele gulvet..huff..

Joa,jeg har sikkert sendt noe teit ikveld. kan ikke huske hva men jeg minnes å sende et el annet.Sjekket utboksen nå og der fant jeg ikke noe melding sent til han,men jeg vet at hvis jeg har sendt enmelding som går over 2 el 3 meld sålagres den ikke alltid.

Jeg har sølt nøtter overaølt

Hehe... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...