Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest det kan bli sjøslag
Skrevet

Har hørt mer heftig inside om Vallas personalpolitikk. Det blir spennende å se hvordan det hele utvikler seg. Tipper Yssen går offentlig for å få probemet fram i lyset. Mange som ikke er sterke nok til det, og som forlater i stillhet for å unngå mer problem selv.

Skrevet

Det overasker meg ikke at folk klager på hennes lederstil. Hun virker bare ufordragelig og ekkel. Noen sier at kvinnelige ledere lettere får sånne karakteristikker utifra det at de er kvinner. Vet ikke jeg Er det bare fordommer?

Skrevet

Mener du med det å si at den lederstilen som blir beskrevet her er typisk for kvinner?

Jeg har opplevd to ledere som har oppført seg på samme vis som Valla, og utrolig nok - begge var menn.

Skrevet

Det er sørgelig dersom denne saken blir dreid over til å handle om kvinnelige ledere som sådan - og deres uegnethet på bakgrunn av kjønn.

Jeg har hatt mange sjefer, både kvinner og menn. Noen gode, noen utmerkede og noen hylende dårlige. Den jævligste intrigemakeren var en mann. Han klarte å omdanne et positivt arbeidsmiljø til et paranoid og dystert sted på imponerende kort tid.

Skrevet

Mener du med det å si at den lederstilen som blir beskrevet her er typisk for kvinner?

Jeg har opplevd to ledere som har oppført seg på samme vis som Valla, og utrolig nok - begge var menn.

jobbet på 2-3 steder og alle klagde over sjefen. Så ikke helt problemet og syntes sjefene alle steder var ok. Noen likte jeg mindre enn nadre. men .I lunsjpausene ble man nesten dratt ned på hele drittsnakkingen om hvor forferdelig ledelsen var.Så det er ikke alltid bare sjefene som kan være med på å skape kvalm og lage dårlig arbeidsmiljø. Noen må klage på alt

Skrevet

Jeg tror egentlig Valla _er_ en mann.

Skrevet

Jeg tror egentlig Valla _er_ en mann.

Tror jammen du er inne på noe der ;)

Håper ikke debatten blir dratt ned til "kvinner som ledere" tematikk. For det er neppe Vallas kjønn som er saken her, men lederstilen. Som etter hva man kan observere av hennes offentlige opptrendener nok kan være eh.... diskutabel? Når det er sagt, så tviler jeg kanskje på at en mann hadde levert en avskjedssøknad a la den som kom fra Yssen. Ikke noe galt i det - det kan være viktig at ting kommer fram i lyset. Men inbiller meg at menn ville ha valgt andre virkemidler. Mine fordommer, selvsagt. Men det blir spennende å følge med denne saken på prinsipielt grunnlag.

Skrevet

Tror jammen du er inne på noe der ;)

Håper ikke debatten blir dratt ned til "kvinner som ledere" tematikk. For det er neppe Vallas kjønn som er saken her, men lederstilen. Som etter hva man kan observere av hennes offentlige opptrendener nok kan være eh.... diskutabel? Når det er sagt, så tviler jeg kanskje på at en mann hadde levert en avskjedssøknad a la den som kom fra Yssen. Ikke noe galt i det - det kan være viktig at ting kommer fram i lyset. Men inbiller meg at menn ville ha valgt andre virkemidler. Mine fordommer, selvsagt. Men det blir spennende å følge med denne saken på prinsipielt grunnlag.

Helt enig med deg, blir spennende å se fortsettelsen.

Skrevet

Hva annet kunne man forvente av en Stalinist med fortid i AKP?

Det er i det hele tatt en stor SKAM at denne f***a er norges pr.dato mektigste person.

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er i det hele tatt en stor SKAM at denne f***a er norges pr.dato mektigste person.

Du leste mine tanker *LOL*

Skrevet

Hun har ikke en fortid i AKP, men har vært med i NKPs studentorganisasjon. Den gang de hadde en.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...