Gå til innhold

Pernille og mr nelson..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenom disse to nevnte seriene, har det vært noe annet skummelt enn Romlingane i tillegg? I så fall var det så skumle ting at jeg har fortrengt det, hehe.

Fragglene! Men de kom nok noen år etterpå. Jeg kan iallefall huske at min ti år yngre søster var livredd Fragglene....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jepp. Disse groteske hendene. Smith og Smule.

Det er faen ikke rart mange i min generasjon ble narkomane.

Du er nok litt yngre enn meg, ja. ;-) Smitt og Smule var jo litt sjarmerende sammen med den digre Geir Labbetuss Børresen. (Var det ikke der de var, da?)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fragglene! Men de kom nok noen år etterpå. Jeg kan iallefall huske at min ti år yngre søster var livredd Fragglene....

Fragglene? Næsj, greit nok de kom etter at jeg ble voksen, men de er jo så skjønne. Akkurat som muppetene, nesten. Og han vanvittig skjønne onkel reisende Mack, da. At gorgene kunne være litt skumle kan jeg kanskje skjønne, men fragglene?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er nok litt yngre enn meg, ja. ;-) Smitt og Smule var jo litt sjarmerende sammen med den digre Geir Labbetuss Børresen. (Var det ikke der de var, da?)

Labbetuss var hamløs.

Det var også Trond Viggo der han løp rundt inne i diverse tarmer og kroppsutløp. :)

Skrevet

Fragglene? Næsj, greit nok de kom etter at jeg ble voksen, men de er jo så skjønne. Akkurat som muppetene, nesten. Og han vanvittig skjønne onkel reisende Mack, da. At gorgene kunne være litt skumle kan jeg kanskje skjønne, men fragglene?

Søster'n var vel omtrent tre år gammel når hun så den (1983?) og var iallefall livredd :-/

Ikke aner jeg hvorfor hun var redd. Siden jeg er døv og fragglene var umulige å munnavlese, så vet jeg ikke hvilke fæle saker/lyder de evt sa/laget *hehe*

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg vil også se de igjen. Jeg har ikke sett de så mange ganger, men fått med meg litt av det siden jeg er født så sent. Jeg håper NRK gidder og sende det igjen. Da må noen si ifra!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Søster'n var vel omtrent tre år gammel når hun så den (1983?) og var iallefall livredd :-/

Ikke aner jeg hvorfor hun var redd. Siden jeg er døv og fragglene var umulige å munnavlese, så vet jeg ikke hvilke fæle saker/lyder de evt sa/laget *hehe*

"Siden jeg er døv og fragglene var umulige å munnavlese, så vet jeg ikke hvilke fæle saker/lyder de evt sa/laget *hehe*"

De sang jo en del, da. Men er man tre år kan det kanskje bli litt skummelt. Eldstesønnen min var redd Gnottene til han var 7 år minst. :-D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ååå, jeg ELSKET Fragglene! Det var stor stas når det var lørdagsbarnetv med Gobo, Moki, Sprocket, Gorgene og onkel reisende Mac! :D

Skrevet

"Siden jeg er døv og fragglene var umulige å munnavlese, så vet jeg ikke hvilke fæle saker/lyder de evt sa/laget *hehe*"

De sang jo en del, da. Men er man tre år kan det kanskje bli litt skummelt. Eldstesønnen min var redd Gnottene til han var 7 år minst. :-D

Ja, Gnottene fikk seksåringen min til å løpe ut av stua! Var nok en blanding av redsel og en eller annen ufyselig lyd eller sang. Hun holdt seg for ørene og løp ut av stua *ler*

Skrevet

Ååå, jeg ELSKET Fragglene! Det var stor stas når det var lørdagsbarnetv med Gobo, Moki, Sprocket, Gorgene og onkel reisende Mac! :D

Du er nok født på slutten av 70-tallet? ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er nok født på slutten av 70-tallet? ;-)

1978 ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...